Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Je laatste aanwinst
- Dit onderwerp bevat 26,540 reacties, 685 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 2 maanden geleden door AA-T.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
5 december 2006 om 01:10 #59439
PoliniCiao :
Heb je hem zelf uit italie gehaald??
Wel mooie aanwinst! Staat/stond ook pas een heel mooi ciao’tje op marktplaats v 1969 met kenteken..Neenee:P
Uit zaandam gehaald, 25 minuten met de auto van amsterdam.
Ik wil er misschien een mini-ciao van maken, maar eigenlijk is hij te mooi om om te bouwen.
5 december 2006 om 01:18 #59440@iac:
ben stiekem wel voorzichtig aant kijken voor een swiftje gti ofzo
lijkt me wel leuk… maar dan moet ik er eerst ook ff een goed baantje bij vindenen barry,
weet wel zeker dat ik rustig aan ga doen,
zeker de komende tijd. maar gaat wel goed komen:)tot die tijd ff met de picasso van pap en mam kachelen.
5 december 2006 om 11:23 #59441PoliniCiao :
barry :
@ Ties;
Héél tof dat je je rijbewijs hebt , maar rijd aub met je verstand als je wil!!!!!!
Vanmorgen hier een aanrijding gezien , kop op kop namelijk.
Balans was 3 dode personen & 1 zwaargewond!!!!!!Ik heb het gezien namelijk , en dit is geen pretje , geloof me gerust.Ik zie nog steeds het beeld.
Wees voorzichtig & laat je door NIEMAND opjutten.
ciao
BarryDat is niet niks! Ga je toch wel even bij stil staan he, er is je zo wat gebeurt!
Ik pak dat soort dingen liever positief op omdat ik nog leef, tis wel erg hoor maar anders zou ik nu de hele dag moeten rouwen om doden.
5 december 2006 om 12:37 #59442hansieb :
Ik pak dat soort dingen liever positief op omdat ik nog leef, tis wel erg hoor maar anders zou ik nu de hele dag moeten rouwen om doden.
Het gaat niet om de hele dag rouwen, het gaat om BESEF van wat je kan overkomen, daar hoef je ook geen angsthaas van te worden maar wel alert blijven en geen domme dingen doen. Dat besef dringt meestal pas tot je door als je van dichtbij zoiets meemaakt of iemand in je omgeving overlijdt oid.
Dus heeft niks met een positieve of negatieve houding te maken.
5 december 2006 om 14:17 #59443Leuk Ciaotje Ed….!
Maar wat ik weer vreemd vind is dat ie wél een stuurslot heeft…..!
De meeste ècht oude Ciao’s hier in NL hadden dat niet……Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!5 december 2006 om 17:45 #59444Net mn jmpb bestellingkje binnen gekregen en een gloednieuwe cilinder van Joey636 overgekocht:

Kijk voor de rest maar in mn perso 😉
5 december 2006 om 17:50 #59447
Rebeleen echt sinterklaas pretpakket 😛
mijn nieuwe aanwisnt:
Horloge (als kleinigheidje van me moeder)
2 Bandenspanningsmeters 😀 Thnx dax5 december 2006 om 17:51 #59448Rebel :
een echt sinterklaas pretpakket 😛mijn nieuwe aanwisnt:
Horloge (als kleinigheidje van me moeder)
2 Bandenspanningsmeters 😀 Thnx daxIs ook maar toevallig dat t vandaag binnenkomt :lol, zit wel wat sinterklaas-geld in 😉
5 december 2006 om 17:53 #59449Zag ze liggen @ Velba in Arnhem, 12,50 ex. Kon ik ze niet voor laten liggen :P.
5 december 2006 om 18:15 #59450mooi setje! 🙂
5 december 2006 om 18:44 #59451Daar kan je nog vele schroeven in je vespa mee doldraaien:lol Extra gereedschap is altijd wel fijn:)
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno5 december 2006 om 20:38 #59452iaccaloco :
Leuk Ciaotje Ed….!Maar wat ik weer vreemd vind is dat ie wél een stuurslot heeft…..!
De meeste ècht oude Ciao’s hier in NL hadden dat niet……Geinig eh? Hij heeft wel meer rariteitjes:
-Schattige claxon
-Bobine hangt ergens onder het blok:? hehe
-Geen gaten in het voorspatbord voor de gele plaat
-Aan de rechterkant in de brug geen gatEn de sleutels van het stuurslot heb ik er ook bij:)
Verder is alles heel netjes en origineel, blokje heb ik er vandaag afgehaald en schoongemaakt, dus ik ben er lekker mee bezig.
5 december 2006 om 20:51 #59453Mijn laatste aanwinst:

5 december 2006 om 20:57 #59454Thijs_DR_Evo :
Zag ze liggen @ Velba in Arnhem, 12,50 ex. Kon ik ze niet voor laten liggen :P.
hola,Duitse makelij.Reuze kwaliteit.Ik heb er veel steek-ringsleutels van.
Maar mijn meeste gereedschap is van FACOM.5 december 2006 om 21:17 #59457Edjuh :
iaccaloco :
Leuk Ciaotje Ed….!Maar wat ik weer vreemd vind is dat ie wél een stuurslot heeft…..!
De meeste ècht oude Ciao’s hier in NL hadden dat niet……Geinig eh? Hij heeft wel meer rariteitjes:
-Schattige claxon
–Bobine hangt ergens onder het blok😕 hehe
-Geen gaten in het voorspatbord voor de gele plaat
-Aan de rechterkant in de brug geen gatEn de sleutels van het stuurslot heb ik er ook bij:)
Verder is alles heel netjes en origineel, blokje heb ik er vandaag afgehaald en schoongemaakt, dus ik ben er lekker mee bezig.
Ja, klopt, ouwe Ciao’s hebben de (meestal rode) bobine onder ’t blok hangen!
Lagge eh, zo’n ding?
Nooit meer wegdoen, niet teveel aan veranderen(dat zou ik zelf hééélll moeilijk vinden)
Enige wat je d’r aan zou kunnen doen is een mooie set “Bravo”-sterwielen in zetten…
(die modellen zoals Citta, maar dan van 16″)Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick! -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.