Chat topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Chat topic

15 berichten aan het bekijken - 1,231 tot 1,245 (van in totaal 4,598)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

LvDoni
    Bijdrager

Heee vet! heb je helemaal niet gezien! Jammer man 🙁

barry
      Donateur

Mooi zo thomas.Enneh,van wie was die wesp dan wel??

Herr Flick
        Sleutelbeheerder

Die was van een onbekende kerel, zit ook niet op de site.
          was vorig jaar wel op de meeting.. (2007)

ik weet dat hij volgens mij zo’n 24 of 28mm carb aan de zijkant heeft hangen, accu onsteking (zonder vliegwiel dus) rest weet ik niks van af.
          hij zegt dat hij 120 loopt, moet ik eerst wel eens zien heheheh.

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
          Gele Racefrikandel

LvDoni
          Bijdrager

hansieb
            Moderator

Coole PUCHIES deze was toch van je broer?

LvDoni
              Bijdrager

Jepp… alleen hebben we er een verderlichte coureur op gezet. Het ding zat alleen na 100 meter al op zijn top :p

TimoO_
                Donateur

als je dit ziet kan je er echt niet onderuit dat je op een scooter gewoon als een homo zit. echt geweldig hoe die op hun scooters zitten 😀

voor de rest echt geile sprintertjes.. ik wil wel meer van die ciao zien! dat ding ziet er echt bruut uit! ofjeh bruut is wat anders, maar als ie 120 knalt is het goed genoeg voor mij :P. wat voor uitlaatje is dat eigelijk? lijkt wel een gun ofniet?

en die kreidler sprinter is ook echt superruig, en dat groene sprintframpje 😀

ps. zit nu lekker in zuid afrika, bij kaapstad 🙂 echt super weer hier gelukkig :thumb

morgen op safari en volgende week cage diving bij de witte haaien 😀

diac
                  Bijdrager

@ TimoO: Dat is een ingekorte Fabrizi 😉 dat zou die ene duitser ook eens moeten doen, anders is die veel te lang xD

LvDoni
                    Bijdrager

Uitlaat is idd fabrizi.

Rebel

was toch die gast die geen simo cilinder wou rijden omdat hij door malossi gesponsort werd
                        en een 46.5 beter vond dan de 47? of heb ik het dan fout?

diac
                        Bijdrager

ja dat is die 😉
                          barend wou nog weten wie die gast was voor dat achterzitje:P

ArvidW
                          Donateur

LvDoni :
                            En die vespa gaat nog wel harder btw 😉

Ding rijdt goed ? Ken jij die gast?

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                            Home made engine dyno

LvDoni
                            Bijdrager

Ding rijd erg goed, en ja, ik ken hem. Hij is helemaal Vespa-gek, en heeft (voor zover ik laatst zag) hele leuke dingetjes in z`n schuur liggen. Zijn vader heeft een 2wielerzaak, en hebben hele goede connecties met malossi. 😉

speedbuxy
                              Bijdrager

Leuk al die riddles, misshien ook eens leuk om te zeggen wat ie heeft en hoesnel ie reed enzo?
                                Want vind dit echt nergens over gaan ‘van ik ken die gast wel’ en ‘hij is leuk snel’ en ‘heeft heel leuk spul in de schuur liggen’
                                Leuk al die meldingen maar als je toch niet wil toelichten begin er dan ook niet over.

Baal er nu ook van dat ik er niet zelf even naartoe ben gegaan ondanks dat m,n sprinters niet klaar waren.
                                Want ik had zijn run en tijd wel even bekeken en beluisterd en had hem ook zelf ook even geinterviewd.
                                En ik had hier dan vol verslag van gedaan en niet er wat geheimzinnig over gaan liggen praten.

LvDoni
                                Bijdrager

Sjah, ik kan er niks aan doen dat ik zijn tijden niet weet en zijn setup. Mij boeit dat gewoon niet zo… het ding gaat hard, dat is een ding wat zeker is.

Setup:

Simo-blok
                                  malossi cilinder
                                  ingekorte fabrizi

that`s all i know

15 berichten aan het bekijken - 1,231 tot 1,245 (van in totaal 4,598)
                                • Het onderwerp ‘Chat topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.