Docs911

Home Forums Perso’s Projecten Docs911

15 berichten aan het bekijken - 376 tot 390 (van in totaal 709)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Jelle
    Moderator

Nieuwe fietstassen?

ik heb laatste een webshop ontdekt die originele vespa ciao fietstassen verkoopt….

Mocht je daar interesse in hebben, laat maar weten dan geef ik je de link(al zijn ze wel prijzig hoor)

Docs
      Topic starter

@Andre, tuurlijk kan dat 😛 dat zie je toch :P. Dit is meer praktisch dan mooi, maargoed, daar is de ciao ook voor. Voor de looks heb ik de citta 😛

@Helios, Ik heb nog een earo spatbordje liggen. Die moet alleen nog ff in de goede kleur en vastgezet worden aan de beugels. Stuurschuim komt er niet op denk ik. Ik vind dat persoonlijk niet zo mooi staan.

@Jelle, je mag wel ff voor mij kijken als je wil 😀 ik ben ook bang dat die dingen nogal prijzig zijn maar dat zie ik dan wel. Ik kan altijd eerst nlg met 2 verschillende blijven rijden 😛

Voor de VCT moet het blokje van de Ciao alleen nog wel ff uit elkaar. Hij trilt een beetje. Naar mijn weten is dit blokje zn hele leven nog niet uit elkaar geweest, maar de vorige eigenaar heeft er wel een warmloper mee gehad.

Docs
        Topic starter

Nou, gister de Ciao zo goed als klaar gemaakt voor de VCT. Ik wou de DR wat beter tot ze recht laten komen maar wou liever niet in mn standaard cartertje gaan veilen dus heb maar een SE aangeschaft. Ook maar meteen een HD kopje meebesteld. Hier even een fototje van het pretpaket. Ergens liggen ook nog nieuwe zuigerveren voor de DR verstopt.

Dus ik denk, druk dat ff in elkaar en gassen met die hap. Maar niet dus….. Vond die Eurocilindro kwaliteit al niet zo geweldig met die zijinlaat, maar de SE is ook niet echt de van het… Het stikt van de bramen, en een 4 spoels ontsteking past er niet in. Gelukkig hebben ze daarvoor een Dremel uitgevonden 😛 Wat ik ook niet snap, er zit 1 carterbout bij?? En hoe moet je de andere 4 vastzetten dan?:P Maargoed, heb nog wel een aantal van die boutjes liggen, dus dat was geen probleem.

Het blokje is gister nog wel helemaal in elkaar gekomen. Heb ook maar meteen alle rabels vervangen want die zitten er ook al jaren op. Ik kan me nog goed herinneren dat we de vorige VCT de eerste paar uur heel veel stil hebben gestaan door geknapte kabels. Dat wou ik voor mijn geval alvast even voor zijn.

Het blokje loopt al wel 8) Nu met sproeiertje 70. Moet nog even afgesteld worden, maar daar had ik gister om 23:30 geen zin meer in 😛

Spoedig meer 😉

Docs
          Topic starter

Nou…. Ik heb weer wat.

De brom is niet af te stellen. Met sproeier 72 trekt hij voor geen meter op, bij 10 a 15 km/h krijgt hij een dip en valt bijna uit. Maar als ik gewoon gas blijf houden klapt hij daarna in 1x door naar volgas. Zet ik er een andere sproeier in(lager of hoger) dan stottert hij alleen.

Zeg het maar :?:? ik snap er niks van. Wie kan mij dit uitleggen???

Verder ook nog “goed nieuws”. Heb eindelijk een eigen echte camera, dus meteen ff proberen 😀 best mooi geworden 🙂

Anoniem

Ik heb met dezelfde setup maar dan met een Proma CC, poelie 80 sproeier 64, dus wss is je sproeier te groot. Ook zou ik als ik jou was een poelie 80 erop doen, poelie 70 trekt echt klote op.

Ik vind de kleur blauw echt heel mooi!

Docs
              Topic starter

@Vertigo, bedankt voor je snelle reactie 😉

Het gaat wel om SE carters 😉 Niet meer om een standaard blok. Mij leek 72 eigenlijk wel groot zat voor deze setup. En dan nog, hij loopt alleen daarmee soort van, met 70 of 74 en zelfs nog groter en kleiner stottert hij alleen en komt niet van plek.

Anoniem

Je zal wel ongeveer goed zitten, probeer eens 66/68. Wat voor filtertje heb je?

Docs
                  Topic starter

Malossi filtertje. Maar wel vaag. Hij wil alleen lopen met 72. Maargoed, ga nog wel ff proberen.

speedbuxy
                    Bijdrager

Kan met die camera toevallig ook niet filmen bart?
                      Want geluid bij de kwaal helpt een stuk beter voor een juiste diagnose.

Docs
                      Topic starter

Dat kan inderdaad. Ik zal het vanavond ff proberen. Ik zal eerst zelf nog even wat prutsen. Kijken of alles wel goed in elkaar zit.

Anoniem

Controleer ook meteen ff je bougiekleur, kun je een heleboel aan aflezen, heeft mij heel erg geholpen.

Docs
                          Topic starter

Klopt. Hij blijft wit/grijs bij 74. Maar nog groter lijkt mee beetje heeeel groot. Is maar een standaard DR43 met een 13/13 en een Leo SP.

El Citta
                            Donateur

Dat de 4-spoels ontsteking niet gelijk past is voor mij een bekend probleem. Netjes opgelost:thumb Denk dat je met sproeier 72 aardig goed zit. Wat voor krukas heb je gemonteerd?

Anoniem

Apart, je weet zeker dat je nergens valse lucht hebt? Cilinder+kop strak genoeg aangedraaid? Goede (carter)pakkingen?

Edit: Je inlaat wil bij een SE nog wel eens slecht afsluiten tussen het carter en het spruitstuk.

Edit2: Je hebt btw een DEPS pakking, misschien sluit hij hierdoor niet goed aan op je cilinder.

Docs
                                Topic starter

@Citta89, Dankje 😉

Er zit een standaard brom krukje in. Mij leek de sproeier ook wel genoeg. Als je een standaard blokje hebt met grote inlaat zit je rond de 66/68. Groter lijkt me niet goed.

@Vertigo, daar ben ik mij zeker van. Als het een pakking is, waarom loopt hij dan wel met 72 en de andere sproeiers niet :?:?:? Ik dacht dat namelijk eerst zelf ook. Maar toen ik van 70 naar 72 ging liep hij wel goed.

15 berichten aan het bekijken - 376 tot 390 (van in totaal 709)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.