Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Chat topic
- Dit onderwerp bevat 4,597 reacties, 321 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 4 maanden geleden door Docs.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
22 april 2008 om 14:29 #25042
en niet alleen insecten in je huis, maar ook in je helm :con godmiljaar gek zitje rustig te rijen vliegt er opeens zo’n dikke hommel je oogbal in!
of allemaal van die kleine rotvliegjes in je oog, dat is ook lekker. en ik heb geen zin om de heletijd met helm dicht te rijden dus 😛
22 april 2008 om 15:12 #25043zit tegen teamgrunn te spelen op call of duty 2, tegen ryan, broer of broertje van herr flick 😀
we ownen ze dik 😀
zal wel effe screeny maken 😛
grote versie; http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-8RCBFQNQ.jpg
23 april 2008 om 19:48 #25044TimoO_ :
en niet alleen insecten in je huis, maar ook in je helm :con godmiljaar gek zitje rustig te rijen vliegt er opeens zo’n dikke hommel je oogbal in!of allemaal van die kleine rotvliegjes in je oog, dat is ook lekker. en ik heb geen zin om de heletijd met helm dicht te rijden dus 😛
Haha lang leven de snorbrommer, alhoewel je dan af en toe ook aan het vliegenhappen bent xD
Ik ben net een hele toffe site tegen gekomen, althans dat vind ik dan xD! http://www.rvspaleis.nl ! Hier kan je van alles bestellen voor bevestigings materiaal, Alle soorten schroefdraad moeren en boutjes etc hebben ze daar, helaas niet van die gewilde verloop boutjes die voor de uitlaten gebruikt word (m6 naar M7) maar ik ga daar toch is een keer een bestelling plaatsen! Dan kan ik mooi alle boutjes en moertjes gaan vervangen die op mijn brommer zitten voor RVS dingen en zit ik niet opgescheept met van die restanten en hoef ik er ook niet per 10 aan te schaffen maar kan gewoon per stuk of per 100 ^^!
Edit: En nog iets handigs gevonden! Voor de mensen die net als ik geen kolomboormachine hebben, maar toch graag zo zorgvuldig mogelijk hun inlaatje willen uitboren!
Daar kan je je boormachine dus in zetten en dan kan je alsnog geheel recht je inlaat uitboren :)! Ik ga er ook maar is eentje bestellen binnenkort denk ik 😀
1 mei 2008 om 07:13 #25050Straks naar brommersprint jubbega 8)
Ben benieuwd..
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel1 mei 2008 om 08:17 #25051Woohooo
Vanmiddag mijn blok onder de ciao gooien! eens kijken of die wil lopen.
1 mei 2008 om 08:27 #25052Mijn standaard blok heeft ook zo’n al in de fabriek gevijlde inlaat. Hebben alle nieuwe ciao’s dat niet dan eigenlijk?
1 mei 2008 om 08:57 #25054@#($^)&%*%!*_(**!!!!!! marktplaats heeft bijna al zn rubrieken betaald gemaakt:boos Laatst al de brommerrubriek, maar per 23 april is er nog veel meer betaald gemaakt:@ Speurders.nl, here I come!
1 mei 2008 om 10:31 #25055het nadeel is dat je op speurders veel minder verkoop. Maargoed alsje iets duurs wil verkopen kun je dat bedrag toch best betalen om iets te plaatsen op MP.
1 mei 2008 om 14:34 #25056of je zet het in een verkeerde rubriek, daar komen ze niet zo heel snel achter. want ze zouden toch niet alles betaald gemaakt hebben?
1 mei 2008 om 14:40 #25057ja daar ziet niemand het heb je dus ook geen fuck aan???
1 mei 2008 om 14:48 #25058Ja toch wel via zoeken… als ik iets voor een ciao zoek ga ik echt niet via Brommers&motoren==>brommers vespa en dan uren scrollen :con 1 woordje in zoekfunctie: Ciao 🙂
1 mei 2008 om 15:22 #25059naja, ik wil er een laptop opzetten. Kan wel bij laptoponderdelen, maar mensen die een laptop willen kopen kijken niet bij onderdelen maar bij de rubriek laptops. Speurders is inderdaad niet zo populair als marktplaats, maar als ik die laptop wil verkopen voor 100 euro, ben ik dus al 6% kwijt aan marktplaats voor ik uberhaupt iets verkocht heb.
Dat is dus gewoon kut:pEdit: 200ste post:bier
1 mei 2008 om 16:04 #25060Zo, net terug van de brommersprint in jubbega, was een erg eluke dag! Er deed ook een Vespa mee, sommigen weten misschien al welke 😉 Zal wel even een plaatje posten zogauw ik de foto`s online heb 8)
1 mei 2008 om 16:07 #25061
RebelNope welke vespa? 😛
Jubbega lijkt me ook chil misschien volgens seizoen als me neefje ze sprinter af heeft us kijken.
1 mei 2008 om 16:35 #25062Ik was er ook, heb je niet gezien doni ???
Hier mijn deel fotos en filmpjes

Groot formaat hier : [url]http://www.mijnalbum.nl/Album=TRY7S8WH[/url]
Filmpje : http://www.youtube.com/watch?v=30Wu_h_npzo
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Chat topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.