Chat topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Chat topic

15 berichten aan het bekijken - 1,246 tot 1,260 (van in totaal 4,598)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

hansieb
    Moderator

Buxy op de meeting zal die er wel weer zijn, maar hij was erg misterieus… weet alleen niet waarom :con

Jammergenoeg wouden ze ook niet rijden.

Herr Flick
      Sleutelbeheerder

Heb wel even met hem staan praten, gewoon normale kerel naar mijn weten.

-Simo blok (zij inlaat)
        -24mm carb meen ik
        -Accu ontsteking (geen vliegwiel dus)
        -Fabrizi uitlaat, stinger ingekort
        -Poelie (weet niet waar die mee reed op die sprint)
        -46,5mm malossi

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
        Gele Racefrikandel

pier
        Bijdrager

speedbuxy :
          Leuk al die riddles, misshien ook eens leuk om te zeggen wat ie heeft en hoesnel ie reed enzo?
          Want vind dit echt nergens over gaan ‘van ik ken die gast wel’ en ‘hij is leuk snel’ en ‘heeft heel leuk spul in de schuur liggen’
          Leuk al die meldingen maar als je toch niet wil toelichten begin er dan ook niet over.

Baal er nu ook van dat ik er niet zelf even naartoe ben gegaan ondanks dat m,n sprinters niet klaar waren.
          Want ik had zijn run en tijd wel even bekeken en beluisterd en had hem ook zelf ook even geinterviewd.
          En ik had hier dan vol verslag van gedaan en niet er wat geheimzinnig over gaan liggen praten.

hij zit voglens mij zowiezo boven de 10 sec want hij verliest van jou dovi, of is die puch niet van jou die de 1ste run op het filmpje doet?

want die andere brommer is dus de vespa, rijdt wel aardig maar heeft toch nog t nakijken bij die puch wat overigens wel logisch is 😉

LvDoni
          Bijdrager

@pier, dat is idd onze puch 😉 die vie look flink tegen trouwens.. reactietijd van 1.2 seconden… nja, degene die erop reed deed het ook voor het eerst 😉

Als je goed luistert, hoor je al dat hij na 100 meter al op top zit, en dta hij het gas heeft losgelaten. Er zat dus veel en veel meer in. Onze tijd was 9.7

@hansch Ach, waarom zou je je daar ook druk om maken… Als hij het niet wil vertellen, klaar toch? Ik denk dat dit toch echt 1 van de snelste vespa`s is die er rondrijd in nederland.

Alsi k een manier heb gevonden om mijn puch 250 te laten rijden, zou ik ook niet alle details vertellen.

speedbuxy
            Bijdrager

LvDoni :
              Sjah, ik kan er niks aan doen dat ik zijn tijden niet weet en zijn setup. Mij boeit dat gewoon niet zo… het ding gaat hard, dat is een ding wat zeker is.

Setup:

Simo-blok
              malossi cilinder
              ingekorte fabrizi

that`s all i know

Ik lig er ook niet wakker van hoor;)
              Maar gezien dat je zei hem te kennen enzo dacht ik dat je ook wel wat meer info wist.
              Maar wat ik ervan begrijp is ie net zoals de meeste sprintrijders vooral niks over je brommer of scooter zeggen want dat is zwaar geheim.
              Dat vind ik echt zo zielig in die scene je bent toch gewoon met z,n alleen liefhebber lijkt mij en dus deel je je ervaringen ook lijkt mij.
              Ik heb tenmiste nog nooit geheimzinnig gedaan als iemand wou weten wat ik qua tuning eraan gedaan heb.

pier
              Bijdrager

Mij boeit t verder ook niet maark ben wel benieuwd naar zijn tijd dats altijd leuk om te weten.

En snelste vespa.. Ben je het 2007 simo blok vergeten?

Maarja, waarom gaan we er over bekvechten:P beter houdt iemand op de meeting een run met hem :thumb

speedbuxy
                Bijdrager

pier :

speedbuxy :[/b

hij zit voglens mij zowiezo boven de 10 sec want hij verliest van jou dovi, of is die puch niet van jou die de 1ste run op het filmpje doet?

want die andere brommer is dus de vespa, rijdt wel aardig maar heeft toch nog t nakijken bij die puch wat overigens wel logisch is 😉

Das wel een run van boven de 11 sec tenmiste als de puch die 9,7 reed, want duur nog best lang voordat ie er is.
                  Snap ook niet dat ie met een malossi cilinder rijd hij had beter een 46mm euro cilindro ofzo kunnen pakken die is alu en heeft ook veel meer potentie.
                  Ook de fabrizi uitlaat had beter dan een opmaat dpr.tje kunnen wezen want de fabrizi is niet slecht maar dat ie top past bij de setup lijkt me de kans vrij klein van.
                  Maar sowieso wel een nette prestatie:thumb

Edit hmmm mooie grote letters:)?

