Docs911

Home Forums Perso’s Projecten Docs911

15 berichten aan het bekijken - 331 tot 345 (van in totaal 709)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Docs
    Topic starter

Zo, het is vroeg kerst dit jaar :D:D (of laat :con :P)

Heb me spul 7 dagen later alweer terug van de coater 8) Cris heeft ons hele zooitje opgehaald en mijn spul bij mij afgeleverd 🙂

Aaanschouw: DE CITTA!! 😛

Helaas is het niet helemaal perfect bij mij :(((what else is new…..)

Ze hebben bij mij het frame aan de verkeerde kant van het balhoofd kaal gekrabt om het framenummer weer zichtbaar te maken…..(Bij Cris hebben ze dit WEL goed gedaan :|)

En er is iets mis gegaan met de vorkpoten. Zelfde effect als wanneer met spuiten de verflagen elkaar niet goed verdragen. Allemaal lakloze stukjes, en ribbels en bultjes.

Was er zelf niet bij bij het ophalen, dus heb het gister avond pas gezien. Al met die lui gebeld. Ze bellen mij terug en dan mag ik het weer komen brengen en gaan ze het fixen.

speedbuxy
      Bijdrager

Das idd niet echt netjes zeker dat afkrabben van het frame nummer niet:no
        Maar verder ziet het er wel fris uit qua kleurtjes:thumb

hansieb
        Moderator

Oranje stuff is altijd goed 😉

Dylan
          Donateur

Donders wat een mooie kleuren combo! en zeker eentje die je niet vaker tegen zal komen:) Ben benieuwd wanneer het in elkaar staat! :thumb

Docs
            Topic starter

Danku allen 🙂 Ik denk dat ik hem volgend weekend in elkaar ga zetten. Dan zal het frame+poten wel weer terug zijn denk ik.

Docs
              Topic starter

Het frame en de vorkpoten zijn gister ochtend naar de coater gebracht voor een herkansing. Gister middag werdt ik alweer gebeld dat het klaar was :):):) Dus als het goed is heb ik vanavond alles netjes binnen 8)

Docs
                Topic starter

Nou, ik heb nu alles netjes binnen 🙂

Het is nog wel een beetje bobbelig, maar het groen is nu wel overal dekkend 🙂 Mn frame is ook opnieuw gecoat, en ze hebben nu wel het framenummer kaal gehouden 8)

Vanavond ook begonnen met het monteren van alles. Ik moest ergens beginnen, dus waarom niet bij de bandjes 😛

Er zit allemaal straalzand en coating aan de binnenkant van de velgen… Gelukkig hebben ze daar stofzuigers en dremels voor uitgevonden 😀

Eindresultaat voor vanavond:

Ik kon de bandjes er gelukkig met mn handen om krijgen. Was bang dat het met deze bandjes niet zou lukken aangezien ze kleiner zijn dan de Ciao bandjes, maar viel me nog best mee :).

En dan nog even de koplamp die helemaal in elkaar zit 😛

Volgende week zondag ga ik hem helemaal opbouwen 8)

Docs
                  Topic starter

Het monteren is begonnen 8)

Zondag een klusdagje gehad. Cris kwam ook langs met zn spul, aangezien ik meer ruimte heb 😛 Mn vriendin heeft ook nog meegesleuteld 😛 De brommertjes zijn redelijk ver gekomen. Nog 1 dagje sleutelen, en dan zitten ze wel in elkaar 8)
                    Hier een paar plaatjes bij het praatje.

Wanneer de brommer helemaal in elkaar gaat weet ik nog niet. 31 Maart moet ik mn afstudeerverslag inleveren, en zoals elk HBO student gaat alles op het laatste moment 😛

Jarco
                    Bijdrager

Echt coole kleuren combo. :thumb
                      Nog niet gezien iedergeval en het oranje staat lekker fris bij het groen.

Docs
                      Topic starter

Ik ben er ook heel erg blij mee 🙂 Ik was even bang dat het oranje te licht zou zijn, maar dat is goed gekomen 🙂 We konden namelijk alleen de kleuren kiezen die zij daar nog hadden liggen…. En dit was eigenlijk de enige oranje die ze hadden.

Ook nog even credits voor AC RACING :thumb Ik had de vorkpoten van hem, en kon zo langskomen om ze ruilen voor een setje rechte.

Wat ik nu wel heb, wat ik nogal vaag vind, in mijn kroonplaat zitten gaten M8 en in de vorkpoten M10 draad….. Gelukkig is de boormachine gewillig 😛

Martino
                        Moderator

Volgens mij is het verschil in schroefdraad te verklaren tussen de vorkpoten van een SI en die van een Citta.
                          Citta M8
                          Si M10

Kleuren zijn erg mooi en orgineel.

Docs
                          Topic starter

Vorkpoten van een SI zijn toch langer?

Dankje 🙂

OrangeCiao
                            Donateur

super vet kerel ben egt benieuwd hoe ie word suc6 :thumb

Docs
                              Topic starter

Danku 8)

Docs
                                Topic starter

Hallo mensen. Eindelijk weer een echte update 8)

Wat is er vandaag gebeurt:
                                  – Beugel op de Ciao gezet voor fietstassen, aangezien de toertjes weer begonnen zijn.
                                  – Varioklok in elkaar gezet
                                  – Gaten in de kroonplaat aangepast. Van M8 naar M10.
                                  – Citta bijna helemaal in elkaar :bier

Uiteraard plaatjes bij het praatje 8)

De varioklok was uiteraard weer een heel gepruts. Ik had expres een gereviceerde gekocht zodat ik niet hoefde te prutsen, maar de lagers van de primaire as zaten er niet ver genoeg in. Verder is er iets met de primaire as zelf die er bij zat. Hij wou maar niet draaien. Toen heb ik een andere geprobeert, en die draaide wel soepel….. Maargoed, nu werkt het weer.

Grotere gaatjes

Hoe de Citta er nu bij staat 8) Ziet er best goed uit, al zeg ik het zelf:P

En nog even de Ciao met het rekje. Moet nu ook nieuwe fietstassen, want die ik had passen niet meer. Maarja, dat komt wel goed.

Verder waren Cris en LarsM ook nog hier vandaar. We zijn bezig geweest met de laatste puntjes op de i van Lars zn SI en hebben geprobeert het DEPS blok van Cris te reviseren. Alleen is dat tijdelijk gestopt, want 1 van de ronde blokjes die in de Mazzu volle wangen zitten geperst zit los. Das niet echt handig. Even kijken hoe we dat gaan oplossen.

Zo snel mogelijk meer 🙂

15 berichten aan het bekijken - 331 tot 345 (van in totaal 709)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.