Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Chat topic
- Dit onderwerp bevat 4,597 reacties, 321 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 4 maanden geleden door Docs.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
27 juni 2008 om 11:37 #25273
Zolang nu maar niet al die cittaforum mensen hier komen spammen….:pest
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno27 juni 2008 om 11:47 #25274zeg het ze maar Arvid π
27 juni 2008 om 20:51 #25275Vond het al vreemd dat het nergens vermeld stond π
Maar idd, we zijn dus gehacked. Door e.o.a arabisch figuur (google: mr.zerooo). Op de een of andere manier kon-ie in de databaseserver komen en heeft-ie aan de database zitten kloten. De index was niet meer de forumindex maar een zwarte page met zijn ‘reclame’, en de accounts van alle mods en ads waren verwijderd.
Aangezien wij (blijkbaar onterecht) er vanuit waren gegaan dat de hoster voor backups zorgt, heb ik alleen de oude backup van toen het forum van dj0 naar mijn server verhuisde, en die file bleek bij een terugzetpoging corrupt geraakt π
Inmiddels weer de hoster ingeschakeld, die telefonisch zei dat het restoren van de database mogelijk was, maar dit later via de officiele weg (ticket aanmaken bij serveradmin) weer ontkende. Heb ze beide uitspraken voorgelegd en hoop nu dat hun nog een backup van begin deze week oid hebben. Anders denk ikzelf ook dat het de doodsteek is van CF.
Aangezien ik cittafreaks ook nog heb, zal er soieso weer een forum voor terug komen, maar we wachten eerst af wat de hoster gaat doen. Soieso zal een evt. nieuw te starten forum niet meer gewoon Citta-Forum heten, de waarde van Citta-Forum was alle how-to’s en knowledge die erin zat, dat is nu waarschijnlijk allemaal weg. Duidelijk mag zijn dat ik niet blij ben π Was in alle staten toen ik het zag, saoedi-arabie ligt niet naast de deur, anders zou ik die gozer ff met een bezoekje vereren… :(:(:(:(
oud eigenaar citta-forum, nu weer in bezit van een Citta.27 juni 2008 om 21:08 #25276Gaar zeg, zeker zonde van alle how-to’s en alle melige topics/
27 juni 2008 om 21:12 #25277das echt zuur man, sterkte π
27 juni 2008 om 21:51 #25278ArvidW :
Zolang nu maar niet al die cittaforum mensen hier komen spammen….:pestow dat komen ze zeker wel..
Jammer van de how-to’sMaar grappig vind ik het wel.
27 juni 2008 om 23:51 #25279Wat is er zo grappig aan?
oud eigenaar citta-forum, nu weer in bezit van een Citta.28 juni 2008 om 00:01 #25280gewoon, dat een of andere mongool uit ArabiΓ« een cittaforum gehacked heeft. die gast weet nog niet eens wat een Citta is, dus waarschijnlijk heeft ie gewoon een raar woord ingetypt op google en is zo op het cittaforum uitgekomen ofzo, en was ie die maar gaan hacken. dat is ook maar net ongeluk wat je hebt he.
dat is wel droog
28 juni 2008 om 05:02 #25281Beste Destruction,
Ik heb hetzelfde gehad met onze site van de hengelclub.Toen was het een turk.Heb toen de beheerder van die server gecontacteerd & deze heeft de site teruggehaald & er was nikske weg.De kans bestaat dat het cittaforum nog bestaat,maar dat jijzelf hem niet kan terughalen.
BOMB ARABIE.
groetjes
Barry28 juni 2008 om 08:13 #25282Hoe komt iedereen erbij dat het om een arabier zou gaan? waarschijnlijk is het gewoon iemand (Nederlands) die ruzie heeft met een van de moderators ofzo en vervolgens via een arabische proxy het een en ander heeft verneukt.