Rebel

Hij rijdt malossi omdat hij ook scooters heeft en daarmee door malossi sponsort word

EDIT:
                    Iemand uitleg over die accu onsteking
                    heb gezocht maar kan alleen vinden hoe je maar 2 onstekingen kan krijgen
                    door schakelaar om te gooien krijg je dan vonk.

Tonni
                    Moderator

Toch erg jammer dat een Vespa niet mee kan komen met de rest…

Die vespa zal best snel zijn maar mist ook de power om snel naar top te knallen.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

speedbuxy
                      Bijdrager

Rebel :
                        Hij rijdt malossi omdat hij ook scooters heeft en daarmee door malossi sponsort word

EDIT:
                        Iemand uitleg over die accu onsteking
                        heb gezocht maar kan alleen vinden hoe je maar 2 onstekingen kan krijgen
                        door schakelaar om te gooien krijg je dan vonk.

Dan zou ie in presiepe ook met malossi carters en uitlaat kruk ect moeten rijden;)
                        Ik vind een malossi cilinder namelijk totaal geen goede keus en als je toch al je uitlaat carters van andere spul neemt had ik ook voor een andere cilinder gegaan.

En de ontsteking weet ik ook niet presies hoe dat werkt maar weet wel dat geen vliegwiel of massa ook niet goed is een beetje massa dmv een vliegwiel is beter dan totaal geen.

LvDoni
                        Bijdrager

@speedbuxy, sjah ik ben he met je eens hoor. Alles is top secret, zelfs de scooters die amper mee kunnen komen. Nu zijn er ook uitzonderingen gelukkig!

Michel
                          Bijdrager

De primitieve blokkies van een vespa zullen nooit echt scooters bij gaan houden volgens mij. Die Simo 2007 zal qua trekkracht aardig in de buurt komen maar op de top verlies je alsnog zwaar. Het probleem zit hem voornamelijk in de beperkte aandrijving.

Ik vind die foto’s op de vorig pagina wel heel mooi. Ziet er gezellig uit daar :thumb
                            Ik ga nu effe het filmpie kijken.

speedbuxy
                            Bijdrager

19ac087 :
                              De primitieve blokkies van een vespa zullen nooit echt scooters bij gaan houden volgens mij. Die Simo 2007 zal qua trekkracht aardig in de buurt komen maar op de top verlies je alsnog zwaar. Het probleem zit hem voornamelijk in de beperkte aandrijving.

Ik vind die foto’s op de vorig pagina wel heel mooi. Ziet er gezellig uit daar :thumb
                              Ik ga nu effe het filmpie kijken.

Simo 2007 carters die zijn leuk, blok opzich is niet geschikt want hij is sowieso al 2cc teveel en heeft geen binnenrotor en de cilinder opzich kan ook beter.
                              Maar blokje als basis is zeker niet verkeerd.

Michel
                              Bijdrager

Met dt vier taps blok is er waarschijnlijk een hoop te verzinnen om er wat anders op te zetten maar ik vind het wel goed zo. Eerst maar eens het vermogen normaal op straat krijgen.

Mijn notifier doet het niet!? Is iemand bekent met dit probleem. Op de ene hotmail doet die het niet en op de andere hotmail wel :S

LvDoni
                                Bijdrager

Voor degenen die niet weten hoe het met die accu-ontsteking zit… de magneten in je vliegwiel wekke nde stroom op voor je vink. Door middel van een accu, kan hij daar de stroom vandaan trekken, en heeft hij geen magneten nodig. Bij die snelle vespa is dit oook gebeurt, het vliegwiel is over afgrdraaid en verlicht, dat alleen de koelvinnen voor de koelvinnen er nog op zitten, verderi s alles weg.

15 berichten aan het bekijken - 1,246 tot 1,260 (van in totaal 4,598)
                                • Het onderwerp ‘Chat topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.