Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Chat topic
- Dit onderwerp bevat 4,597 reacties, 321 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 4 maanden geleden door Docs.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
31 augustus 2008 om 09:08 #25530
Dat verhaal doet me erg pijn, eergister avond is mijn klasgenoot aangereden bij de A6 vlakbij in lelystad, op exact dezelfde manier, als mijn collega daar 4 maanden geleden aangereden is, ook een automobilist die savonds door rood rijdt, mijn collega had toen zijn bekken gebroken, en het klasgenootje waarbij het nu gebeurd is, steekt zijn botvan zijn bovenbeen uit zijn been. en degene die achtero pzat, heeft allebij zijn benen gebroken, en heeft hersenletsel. Triest, ik zal daar mijn leven lang nooit rijden met mijn brommer, dat is 1 ding wat zeker is. Doe jehet zelf niet, veroorzaakt een andere idioot het ongeluk
31 augustus 2008 om 09:46 #25531ArvidW :
Vooral eenzijdige ongelukken zijn zo creepy:|, betekend dus dat helemaal in je eentje ’s avonds volgas op je brommer langs het kanaal racen ook niet veilig is:conKende jij deze jongen goed Wouz ?
Tja ik snap het ook niet hoe t gebeurt is…
Hij had ook niet gedronken ofzo.
Kende m vrij goed ja, zat bij m in de klas op de middelbare..31 augustus 2008 om 09:52 #25532Hier is op de Tiendweg een hele tijd geleden een goede vriendin van mijn zus ook in het water gevonden met haar scootertje. Achteraf bleek toch dat ze geschamd was door een auto en vervolgens in de sloot terecht is gekomen.
Het is mij ook overkomen dat ik ’s avonds een brommer zonder licht tegen kwam die iets te ver op de midden reed en die schamde ik net. Dit was gelukkig dusdanig dat ik de brommer onder controle kon houden maar dit kan natuurlijk niet altijd het geval zijn. Je kan het slecht treffen, das een ding wat zeker is. Maar ik denk dat je meer die richting op moet denken of een flinke klapband maar dat is makkelijker te achterhalen.
31 augustus 2008 om 10:14 #25533gisteren even wat geburnd met wat vrienden:P

31 augustus 2008 om 16:12 #25534Zalig weertje vandaag, ik heb nog lekker in zee gelegen, hopelijk niet voor het laatst dit jaar.
31 augustus 2008 om 16:21 #25536boh zo’n zee hebben wij hier niet ๐ had ik ook wel zin in vandaag. maarja zodalijk lekker barbequen, spare-ribs en kippenpootjes eten!
ook een voordeel aan dit weer.31 augustus 2008 om 16:24 #25537Ik heb eens een klein stukje met mn ciao gereden vandaag. echt lekker weer en dat zal voorlopig niet meer terugkomen dus moest gewoon even rijden:) Willem van dit forum komt vanavond ook nog even mn ciao bekijken
31 augustus 2008 om 16:26 #25538
Tom ciaoTimoO_ :
maarja zodalijk lekker barbequen, spare-ribs en kippenpootjes eten!
ook een voordeel aan dit weer.
Jow, ik zo ook =)
31 augustus 2008 om 17:01 #25539dan schiet maar op, hier breekt de hel los
31 augustus 2008 om 17:06 #25540Hier word het ook al wat donkerder! Ben ik blij dat ik lekker thuis zit i.p.v. op de verjaardag van net :con
Er komt volgens buienradar inderdaad een flinke bui over Limburg!
31 augustus 2008 om 17:49 #25541The living legend did it again.
……………….(a)Valentino Rossi heeft vandaag waarschijnlijk zijn 8e wereldtitel binnen gehaald, nu 3 overwinningen op rij omdat Stoner 3x op rij op zijn plaat gaat. 75 punten voorsprong voor Rossi op Stoner met nog 5 wedstrijden te gaan, lijkt mij dat Rossi het niet meer uit handen geeft.
Oja Rossi heeft vandaag ook nog het record de meeste overwinnigen in de Moto-Gp klasse geรฉvenaard nu samen met Giacomo Agostini. Dus met iedere overwinnig van Rossi zal dit record ver oplopen.
TICKLING BARN31 augustus 2008 om 18:07 #25542
Tom ciaoMichel :
Hier word het ook al wat donkerder! Ben ik blij dat ik lekker thuis zit i.p.v. op de verjaardag van net :conEr komt volgens buienradar inderdaad een flinke bui over Limburg!
Bij ons klein buitje maar, kwartiertje dan is het weg
Maar in zeeland is het veel erger :lol31 augustus 2008 om 18:18 #25543hahahaha bij ons was het al te laat ๐ lekker aan het eten begon het te regenen XD oma oma en opa naar binnen en verder eten ๐
5 september 2008 om 15:23 #25546Iemand nog naar q-base 2008 geweest ? SHITTT man dit jaar mis ik et alweer.
Volgend jaar zeker weten heen! ET MOET! bunker power.
5 september 2008 om 18:28 #25547Joah ik ben er geweest moest werken daar, en Sil ben ik er ook tegen gekomen tijdens werk.
Edit: het laatste filmpje was egt ram op het laatste rond uur of 8 s’morgens echt blij toen mn 19 uurige dienst er op zat :P. -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Chat topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.