Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Chat topic
- Dit onderwerp bevat 4,597 reacties, 321 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 4 maanden geleden door Docs.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
1 juli 2008 om 14:44 #25308
Ah spijtig hans, ik doe ze wel de groeten;)
1 juli 2008 om 14:49 #25309Edjuh :
Ah spijtig hans, ik doe ze wel de groeten;)Er fiets af en toe nog wel een chica voorbij (0.0000001%) :((
1 juli 2008 om 22:38 #25310vandaag is dat klote rookverbod ingegaan:boos
ksnap echt niet dat ze mensen niet gewoon in hun waarde laten en vrij laten om te doen wat ze willen:? ik snap heus wel dat mensen er last van kunnen hebben, maar bevredig dan niet aleen de behoeftes van de ‘sociale, gezonde nederlans/europese rolmodellen’, maar ook die van de rokers. dus zorg dat zij ook ergens terecht kunnen en ook gezellig met zn allen bijeen een pilsje kunnen drinken en een peukie roken. ik vertik het gewoon om nog uit te gaan, ik ga wat buiten mn sigaretje roken:moon
1 juli 2008 om 22:41 #25311Roken is gewoon super ongezond:!
En mensen die niet roken vinden het nog stinken ook.
Ik vindt het een goede regel
Stop gewoon met roken, scheelt je geld en is nog beter voor je gezondheid ook;)
1 juli 2008 om 22:46 #25312Ranzige schijt die sigaretten, ik kan niet geloven dat ik ooit rookte. Ik vind het prima dat ze het op alle mogelijke manieren proberen te ontmoedigen, iedereen moet gewoon stoppen.
Nee doe dan als speedy, pure jonko! Ook ongezond, maar smaakt goed en voelt goed.
1 juli 2008 om 22:58 #25313democratie?
dat het ongezond is weet ik ook, krijg ik ook maar 200 keer per dag naar mn kop gesmeten.
ze schrijven mensen gewoon de wet voor, als ik wil roken rook ik en dat hoeft door niets of niemand ontmoedigd of verboden te worden. ik laat jullie niet rokers met rust en probeer jullie zo min mogelijk van last te zijn, kan dat dan ook andersom?
ik werk btw ook in een cafe, welk vooral draaid op vaste klanten. guess what, alle, maar dan ook alle vaste klanten roken en zullen voor een groot deel wegblijven. resultaat: we krijgen een heel stuk minder inkomsten waardoor mijn baan in gevaar komt. ook moeten ze de uitbaters van cafe’s (restaurants niet, dat is idd gewoon vies) de vrije keus laten maken of ze roken toelaten of niet. zo heeft iedereen een plekje.
stelletje moraalridders daar in den haag:boos
2 juli 2008 om 06:00 #25314Ja dat is spijtig, en dat vind ik ook te ver gaan dat zo’n rokerscafe(wat de meeste cafes toch zijn) geen rokers mag hebben.
2 juli 2008 om 08:56 #25315ja dat klopt, wat ook raar is,, je kan het eigenlijk vergelijken met bier, teveel bier ook ongezond, en andere mensen kunne ook last van jouw hebben met je dronken kop, en dat mag wel:S.. maar in ieder geval, ik ben erg tegen roken, maar op het perron niet roken, van een station, het is Gvd openlucht, en je moet bij een paal gaan staan, dat s toch bullshit of denk ik daar nou verkeerd over?
2 juli 2008 om 08:58 #25316
Tom ciaoMag je eigelijk nog wel roken in een coffee shop?
Of mag dat nou nog net wel? :con2 juli 2008 om 09:01 #25317dat mag nog wel, als ik het goed heb. Maar dan wel de echte coffee shops he, paddo’s , Wiet, en al die zooi derbij:p
2 juli 2008 om 13:46 #25320Daar mag je alleen pure joints zonder tabak roken. Ik vind het ook wel een beetje krom allemaal. Dat het in grote discotheken waar veel mensen komen niet mag, oke. Maar kleine cafétjes moeten toch wel een uitzondering zijn vind ik.
2 juli 2008 om 14:04 #25321mag je alleen nog maar pure joints roke 😐 nou dan wens ik de mensen die niet kunnen draaien succes en moeten de shops nu de voorgedraaide ook alleen maar puur draaien? dat slaat echt nergens op.
ik heb trouwens nog nooit iemand horen zeiken dat het zo erg stinkt ofzo in een café hoor? ja je kleren stinken de dag daarna, als je een cafe binnenstapt wen je er 5 min aan en je ruikt het niet meer. het is alleen irritant als iemand zo de sigaret houd dat je rook in je oog krijgt, en dat je er af en toe een op je arm ofzo krijgt maar dat komt gewoon omdat de cafés veel te volgepropt zijn. bij ons in Maastricht heb je 2 cafés voor 16> en die zijn allebij zo groot als onze woonkamer, dat ze daar eens iets gaan doen man :con
2 juli 2008 om 18:09 #25324Timoo, het gaat niet om de stank. Het gaat om het zogenaamde meeroken. Mensen die zelf niet roken hebben een vergrote kans op longkanker, omdat ze in de kroeg naast iemand zitten die rookt.
2 juli 2008 om 18:55 #25325dus als er een middel tegen longkanker is mag iedereen weer gaan roken in de cafés?
2 juli 2008 om 19:07 #25326rokers zijn egoïsten, dat is en zal altijd zo blijven.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Chat topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.