- Dit onderwerp bevat 708 reacties, 89 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 5 jaren, 3 maanden geleden door speedbuxy.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
26 april 2011 om 22:32 #486217
Zou haast zeggen pak eerst even een andere cilinder en kijk of die er ook zo raar op wil. Verder mooi setupje 😉 ben benieuwd hoe dat gaat lopen.
26 april 2011 om 22:48 #486218Bedankt 🙂 Ik ga er een beetje van uit dat dit wel gaat lopen 🙂 😛 Nou eerst netjes in elkaar zetten van de week.
Thomas merkte dit al met het kotteren 😉 en ik heb al een standaard 50cc geprobeert, hetzelfde resultaat 🙁 hoopte dat deze misschien wel zou gaan. Maar dat was natuurlijk weer te mooi 😛
28 april 2011 om 09:41 #460738Zo, weer een update. Kon gister avond niet stil zitten 😛

Het blok heeft alleen zo goed als geen compressie 😮 Dus ik zie het wel gebeuren dat hij weer uit elkaar moet. Eerst nog maar alles een keer goed aandraaien. Anders kijken of er iets niet goed sluit.
28 april 2011 om 09:46 #460736Ik weet niet of je rookt?
Anders even eentje opsteken en de rook erdoor blazen, dan zie je snel genoeg waar het ontsnapt. 😉Verder erg nice blokje.
28 april 2011 om 09:48 #460737Ik rook niet 😛 Maar ik kan dat wel proberen. Zijn wel meer dingen die kunnen roken 😛
Ik ben er zelf ook heel blij mee 🙂 op het SE grootcarter na is ALLES nieuw 8) Net als de rest van de Citta.
28 april 2011 om 10:13 #486241Looking sexy bart

Ben benieuwd hoe het straks gaat lopen want dat gaat wel vooruit komen denk ik
29 april 2011 om 07:42 #460488Mooie kleurcombo, wordt een mooi brommertje. Succes met je zij-inlaatje.
<3 Thunderstone
Check mijn perso!29 april 2011 om 08:19 #460487mooie kleurencombi wel Bart! Succes met de verdere opbouw van je blok, moge het goed lopen
30 april 2011 om 17:46 #486289Bedankt voor de positieve berichten 🙂 Nou de boel nog “even” in elkaar zetten 😛 En dan hopen dat het in 1x wil lopen 😛
9 mei 2011 om 17:25 #486467Nou, weer even een mini update. Ik heb zojuist het balhoofd volledig in elkaar gezet. Dit ging nog niet echt makkelijk aangezien bij het balhoofd set nog een lading ringen en moeren missen…..
Maargoed, gelukkig had ik nog een aantal oude setjes ergens in een doos liggen, dus die heb ik helemaal opgepoetst totdat ze glommen en de boel in elkaar gezet.
Daarnaast nog even de tank gevuld met bioontroester. Vanavond nog even spoelen en dan nog een keer tot morgen er in laten zitten. Dan is de tank er ook wel weer klaar voor 🙂 Die staat namelijk al ruim 3 jaar droog…. 😮
Binnenkort meer 😉
16 mei 2011 om 16:29 #460728Weer even een update. Er is weer wat gebeurt.
Ik heb de tank 2 maal gespoeld met bioontroester wat tot gevolg had dat dat spul nu helemaal zwart is :o. Verder heb ik het blok er nu onder gehangen, en het past allemaal 🙂 Uiteraard moest ik op een paar plekken veilen want er was plaatselijk te dik gecoat…. Maar het is uiteindelijk gelukt. Verder het gat voor de choke in de zijkap dichtgesmeert met plamuur, aangezien ik deze nu toch niet gebruik.
De Ciao heb ik weer een stukje dichtbij toerconditie. Heb er nu ook een drager boven het voorwiel aanzitten. Verder de luchtfilter, snaar en poelie vervangen. Binnenkort nog even het blokje reviseren, dan is de brom er helemaal klaar voor.
Helaas geen foto’s van dit alles want de telefoon/camera is overleden.
16 mei 2011 om 19:07 #486696Geen foto’s zegt ook niks, dus hier alsnog een paar.
De Ciao in huidige staat. Het enige dat nog moet zijn een setje fietstassen. Heb nu 2 verschillende 😛

Verder de Citta zoals hij er nu bij staat.

De zijkap met plamuur. Moet nog even verder uitharden en dan weer opschuren.

En ik heb voor het eerst een poelie in 2en. Ik had de snaar vervangen en hem iets slapper gestelt, maar na 200 meter rijden hoorde ik 2 tikken. Rijd weer naar huis en toen viel mn poelie in 2en. Beter thuis dan onderweg 🙂 Ik had toevallig nog 1 op voorraad.
17 mei 2011 om 10:44 #486709ziet er weer zeer netjes uit
17 mei 2011 om 13:03 #486714Dat 65+ senioren rekje voorop kan echt niet bart:D
Citta ziet er daarin tegen al wel sexy uit
17 mei 2011 om 13:48 #486716Oeh, die Citta is wel mooi!
Alleen de koplamp..ik weet niet, zal waarschijnlijk komen omdat ik het niet gewend ben.
Nog even een voorspatbordje en stuurschuim dat is wel een must
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.