Chat topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Chat topic

15 berichten aan het bekijken - 1,411 tot 1,425 (van in totaal 4,598)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

FonS
    Bijdrager

zo’n ouwe bak als deze;

geen stuurbekrachtiging, rembekrachtiging enzzz gewoon basic; v6 voorin, as naar achter en klaar 🙂
      ff wennen maar dan is het wel leuk, behalve het verbruik maar ach 😕 liefhebbersauto he
      oja, optrekken vauit stilstand moeilijk met een lesauto? is meestal een diesel, daar is niks aan :p (wen je snel aan, maak je niet druk)
      met het bovenstaande Fordje heb je bijna 2 voeten nodig om uberhaupt de koppeling in te duwen :lol

Martijnvanheerde
      Donateur

Net als de trekker! Ik rijd nu ook al in alles 😛 (12 jaar hehe) Mocht laatst in een Nissan Murano rijden! Blazen.

Edjuh
        Bijdrager

Wat een lul: http://www.hansbos.nl/

Altijd al gedacht dat het stiekem een rijke stinkerd was!

Tonni
          Moderator

hahaha

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

mxmonster
            Bijdrager

zeg dat wel 😛 kijk wat een dikke wagens :O

diac
              Bijdrager

iemand nog wat gehoord over die CIF vertanding voor vario?

Herr Flick
                Sleutelbeheerder

Dat hij werkt, tonni test er nu mee.

Binnenkort komt hij op de shop te staan.

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                  Gele Racefrikandel

Michel
                  Bijdrager

CIF vertanding?? Maak mij eens wijzer 😛

@ Hansieb: Thanks voor de script. Werkt echt goed op Vista 64 bits :thumb😀

G-no
                    Donateur

thomas had me erover verteld. het is een vertanding van 1:9,5 (malossi is 1:9) en kost maar 70 euro.

Tonni: beetje jammer dat Thomas dit zo stellig zegt, want dat is niet zeker. Als de set nu straks 75 of 80 kosten gaat (zeg maar iets) dan heb je dat gezeik weer. De prijs zal afhangen van wat JMPB er voor moet geven lijkt me.. Het zal waarschijnlijk wel rond die prijs zitten maar tot het er is weten we dat dus niet…

Thomas : ik heb niet verteld dat deze 70 euro kost, ik zij dat hij rond de 70 – 75 euro waarschijnnnnnlijk gaat zitten. niks is zeker

Tonni
                      Moderator

Dat is een ‘snelle’ vertanding. Cif is (ook) een Italiaans merk, heeft ook revisie setjes enzo. Zij hebben een vertanding in het assortiment die vrijwel gelijk is qua overbrenging aan de Malossi set. (1:9,5 CIF t.o.v. 1:9 Malossi).
                        Deze set zal binnenkort naast de Malossi set te koop komen bij JMPB.
                        De prijs is nog niet bekend, maar de set zal waarschijnlijk goedkoper worden als de malossi set.

Persoonlijk denk ik dat de set iets minder geschikt is voor de echt zware set-ups (lees Simo 2007 en Sprocatti achtige) omdat deze set schuin vertand is. (malossi is recht vertand). Voordeel van schuin is: stiller, nadeel is: iets zwakker.

Michel
                        Bijdrager

Bedankt Tonni :thumb Dan wacht ik nog even met kopen.
                          Ik heb nog een Malossi varioset die nog compleet gemaakt moet worden met zware vertanding voor de Ciao 😀
                          Edit: Deze komt dan in combinatie met het getunede Polini Evo blok wat Arvid gefikst heeft. Dat moet toch wel werken neem ik aan.

Tonni
                          Moderator

Mijn ervaring: rijd prima, klinkt alleen wat vreemd bij ‘gas los’ (beetje ratel achtig geluid), ik denk dat het op elkaar moet inslijten en dat dat dan over is. (heb er de gumball mee gereden!)

Michel
                            Bijdrager

Heb je de verhouding toen gemeten?
                              Die 0.5 verschil in verhouding is te verwaarlozen in de omvang van je wielen 😛
                              Als ze de Gumball overleven zal het bij mij ook wel goedkomen. Zo vaak rijd ik er niet mee.
                              Er staat nog een kleine edit in de post hierboven

diac
                              Bijdrager

citaat michel;

2 stroke to tha bone. Fuck of with that 4 stroke shit.

maar toch een Ducati 748?
                                gaat niet echt samen eh 😛

Michel
                                Bijdrager

Haha, dat weten ze op Youtube niet 😛 Lekker narren jo. Vind het gewoon heerlijk hoe die motorfiets het niet kan hebben. Later hoor je hem echt hengsten met dat ding, omdat die het maar net bij kan houden 😀

Edit: Ik ga zo mijn vrije Zaterdag verdoen in mijn vaders tuin 🙁 Effe een kuub of wat grond kruien :S

15 berichten aan het bekijken - 1,411 tot 1,425 (van in totaal 4,598)
                                • Het onderwerp ‘Chat topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.