Chat topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Chat topic

15 berichten aan het bekijken - 1,141 tot 1,155 (van in totaal 4,598)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

jan-willem
    Bijdrager

Ik Ben gisteren naar de panne (be) geweest om een van mijn andere hobbys uit te oefenen , namelijk het kite buggyen.
      Het was een super lekker dagje en heb een nieuw record gezet van 70.6 km/h :)En we hadden nog even in het water/modder gespeeld ๐Ÿ˜›
      fototje :

ArvidW
      Donateur

Dat is echt een vette hobby:D

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
        Home made engine dyno

VespaAvanti
        Donateur

Leuke hobby, lijkt me wel rot om al die troep in je gezicht te krijgen:|

Ik heb TopGear ook gezien, was echt mooi8)
          Hij zweete zich kapot en vond er niks aan terwijl die andere 2 lekker lol aan het maken waren:lol
          Die Golf vond ik echt beun, wat een mega slechte wegligging heeft dat ding zeg, een en al zwabberen, nog meer dan een amerikaan:con

barry
          Donateur

Vandaag het slechte nieuws gekregen dat Boyd Coddington overleden is .Een hele zware klap in de Hot-Rod wereld.
            R.I.P. Boyd.
            Ik & nog wat kameraden waren een grote fan van hem.Ik volgde dit elke dag op Discovery.Werkelijk jammer.

sombrero
            Bijdrager

jaah indderdaad jammer zullen dan ook geen nieuwe afleveringen meer komen. ik volg dit progamma ook altijd en ook 0cc dit komt net op tv als ik terug ben van sgool

maja
              ik vond het toen ook al jammer toen die roy overleed

RIP Boyd

VespaCiaoPaul
              Bijdrager

Wow ook niks van gehoord, vandaag nog gewoon een show van hem gekeken…

erg jammer, hij maakte mooie wagens

edit: August 28, 1944 โ€“ February 27, 2008

ArvidW
                Donateur

Wat, Boyd dood ๐Ÿ˜ฎ

En Roy ook al :'( En hij was nog niet eens met pensioen:o (en was echt een super handige gast, echt wonderbaarlijk hoe mooi hij dingen kon maken:))

Zonde, eeuwig zonde:(

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                  Home made engine dyno

G-no
                  Donateur

roy vond ik echt een toffe gast, echt jammer dat hij overleden is:( boyd was ik minder fan van, eerlijk gezegd vond ik t maar n zeurpiet, auto’s waren wel mooi, maar kunnen niet tippen aan die van chip foose. evengoed; R.I.P.

barry
                    Donateur

HA,die chip Foose heeft wel het vak van Boyd geleerd.

hansieb
                      Moderator

Kijken jullie dat

Chop shop wel eens met die maffe arabieren ๐Ÿ˜› das echt lol

TimoO_
                        Donateur

G-no, hij kon dan wel een zeurpiet zijn, net als m’n opa :P, maar we kunnen wel nog wat van die mensen leren ;). m’n opa is ook een zeurpiet maar ik zou het ook echt super kut vinden als hij dood gaat! niet alleen omdat ie m’n opa is maar ook omdat ik nog genoeg van die ouwe kan leren.

ik heb nog nooit echt wagens van Boyd zelf gezien (Hij maakt bij amerikan hotrod alleen auto’s voor klanten), maar hij was zeker een goede hotrod bouwer. R.I.P.

sombrero
                          Bijdrager

ArvidW :
                            Wat, Boyd dood ๐Ÿ˜ฎ

En Roy ook al :'( En hij was nog niet eens met pensioen:o (en was echt een super handige gast, echt wonderbaarlijk hoe mooi hij dingen kon maken:))

Zonde, eeuwig zonde:(

die roy is in 2005 overleden

@ hansieb
                            chop shop is egt vet vooral als ze die motorblokken met de riksja vervoeren
                            en toen die auto de fik in ging was wel lache

barry
                            Donateur

En het zijn geen Arabieren,maar Indiรซrs!!
                              Schitterend programma vind ikzelf.Kijken sommige hier ook naar “die Ludolfs?”.

sombrero
                              Bijdrager

ja ludolfs zijn zo vet jongen al dat gebeun. ๐Ÿ˜›
                                en die trabi is egt vet en zijn ” schappensysteem” daar moet je ook maar alles in vinden ๐Ÿ˜€

Tonni
                                Moderator

stapelsysteem bedoel je..

I came, I saw, and I forgot what I was doing...
                                15 berichten aan het bekijken - 1,141 tot 1,155 (van in totaal 4,598)
                                • Het onderwerp ‘Chat topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.