Chat topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Chat topic

15 berichten aan het bekijken - 1,426 tot 1,440 (van in totaal 4,598)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

barry
    Donateur

Voor iedereen die meer vermogen zoekt,check deze site:

http://padii.de/etel-tuning/shop_.htm

Bartjee
      Donateur

hahaha daar ga ik ook maar eens bestellen! Kan er met die integraalhelm en racezuiger toch weer mooi wat snelheid uit halen denk ik!

Michel
        Bijdrager

Ik ga daar aandrijfzand voor de klok halen. Echt superspul whahaha!

Wel grappig verzonnen hahaha, en er nog een site voor opzetten ook.

diac
          Bijdrager

wahaha vette site, dat er ook nog mensen met humor bestaan in deze tijd:P

Vincent
            Donateur

Idd een zeer nette site. Mischien loopt mijn versleten polini nog wel een beetje als ik een tube’tje compressie koop.

Tonni
              Moderator

Zij hebben echt DA SHIT!!! Ik ga ze vragen of ze ook sponsor willen worden!!!

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

diac
                Bijdrager

wie zei dat een Dr Evo een zwakke uitlaatpoort had?
                  ik heb van thorn naar bocholtz (70km met omrijden) met de proma cc naar huis gereden met maar 1 ophangpunt.
                  achter was ik de bout verloren zonder dat ik het wist.
                  heb er net ook nog mee gereden, toen ik erachter kwam snel naar huis, en hem bij de demper ook vastgemaakt.

dit bewijst het tegendeel van de zwakke uitlaatpoort van de DR πŸ˜›

sjaak trekhaak

nou bij mij is die anders toch 2 keer afgebroken ,terwijl mijn uitlaat gewoon goed vast zat.maja heb je wel geluk gehad ,als die was afgebroken was je over je proma heen gerede en miss ook nog wel vet hard op je gezicht gegaan.

diac
                    Bijdrager

klopt, ik heb toch kilometers achter elkaar 60km+ gereden.
                      en das geen lekker snelheid om op je plaat te gaan:con

TimoO_
                      Donateur

daar begrijp ik dus echt nix van πŸ˜› over die hobbelige belgische wegen…..

Crullie
                        Donateur

@ Sjaak Trekhaak : misschien toch wat voorzichtiger de uitlaat monteren en vooral erop letten dat de ophang punten allemaal overéén komen en tevens bijwerken. Vaak breekt een uitlaatpoort af omdat de uitlaat gewoon niet goed past maar gewoon eronder word gebout en dan krijg je dat die tijdens het rijden eraf scheurt.

TICKLING BARN

Wouz-LwB
                          Donateur

http://www.rtvnoord.nl/nieuws/index.asp?actie=totaalbericht&pid=75468#

Hoor ik net even van een vriendin dat ons oud klasgenoot een ongeluk gehad heeft:(

Michel
                            Bijdrager

Zwaar triest om te horen πŸ™ Dat herinnert je eraan dat het toch best gevaarlijk is op zo’n tweewieler.

In ieder geval gecondoleerd aan alle nabestaande, vrienden en kennissen van deze jongen!

ArvidW
                              Donateur

Vooral eenzijdige ongelukken zijn zo creepy:|, betekend dus dat helemaal in je eentje ’s avonds volgas op je brommer langs het kanaal racen ook niet veilig is:con

Kende jij deze jongen goed Wouz ?

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                                Home made engine dyno

Michel
                                Bijdrager

Ik hoorde dat mijn kleurencombi ook al een keer geprobeert was en dat blijkt dus ook echt zo te zijn πŸ˜›

Sweet!

15 berichten aan het bekijken - 1,426 tot 1,440 (van in totaal 4,598)
                                • Het onderwerp ‘Chat topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.