- Dit onderwerp bevat 708 reacties, 89 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 5 jaren, 3 maanden geleden door speedbuxy.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
7 juni 2011 om 12:15 #487335
je kan het beste een std filter tunen denk ik, dat heb ik ook gedaan want bij mij was ie met malossi filter ook niet af te stellen.
edit: je moet ff bij de action zo’n spuitbus met van dat autobumper spul halen en op je kappen spuiten, dan zien die er ook weer als nieuw uit!
7 juni 2011 om 12:16 #487336Hij heeft ruim een jaar als een zonnetje gelopen met de malossi filter. Nu opeens doet hij zo vaag 😮 Lijkt me niet dat het door de SE komt. Maarja, alles kan 😛
7 juni 2011 om 12:55 #487337is je carb. schoon?
7 juni 2011 om 12:59 #487338Jups. Maar ik geef dat ding wel een beetje de schuld. Hier ga ik vanavond weer ff naar kijken.
7 juni 2011 om 13:52 #487341Haha ik had het zelfde met mijn elektrisch se en 4 spoels ontsteking. MHR heeft me toen geholpen en het er precies ook zo uitgevreesd ik rij met een 70 cc alfearre met sproeier 70 en denk dat 68 ook wel kan dus je zou toch wat kleiner moeten zitten kwa sproeier.
mvg,
7 juni 2011 om 20:48 #487352Die cater komen zo uit een mal, dus ik neem aan dat alle elektro SE’s dat hebben. Wel een beetje jammer opzich, je kunt er toch vanuit gaan dat je kwaliteit koopt.. Maar dus niet.
Schiet mij maar lek :?:? Ik heb het blok helemaal uit elkaar gehaald, alles schoon gemaakt en weer in elkaar gezet. En hij doet nog precies hetzelfde 🙁 Maakt niet uit welke sproeier ik gebruik. Stationair loopt hij prima, maar met wegrijden gaat het mis. Hier onder even 2 filmpjes. Bij het 2de filmpje geef ik vanaf het begin van het filmpje al volgas. De carb lekt wel een beetje… en stationair is niet goed te stellen. Geef de carb op dit moment de schuld. Heb hem helemaal schoongemaakt, maar dat heeft niet geholpen.
Dit was ook mijn filmpje om de camera te testen, daarom duurt hij een beetje lang.
Het is duidelijk te zien wanneer hij weer normaal aangrijpt :D:D
7 juni 2011 om 20:54 #487353Heb je je zuiger wel goed gemonteerd? (en niet op de kop)
Daar lijkt het namelijk op..46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel7 juni 2011 om 20:55 #487354De zuiger zit er goed in. Als die er niet goed in zit, loopt hij toch helemaal niet?(nog nooit gehad, dus geen idee wat er dan gebeurt)
Met overzetten naar het andere carter heb ik de zuiger niet van de kruk gehad.
7 juni 2011 om 21:00 #487355en met het filter eraf hoe loopt ie dan? Speedengine staat ook voor de hogere toerentallen, wat ten koste gaat van de lage toerentallen. Misschien is de combinatie uitlaat/speedengine het probleem. Wel gewoon een dellortho carb? of een imi?
7 juni 2011 om 21:22 #487356Owk, dat van die uitlaat zou wel jammer zijn 😮
Ik heb er een echte dellorto op zitten 😉 zag net dat hij wel wat lekt bij de banjo 🙁 Ben klaar met sleutelen voor vandaag. Binnenkort maar weer verder.
8 juni 2011 om 10:43 #487361Das maar een vaag probleem bart:(
Ik zou er zo geen diagnoze voor durven te geven.
Ik denk idd dat je met carb niet echt in de verkeerde richting denkt.
Als je nog een andere hebt zou ik dat zeker eerst even proberen.
Uitlaat zou ik me niet druk over maken alle vespa uitlaten zijn na genoeg gelijk dus als de sp niet wil dan wil er geen 1.8 juni 2011 om 11:04 #487362Idd weer een beetje vaag probleem. Ik heb voor de zekerheid een nieuwe besteld. Die is hopelijk vrijdag binnen. Dan kan ik de brom toch nog klaar krijgen voor de VCT. Anders heb ik helemaal een probleem 🙁 Vervoer is heeel misschien nog wel te roggelen, maar zonder lopende brom mee doen is toch wel een beetje lastig.
EDIT: net statusupdate van JMPB, alst mee zit komt de carb morgen al binnen 8) Dan kan ik hem voor het weekend nog fixen. Vanaf vrijdag avond namelijk 4 dagen bier drinken op een scoutingkamp 😛
9 juni 2011 om 15:03 #487397Oplossing voor het probleem:
Men neme 1 splinternieuwe 13/13, 1 sproeier 68, schroeft dit in elkaar, zet het op het blok, rent het aan, en het loopt als de brandweer 8)8)8)
De oude carb was dus gewoon gaar. Blij met de JMPB service 🙂
Nu nog even testen of dit de goede maat is, en de gaskabel vervangen, en ik ben klaar voor de VCT :bier:bier
9 juni 2011 om 15:16 #485696Das nice bart nu nog even vervoer voor de vct en dan spreken we elkaar volgend weekend:bier
9 juni 2011 om 16:09 #487400Daar ligt wel in de planning 8)
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.