Docs911

Home Forums Perso’s Projecten Docs911

15 berichten aan het bekijken - 316 tot 330 (van in totaal 709)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Docs
    Topic starter

Nee, op mijn foto kan je duidelijk zien dat het wat anders is ja 😉 Komt van Ebay af. Die set van JMPB is nog niet compleet om er goed mee te kunne werken.

speedbuxy
      Bijdrager

Das een nette lager trekker bart en idd stukken beter dan die van jmpb:thumb

Rickieboy
        Donateur

Netjes Bart. Ben benieuwd hoe alles word. wanneer ga je naar novatec ?
          Greetz Rick

Docs
          Topic starter

@ speedbuxy, dat dacht ik ook 8) Ben er ook heel blij mee 🙂

@ Rick, er is nog geen datum gepland, maar het gaat geen 4 week meer duren 🙂 Zogauw ik en Cris alles klaar hebben gaat het weg.

Docs
            Topic starter

Weer een updatje, dit maal eens zonder foto’s. Vandaag heb ik de Citta helemaal klaar gemaakt. Heb een uitlaatbeugeltje gemaakt zodat de proma goed te monteren is, en ik heb mn kabelboom in elkaar gesoldeerd. Nog een paar keer mn klauwen verbrand…. maar dat gaat ook wel weer over 😛

Ik heb de kabelboom in 3en opgesplitst. 1 deel loopt van voren naar achter door de brom. En dan voor voor en achter een los stukje aan een stekker. Voor de duidelijkheid zal ik van de week ff een foto posten 😛

Docs
              Topic starter

Hier dan de foto van de kabelboom. De schakelaars moeten nog even weggewerkt worden op een dashboardje. Maar dat gebeurt pas als ik weet hoe ik die precies ga vastmaken en waar :P. Als je heul goed kijkt zie je nog ergens een kleine zwarte stekker. Hier komt een voltmetertje aan om te zien hoeveel spanning er nog in de batterijen zit.

Docs
                Topic starter

Weer een update, en dit maal een heeel belangrijke 🙂

Vandaag heb ik de Citta klaar gemaakt voor de coater 8) Als alles volgens planning verloopt gaat alles dinsdag naar de coater :):)

Heb de onderdelen even in verschillende dozen gestopt ivm de verschillende kleuren. Van links naar rechts: groen, wit, oranje.

Bij het demonteren kwam ik ook ergens anders achter 🙁 1 van de vorkpoten is “nogal” krom. Ik heb inmiddels al contact gezogd met de verkoper. Hem kennende komen we daar wel uit.(zolang het nog niet rond is, noem ik zn naam nog niet.)

Mike
                  Bijdrager

Nice:)

Daar gaan jullie vast wel uitkomen! :thumb

Leuke en vrolijke kleuren combi!

Mike

Docs
                    Topic starter

Dankje 🙂

We zijn er inmiddels al uit 🙂

Hoop over 2 week de brommer weer fris op te kunnen bouwen 🙂

Waar ik ook achter kwam, mijn blok is nu alweer aan het oxideren 🙁 das wel een beetje jammer. Het gebeurt ook alleen bij de gestraalde helft. Nog maar weer ff schoonmaken binnenkort.

Docs
                      Topic starter

Alles is naar de coater =)=)=)=)=)=)

Duurt 1 a 2 week voor het weer terug is 😉

Auto mooi vol 😀

Het zijn de volgende kleuren geworden: 6012(groen)/2011(oranje)/9010(wit)

Jarco
                        Bijdrager

Ben benieuwd, best lekker kleurtje groen die je uitgekozen hebt. :thumb

Docs
                          Topic starter

Njah, dat was nog een heel geauwehoer…. 😛 Ik had een voorbeeld van de kleur die ik wou, maar de waaier en het poeder en mijn voorbeeld kwamen eigenlijk niet overeen 😛 Dus nou hopen dat het goed uitpakt. Ga ik wel vanuit.

cris
                            Donateur

Was gister wel weer een leuk daggie bezig zijn. Nu maar hopen dat alles er naar wens uit komt te zien.
                              Dat alles ook gewoon in de twingo mee kon gewoon:P:D

Steven
                              Donateur

donders docs, donders 😀 ben benieuwd naar het resultaat :thumb

Docs
                                Topic starter

Ik eigenlijk ook wel 😀 Hoop dat die lui een beetje opschieten 😛

15 berichten aan het bekijken - 316 tot 330 (van in totaal 709)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.