Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Je laatste aanwinst
- Dit onderwerp bevat 26,540 reacties, 685 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 2 maanden geleden door AA-T.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
5 december 2006 om 21:18 #59458
Timmetje :
Mijn laatste aanwinst:
:! Luchtfilterslang Honda MTX SH!:)
Heb gloof ik nog een luchtfilterhuis liggen van zo’n ding…..;)
Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wÊl dick!5 december 2006 om 21:22 #59459iaccaloco :
:! Luchtfilterslang Honda MTX SH!:)
Heb gloof ik nog een luchtfilterhuis liggen van zo’n ding…..;)
Cewl đ
Had op site idd gelezen dat je MTX heb gehad, powah filtertje erop gedaan vanwege filterbox nog thuis hebben te liggen :O5 december 2006 om 21:30 #59460barry :
Thijs_DR_Evo :
Zag ze liggen @ Velba in Arnhem, 12,50 ex. Kon ik ze niet voor laten liggen :P.
hola,Duitse makelij.Reuze kwaliteit.Ik heb er veel steek-ringsleutels van.
Maar mijn meeste gereedschap is van FACOM.ja wij hebben ook vanalles uit duitsland of frankrijk
5 december 2006 om 21:38 #59461iaccaloco :
Ja, klopt, ouwe Ciao’s hebben de (meestal rode) bobine onder ’t blok hangen!
Lagge eh, zo’n ding?
Nooit meer wegdoen, niet teveel aan veranderen(dat zou ik zelf hÊÊÊlll moeilijk vinden)
Enige wat je d’r aan zou kunnen doen is een mooie set “Bravo”-sterwielen in zetten…
(die modellen zoals Citta, maar dan van 16″)Je hebt gelijk, ik kan er beter niks aan doen, maar dan doe ik hem wel weg want ik wil niet TE veel brommers hebben( heb nu: bravo en si(buiten), 2 keer ciao en 2 keer tiffany(binnen)).
Nou ja, ik moet er nog even over denken, maar ik heb ook al 3 brommers op kenteken gezet, de tiffs moeten gekeurd worden, en dan ook nog een ciao keuren gaat me een beetje ver kwa kosten(voor iets onzinnigs…).
Verder vind ik die 17inchers wel leuk hoor.
5 december 2006 om 22:22 #59462Edjuh :
iaccaloco :
Ja, klopt, ouwe Ciao’s hebben de (meestal rode) bobine onder ’t blok hangen!
Lagge eh, zo’n ding?
Nooit meer wegdoen, niet teveel aan veranderen(dat zou ik zelf hÊÊÊlll moeilijk vinden)
Enige wat je d’r aan zou kunnen doen is een mooie set “Bravo”-sterwielen in zetten…
(die modellen zoals Citta, maar dan van 16″)Je hebt gelijk, ik kan er beter niks aan doen, maar dan doe ik hem wel weg want ik wil niet TE veel brommers hebben( heb nu: bravo en si(buiten), 2 keer ciao en 2 keer tiffany(binnen)).
Nou ja, ik moet er nog even over denken, maar ik heb ook al 3 brommers op kenteken gezet, de tiffs moeten gekeurd worden, en dan ook nog een ciao keuren gaat me een beetje ver kwa kosten(voor iets onzinnigs…).
Verder vind ik die 17inchers wel leuk hoor.
Dat kenteken is echt rot he..
En de overheid verdien maar geld..:boos5 december 2006 om 22:28 #59463Als het diefstal tegengaat……..leuk, maar eerlijk gezegd, wie jat die ouwe barrels(in mijn geval dan:) ) nog?? Scooters en dure schakels, die zijn misschien gewild, m.a.w op dat gebied veranderd er weinig denk ik.
Verder kost het me geld, ik heb grote on-aerodynamische windschermen achterop(ok ok, erg overdreven:D ), en verder…… ja verder niks.
Ik weet niet of ze er zoveel aan verdienen, die 20 of 30 duizend aanvragen van de laatste dagen kost ook veel tijd om te verwerken:lol
5 december 2006 om 22:50 #59464nou je het erover hebt, ik moet nog een plaat laten maken :O
5 december 2006 om 22:59 #59465Als het volgends de overheid zoveel diefstal scheelt, waarom moeten ze er dan mee stoppen met schouwen? Dan worden die onverzekerde brommers alsnog gejat, omdat men die wil niet laten keuren voor 100 euro. Dat noem ik nou niet altijd diefstalzekerder.
5 december 2006 om 23:04 #59466– Polo
– Gel đ
– Revisiesetje
5 december 2006 om 23:44 #59468hansieb :
– Polo
– Gel đ
– Revisiesetje
VW polo =)
zal wel niet he đ6 december 2006 om 00:56 #59470een polo naja.
beter dan een afgetrapt golfje.
of andere afgetrapte zeepkisten6 december 2006 om 01:05 #59471Polo als in POLO !!!! je weet toch… geen auto ik mocht willen man ..
Ben nog bezig met me rijbewijs hoor!
6 december 2006 om 08:19 #59472hahaha oeps.
klopt ff niet bij nagedacht:P6 december 2006 om 10:08 #59474Een dikke vespa ciao đ gister opgehaald , setup staat hiernaast.
Kan ik ook beginnen đ6 december 2006 om 10:35 #59475heb je mischien een foto?
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.