Als jullie alle informatie van jullie bezoeker publiceren in dit topic, zal het met al onze 2339 members vast mogelijk zijn de persoon te achterhalen en een molotovcocktail naar zijn hoofd te mikken.28 juni 2008 om 08:14 #25283Ze hebben op hem gezocht en Destruction heeft hem ook gesproken op msn.
Het is echt een arabier.Ze hacken forums die slecht beveiligt zijn, als waarschuwing meestal (dit keer niet…)
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel28 juni 2008 om 10:05 #25284Mja, als waarschuwing vind ik dan dat je uitzoekt wie de ads zijn en die mailt hoe je erin kon komen..
Dit is gewoon de internetterrorist uithangen. Opzich inderdaad wel de droogheid, die gozer knalt een forum offline zonder van de inhoud ook maar iets te begrijpen..
Toch heeft hij blijkbaar wel de server zelf gehackt, het is vanuit vbulletin zelf onmogelijk om bij de databases te komen, en om in de phpmyadmin te komen, zou hij toch echt mijn klantnummer en rootpasswd moeten weten…
oud eigenaar citta-forum, nu weer in bezit van een Citta.28 juni 2008 om 10:51 #25285Destruction :
Mja, als waarschuwing vind ik dan dat je uitzoekt wie de ads zijn en die mailt hoe je erin kon komen..Dit is gewoon de internetterrorist uithangen. Opzich inderdaad wel de droogheid, die gozer knalt een forum offline zonder van de inhoud ook maar iets te begrijpen..
Toch heeft hij blijkbaar wel de server zelf gehackt, het is vanuit vbulletin zelf onmogelijk om bij de databases te komen, en om in de phpmyadmin te komen, zou hij toch echt mijn klantnummer en rootpasswd moeten weten…
Misschien is jouw computer gehackt? Als je firewall niet waterdicht is, is het niet moeilijk een keylogger te installeren. Dan ligt het probleem in de beveiliging dus niet bij de site zelf, maar ben jij zelf onbewust het lek. Probeer een firewall die niet standaard bij windows zit. Zonealarm is een aanrader.
28 juni 2008 om 10:59 #25286Bubba :
Destruction :
Mja, als waarschuwing vind ik dan dat je uitzoekt wie de ads zijn en die mailt hoe je erin kon komen..Dit is gewoon de internetterrorist uithangen. Opzich inderdaad wel de droogheid, die gozer knalt een forum offline zonder van de inhoud ook maar iets te begrijpen..
Misschien is jouw computer gehackt? Als je firewall niet waterdicht is, is het niet moeilijk een keylogger te installeren. Dan ligt het probleem in de beveiliging dus niet bij de site zelf, maar ben jij zelf onbewust het lek. Probeer een firewall die niet standaard bij windows zit. Zonealarm is een aanrader.
Bij mij is niets gehackt, althans het lijkt me sterk, zou betekenen dat die dude langs 3 firewalls is gekomen π (router, servertje en workstation)
oud eigenaar citta-forum, nu weer in bezit van een Citta.28 juni 2008 om 14:32 #25289barry :
Zo,ben terug van een weekje Vlietlanden in Wevershoof.Ongelooflijk hoe rustig het daar was.Visvangst viel tegen door de aanhoudende NO wind,maar we hebben ons zeker geamuseerd.Op de terugweg nog even een oude vriend bezocht in zijn fietsenwinkel.Onzer aller bekende Japie-alias Iaccaloco.Hier enkele picca’s natuurlijk.Volgend jaar zeker terug naar daar.
Heb onderweg bordjes tegengekomen van een zuiderzeeroute,is het deze die jullie gedaan hebben???Indien ja,was het zeker weten een mooie toer.HΓ©, dat is vlakbij mij π Dat is inderdaad de ZuiderZee Route die wij zouden rijden, alleen zij we dus vanaf Amsterdam rechtstreeks naar Alkmaar gegaan. Het is hier inderdaad een heerlijk rustige omgeving, alleen ik die met m’n Citta rondcross dan :duivel
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Chat topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.