Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Je laatste aanwinst
- Dit onderwerp bevat 26,540 reacties, 685 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 2 maanden geleden door AA-T.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
6 december 2006 om 11:02 #59476
Wouz-LwB :
Een dikke vespa ciao ๐ gister opgehaald , setup staat hiernaast.
Kan ik ook beginnen ๐Gefeliciteerd junkie maar je mag er nog nie op rijde ๐
6 december 2006 om 11:07 #59477Timmetje :
iaccaloco :
:! Luchtfilterslang Honda MTX SH!:)
Heb gloof ik nog een luchtfilterhuis liggen van zo’n ding…..;)
Cewl ๐
Had op site idd gelezen dat je MTX heb gehad, powah filtertje erop gedaan vanwege filterbox nog thuis hebben te liggen :OKlรณรณรณpptt, maar da’s alweer gauw een jaar of 6 geleden….
Was wรฉl een hรฉรฉรฉll vett ding, als ik dat van mezelf mag zeggen….

Ik had ‘m helemaal verlaagd, NSR-voorvork en wielen, achterkant omlaag, het was een Duitse 80 LC(geen 2 helaas), had er een NL-frame tussengehangen….
Uiteraard een 93cc Malossi, 24mm carb. snelle Luhao uitlaat, Tecno demper…..Enz……:rules

Hier samen met de standaardhoogte MTX van een maatje….
Scheelt wel ff dnk?:P
Moeilijk te zien, maar hij deed denken aan een Suzuki Streetmagic, maar dan natuurlijk ff langer….:)
Ik had ‘m nooooooit weg moeten doen….
De l*l die ‘m kocht werd 2 dagen later meteen aangehouwe…..KWIJT!:( :boos
Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wรฉl dick!6 december 2006 om 11:12 #59478joey636 :
heb je mischien een foto?Als ik bij een kamaraad ben zal ik wat foto’s maken en uploaden. Thuis is de pc kapot ๐
hansieb :
Wouz-LwB :
Een dikke vespa ciao ๐ gister opgehaald , setup staat hiernaast.
Kan ik ook beginnen ๐Gefeliciteerd junkie maar je mag er nog nie op rijde ๐
Haha ja klopt ๐ maar eerst sleutelen ๐
6 december 2006 om 12:52 #59479Japie, jij verbouwt ook echt alles he ๐
Wel vet zo laag, en zal ook echt wel lopen met een 93cc =)..6 december 2006 om 12:52 #59480

nu nog een snaar en nieuwe rollen.. misschien binnekort multivar maar kheb ni zo veel verstand van varios… dus eerst eens ff kyken hoe alles in mekaar zit!
6 december 2006 om 15:10 #59481PoliniCiao :
Japie, jij verbouwt ook echt alles he ๐
Wel vet zo laag, en zal ook echt wel lopen met een 93cc =)..:bloos
Idd, hij reed rond de 120/130 kmh, en dat was nog “onafgesteld”
Leuk ding eh?;)
Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wรฉl dick!6 december 2006 om 15:47 #59482iaccaloco :
PoliniCiao :
Japie, jij verbouwt ook echt alles he ๐
Wel vet zo laag, en zal ook echt wel lopen met een 93cc =)..:bloos
Idd, hij reed rond de 120/130 kmh, en dat was nog “onafgesteld”
Leuk ding eh?;)
Supergaaf die MTX. Altijd leuk dat soort snelheden. Daar kan je gewoon de snelweg mee op. Het is gewoon een motor!!:D
Ik had vroeger een Suzuki TS 70cc uit duitsland standaard 70cc met 19mm en powerfilter. Die liep al 100, met z’n tweeen zelfs 85km. Hij staat nog in Venlo bij m’n oom in de schuur. Volgens mij doet hij het zelfs nog!!!
Die dingen zijn oersterk!! En heel groot. Daarom was die van Japie perfect voor mij geweest6 december 2006 om 15:49 #59483stijnvleut :
“……………kheb ni zo veel verstand van varios… dus eerst eens ff kyken hoe alles in mekaar zit………..”Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wรฉl dick!6 december 2006 om 17:35 #59484stijnvleut :

nu nog een snaar en nieuwe rollen.. misschien binnekort multivar maar kheb ni zo veel verstand van varios… dus eerst eens ff kyken hoe alles in mekaar zit!
Ik weet niet of t echt ergens voor gedient heeft heeft ofzo maar het viel me op dat er een gele vlek op de klok zit. Op mijn varioklok zit een soortgelijke rode vlek..
*edit*
Vario is altijd mooie aanwinst! Multivar/speedcontrol merk je veel verschil mee ๐6 december 2006 om 18:01 #59485PoliniCiao :
stijnvleut :

Ik weet niet of t echt ergens voor gedient heeft heeft ofzo maar het viel me op dat er een gele vlek op de klok zit. Op mijn varioklok zit een soortgelijke rode vlek..
*edit*
Vario is altijd mooie aanwinst! Multivar/speedcontrol merk je veel verschil mee ๐ik heb egt geen idee hoe die erop komen, zo kreeg ik hem! ik dacht dat de vorige eigenaar misschien slordig zen brommer heeft opgespoten ofzo? maar ik stoor me er ook niet egt aan dus het maakt me niet veel uit!
6 december 2006 om 18:02 #59486stijnvleut :
PoliniCiao :
stijnvleut :
*edit*
Vario is altijd mooie aanwinst! Multivar/speedcontrol merk je veel verschil mee ๐ik heb egt geen idee hoe die erop komen, zo kreeg ik hem! ik dacht dat de vorige eigenaar misschien slordig zen brommer heeft opgespoten ofzo? maar ik stoor me er ook niet egt aan dus het maakt me niet veel uit!
ja, zoiets dacht ik eigenlijk ook eerst en ik hechte er niet echt waarde aan.. Alleen nu heb jij dat ook en dat viel me plotseling op ;). Ik zal dadelijk ff kijken of het precies hetzelfde is..
6 december 2006 om 18:03 #59487Op mijn varioklok zit ook een verf vlek :p.
EDIT: psies op het piaggio teken.6 december 2006 om 18:04 #59488laat maar weten als het een betekenis ofzo heeft ๐
en al 3 x :P? kan tog bijna geen toeval zijn ?
6 december 2006 om 18:17 #59489Ik heb een rode vlek op mn piaggio teken ja (wel een beetje slordig maar toch)
6 december 2006 om 18:43 #59490Dat heb ik ook, maar dan in het rood. Volgens mij heeft dit dan toch iets van nut. Alleen weet ik niet van wat.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.