Docs911

Home Forums Perso’s Projecten Docs911

15 berichten aan het bekijken - 421 tot 435 (van in totaal 709)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Docs
    Topic starter

@Andre, dankje 🙂 Daat is inderdaad wel een beetje jammer… Maar gelukkig kan dat ding in een enveloppe dus valt de bestelling bij JMPB wel weer mee. Verder hoef ik namelijk niks te hebben.

@DR-flenny, dat spul werkte inderdaad heel mooi 8)

Docs
      Topic starter

Hier nog even het totaalplaatje met spatbord 😉

Het zadel komt er pas als laatst op. Die is namelijk wit bekleed, en die wil ik graag nog een tijdje wit houden 😛

Jarco
        Bijdrager

Als ik heel eerlijk mag zijn:

Vind het een mooie citta met lekker frisse/originele kleuren combo en toffe setup.
          Vind alleen je uitlaat je niet mooi hangen. 🙁
          Ik zeg snel een Si uitlaatje vinden. 😀

Florian
          Moderator

Mooi brummerke:thumb
            Wel even een 4 kante koplamp monteren;)

Mooi uitlaatje erop en klaar:thumb

goedguus
            Bijdrager

Mooie originele brommer :thumb maar die koplamp (kap) vind ik echt niet mooi staan..

Docs
              Topic starter

@Jarco, helemaal met jou eens 😉 Maargoed, financieel zit dat er momenteel even niet in 🙁 Zal ff een post maken of iemand nog iets moois heeft liggen om eventueel te ruilen tegen de Leo SP of de Proma.

@Citta_Florian & goeduus, die ronde koplamp blijft 😛 Ik vind hem wel mooi 🙂

Docs
                Topic starter

Korte update. Ik heb van de week mn nieuwe schijf binnen gekregen van JMPB :lol

Meteen maar ff gemonteerd. En om er voor te zorgen dat er deze keer geen moer losdraait, maar meteen 3 stukjes van de borgring gebruikt. Dit draait vast niet los zo.

Daarna even met de Ciao bezig geweest. Mn decompressie wou niet helemaal meewerken na het monteren van de 43 Polini. Werkt nu weer goed. Wel zo praktisch 😛

Daarnaast even een camera updatje. Via Ebay heb ik 2 camerastatiefjes voor op een stuur gekocht 🙂 Nouja, 1 gekocht, en kreeg er 2.. 😛

Vandaag even geprobeert. Het eerst filmpje valt een beetje tegen. Dit omdat de camera scheef hing.

Dit was daardoor het resultaat.

Mooi is anders…. Meteen maar even bezig geweest om hier verandering in te brengen. Ik had nog een bar die je tussen het stuur kunt zetten. Deze is te dun dus hier moest nog een buus op. Hiervoor heb ik gewoon een oud fietsstuur genomen, hier een stuk af gefext, en dit wordt ergens deze week vastgelast.

peter139
                  Bijdrager

mooi heb je nog met je pa gesproken:D

Docs
                    Topic starter

Ik hoorde het ja 😀 Hij vond het ook een hele mooie brom :thumb

Waarom?

De citta begint er steeds meer op te lijken en ben benieuwd naar het eindresultaat:thumb Hoop dat ik het mis heb maar op de eerste foto lijkt het alsof de moer toch nog verder moet worden aangedraaid? Normaal ligt de moer gelijk aan de bovenste draad winding en zo heb je kans dat ie je naaf gaat raken. Zelf draai ik het eerst vast met de waterpomp tang en tik dan de moer ong 90gr door met een drevel.

Docs
                        Topic starter

Allereerst bedankt 🙂

En over de moer, daar lijkt het inderdaad op 😮 Ik zie het nu pas… Ik heb een klem waarmee ik de boel helemaal in elkaar kan drukken en dan de moer er op kan draaien. Hierdoor komt er dus geen druk op de moer. Ik dacht dat ik hem helemaal had aangedraaid, maar ik ga het nog ff checken. Bedankt :thumb

peter139
                          Bijdrager

Ja bart, je pa was erg onder de indruk haha

Is dit dan een ander achterkoppling? Ik had die opmerking ook al eerder geplaatst, maar toen had je het erover dat er een stukje afgeslepen was…(ivm een losgelopen moer op pagina 4 ofzo)

Docs
                            Topic starter

Stiekem vind hij het volgens mij ook nog wel leuk 😛 Hij komt soms wel helpen als ik bezig ben.

De vertandingsdeksel was afgedraaid doordat de moer van de koppeling is losgedraaid 😉 De koppeling zelf is nog helemaal heel(op de schijf na, maar die is nu dus vervangen).

Ik heb trouwens ook weer wat leuks met de Ivano schaal……. Ik krijg de startsegmenten er niet in. Als ik de 2 ringen plaatst die de segmenten op hun plek moeten halen, dan staat alles zo onder spannin dat de ringen er bijna weer afklappen….. Dus of kijken of ik nog een stukje ut de schaal kan schuren, of van de segmenten… Weer niet ideaal….

Docs
                              Topic starter

Weer een korte update 🙂

De vario zit inmiddels onder de Citta. Van Tonni heb een Fire gekregen om te proberen, mocht hij bevallen, dan kan ik hem overnemen 🙂 Hij staat wel sexy 😛

(@Andre, de foto’s zijn eerst flink verkleint :D:D:D)

Verder nog geprobeert mijn tank te spoelen. Na 6x spoelen was dit het resultaat :|:o Inmiddels is er nog wel meer uit gekomen. Het is nu zo ver dat ik geen stukjes meer krijg 🙂 Alleen als ik de brom plat op de grond leg nog een heel klein beetje. Nieuw kraantje er in, extra filtertje er tussen, en zorgen dat de tank nooit onder reserve komt 😛 Dan komt het wel goed 🙂

De zwarte stalen decomphandles van JMPB(nu trouwens niet meer te koop) zijn ook van een goeie kwaliteit…..

Maandag weer verder 8) Dan klaar maken voor de VCM :bier

500
                                Donateur

Hou wodt Bart, af en toe kom ik hier eens kijken maar dat ding mag nou ook wel eens af zijn zekers =) Zadeltje erop en gas. Kom je nog wel eem langs als die af is? Laters

15 berichten aan het bekijken - 421 tot 435 (van in totaal 709)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.