Chat topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Chat topic

15 berichten aan het bekijken - 1,351 tot 1,365 (van in totaal 4,598)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Destruction
    Bijdrager

Nouja, nog even terugkomende op cittaforum, er draait nu een nieuw forum, en we doen ons best de boel zo snel mogelijk zo goed mogelijk te regelen 🙂 Belangrijkste vooruitgang is dat er nu een cronjob aangemaakt is die elke 24u de db backupped 🙂

oud eigenaar citta-forum, nu weer in bezit van een Citta.

Michel
      Bijdrager

Ja, daar kom je nu mee. Als er wat gebeurt is :S Denk dat er veel mensen zoiets hebben van we gaan lekker hier zitten :thumb

:whistle

LeMoN
        Bijdrager

WTF er was gewoon een suprise party voor mijn georganiseerd omdat ik geslaagd ben xD! Echt tering lijp gek! Gelijk een voorschot op mijn rijbewijs gehad :D!

Michel
          Bijdrager

Kicke, gefeliciteerd dan :thumb

ciaoracer
            Bijdrager

=)Woppa lekker fuiven dadelijk op de open air party in Riemst.:D Lekker gaaan deze avond:D

Michel
              Bijdrager

Ik ga zo effe stukkie blazen naar Gouda! In de Civic wel te verstaan. Effe wat te batsen halen :P:pimp

Oojaa, trouwens volgende week een afspraak om proef te rijden in de nieuwe Type-R 😀

Destruction
                Bijdrager

Michel :
                  Ja, daar kom je nu mee. Als er wat gebeurt is :S Denk dat er veel mensen zoiets hebben van we gaan lekker hier zitten :thumb

Die kans is aanwezig, en vrij groot ook wel denk ik. Maar ivm mn cittawebsite ‘moet’ ik soieso een forum hebben, dus we zien wel. Nou is het publiek van mn website niet de doelgroep die citta-forum zelf wel had, maar het komt wel goed 🙂

LeMoN
                  Bijdrager

Michel :
                    Kicke, gefeliciteerd dan :thumb

Thanks, ik zal daarom momenteel ook wat minder tijd kunnen besteden aan mijn brommer wat minder geld omdat ik nu even geld aan de kant ga zetten voor mijn rijbewijs 🙂 ik ben nu nog maar een fractie verwijderd daarvan inprincipe 😀

Michel
                    Bijdrager

Destruction :
                      Die kans is aanwezig, en vrij groot ook wel denk ik. Maar ivm mn cittawebsite ‘moet’ ik soieso een forum hebben, dus we zien wel. Nou is het publiek van mn website niet de doelgroep die citta-forum zelf wel had, maar het komt wel goed 🙂

Laten we het hopen. Ik ben zelf altijd bezig geweest met Citta maar zat toch heel frappant altijd hier.

Nu ga ik beginnen aan een Ciao project maar mijn Citta met Simo blijft lekker in mijn bezit 😛

Het is uiteraard wel een behoorlijke naaiactie en er zat, zoals op de meeste sites, heel veel werk in.
                      Het lijkt me ook echt heel sterk dat er niets van terug te vinden is en zal ook zeker je eigen af gaan vragen waarom er geen backups zijn. Misschien een andere host of een iets duurder pakketje 🙂

Destruction
                      Bijdrager

Nog duurder? 😛 Betaal al meer dan genoeg 🙂

Mja, backups zijn opzich ook niet het pakkie an van de hoster, daar heb ik o.a me gewoon op verkeken, stom en amateuristisch, ja. Maar van fouten kun je altijd leren.

Edjuh
                        Bijdrager

Robin89 :

barry :
                          Zo,ben terug van een weekje Vlietlanden in Wevershoof.Ongelooflijk hoe rustig het daar was.Visvangst viel tegen door de aanhoudende NO wind,maar we hebben ons zeker geamuseerd.Op de terugweg nog even een oude vriend bezocht in zijn fietsenwinkel.Onzer aller bekende Japie-alias Iaccaloco.Hier enkele picca’s natuurlijk.

Volgend jaar zeker terug naar daar.
                          Heb onderweg bordjes tegengekomen van een zuiderzeeroute,is het deze die jullie gedaan hebben???Indien ja,was het zeker weten een mooie toer.

Hé, dat is vlakbij mij 😛 Dat is inderdaad de ZuiderZee Route die wij zouden rijden, alleen zij we dus vanaf Amsterdam rechtstreeks naar Alkmaar gegaan. Het is hier inderdaad een heerlijk rustige omgeving, alleen ik die met m’n Citta rondcross dan :duivel

Dat eerste stukje van medemblik naar de afsluitdijk vond ik eigenlijk ook wel tof, een 20km lange weg zonder stoplichten etc., erg leuk als je de stad gewend bent met een stoplicht op elke straathoek, dit is echt een ultieme testweg!

Robin89
                          Bijdrager

Edjuh :

Robin89 :

barry :
                            Zo,ben terug van een weekje Vlietlanden in Wevershoof.Ongelooflijk hoe rustig het daar was.Visvangst viel tegen door de aanhoudende NO wind,maar we hebben ons zeker geamuseerd.Op de terugweg nog even een oude vriend bezocht in zijn fietsenwinkel.Onzer aller bekende Japie-alias Iaccaloco.Hier enkele picca’s natuurlijk.

Volgend jaar zeker terug naar daar.
                            Heb onderweg bordjes tegengekomen van een zuiderzeeroute,is het deze die jullie gedaan hebben???Indien ja,was het zeker weten een mooie toer.

Hé, dat is vlakbij mij 😛 Dat is inderdaad de ZuiderZee Route die wij zouden rijden, alleen zij we dus vanaf Amsterdam rechtstreeks naar Alkmaar gegaan. Het is hier inderdaad een heerlijk rustige omgeving, alleen ik die met m’n Citta rondcross dan :duivel

Dat eerste stukje van medemblik naar de afsluitdijk vond ik eigenlijk ook wel tof, een 20km lange weg zonder stoplichten etc., erg leuk als je de stad gewend bent met een stoplicht op elke straathoek, dit is echt een ultieme testweg!

Ja zo is dus zo’n beetje alles hier 😀 Ook wel dorpsstraten waar je minder hard kan gaan, maar wel veel verkavelingwegen die echt alleen maar rechtuit gaan 😀

PoliniCitta
                            Bijdrager

het is tijd voor een dikke jaiba!

Edjuh
                              Bijdrager

Mijn hemel wat zie je veel lekkere wijven lopen met dit weer, echt om gek van te worden, prrrrrrrrt.

edit: snel achter die pc weg!

hansieb
                                Moderator

Edjuh :
                                  Mijn hemel wat zie je veel lekkere wijven lopen met dit weer, echt om gek van te worden, prrrrrrrrt.

edit: snel achter die pc weg!

=) dat mis ik allemaal in mijn kantoor 🙁

15 berichten aan het bekijken - 1,351 tot 1,365 (van in totaal 4,598)
                                • Het onderwerp ‘Chat topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.