Chat topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Chat topic

15 berichten aan het bekijken - 1,126 tot 1,140 (van in totaal 4,598)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

barry
    Donateur

Ja,maar ik ben een stukje ouder & dan krijg je artrose.

VespaAvanti
      Donateur

Dan wordt het inderdaad minder.

ArvidW
        Donateur

Om het milieu te sparen heb ik net geprobeerd met onze volvoV70 2.4l 20 klepper zo zuinig mogenlijk te rijden, 7.7liter per 100km was echt het maximale wat ik er op 34km uit kreeg binnen en buiten de bebouwde kom (is 1:13 gemiddeld)

Volgende keer toch maar met de brommer…. (loopt 1:30 bij rustig rijgedrag) Okey, dan “verbrand” hij elke 1000km wel ÊÊn liter olie(a)

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
          Home made engine dyno

VespaAvanti
          Donateur

Kijk maar eens wat brommers zuing zijn:D
            1:30 vindt ik zeeeeeeeer zuinig voor een 70cc, mijn 50cc orginele Honda Mtx verbruikt 1:35 op lange afstanden.
            M’n Vespa nog steeds 1:508)

ArvidW
            Donateur

1:30 is ook super zuinig, rijdt ik 50 in z’n 6 op 5500-6000tpm :P. Ik vind een groot koppel veel belangrijker dan veel vermogen, rijdt zo veel relaxter op lange afstanden 🙂

Home made engine dyno

Crullie
              Donateur

VespaAvanti :
                Ik geef opzich wel wat om het milieu, maar niet om wat m’n brommer uitstoot en wat andere auto’s uitstoten, mits het een beetje binnen de perken blijft zoals het nu is.
                Ze maken een veel te groot probleem van auto’s, het omwarmen van de aarde komt echt niet door vervuilende auto’s als je het goed uitzoekt (en dat heb ik best wel goed gedaan)
                Zo komt er bij een vulkaanuitbarsting meer rotzooi vrij dan dat nederlandse auto’s in een jaar kunen produceren:!
                Het opwarmen van de aarde is gewoon een heel normaal natuurverschijnsel, je hebt ook de ijstijd enz gehad, dat was ook heel normaal.
                Ja, maar hoe komt het gat in de ozonlaag dan!?, hoor ik nu al wat mensen roepen;)
                Van het gat in de ozonlaag kunnen ze niet bewijzen dat het er pas is:!
                Ze kunnen pas sinds enkele 10tallen jaren meten hoe groot dat gat is, en dat het er is.
                Voor hetzelfde geld is dat gat in de ozonlaag normaal en zit het er al 1000en jaren.
                Kortom, ik vind het de grootste onzin om auto’s nog milieuvriendelijker te maken, sterker nog, het vervuilt ons milieu alleen maar meer!!!!!:!
                Opel heeft nu een actie dat je 1000den euro’s korting kan krijgen als je je oude auto in ruilt op een ”schonere” nieuwe.
                Nu komt de mop van het verhaal, en dat weet bijna niemand:
                :!!!!Bij het produceren van een nieuwe auto komen MEER schadelijke stoffen vrij dan dat hij in z’n hele leven kan produceren!!!:!
                Dat betekend dus dat als we aan het milieu willen denken, we veel beter met oude ”vervuilende” auto’s door kunnen blijven rijden.
                Die zijn immers al geproduceerd dus leveren ze geen bergen schadelijke stoffen extra meer:!
                Dit zijn allerlei dingen die de overheid niet wilt zien, ze denken alleen maar aan geld verdienen, en dan halen ze er maar van die vage zielige leugen verhaaltjes bij waar iedereen in trapt:boos
                Als ze echt aan een schoon milieu willen werken zouden ze iedereen subsidie geven als ze in een oude auto rijden.
                Dan zouden auto’s al wegenbelastingvij zijn vanaf 15 jaar oud.
                En zou de mengsmering de helft kosten omdat brommers minder verbruiken dan auto’s.
                Zo is het dus, de Nederlandse overheid is POEP:boos

Bravo Bravo, en zo is het niet anders. :thumb

TICKLING BARN

VespaAvanti
                Donateur

Helaas is het niet anders nee:(

Arvid: Dat is wel lekker, 50 cruisen bij 5500/6000 toeren8)
                  M’n Mtx draait bijna 7000 toeren op die snelheid:con
                  Wat overigens ook nog lekker rijdt hoor8)
                  Ik rijdt meestal 54 op de teller bij 7000 toeren op lange stukken.
                  Ik vindt veel koppel ook belangrijker, ik kan makkelijk 75 op de teller halen met een wat groter tandwieltje voor maar dan trekt hij dus gewoon veel minder.

Mijn Mtx en Nsr’s hebben helaas allemaal maar 4 versnellingen ipv 6:(

KennyVespa
                  Bijdrager

Uber brute concert van tiesto is op tv 😀 op rtl 5

elements of life :worshippy

vetste concert van hem ooit 😀

frf
                    Bijdrager

chill 😀

KennyVespa
                      Bijdrager

zeker zeker 😀

hansieb
                        Moderator

Tiesto is niet zoveel

BTw iemand top gear gekeken dikke lol in die 3 supercars 🙂 !!!

KennyVespa
                          Bijdrager

jup die 3 super cars waren niks tegenover die golg gti w12 concept 😀 whahaha niks in die auto deed het aleen het gas, koppeling, stuur, schakelen en remmen :p hahaha
                            egt vet 😀

zou zeggen hans ga maar eens naar tiesto concert, praat je wel anders 😀

ben bij 2 geweest en was egt mega vet, dacht eerst ook is kut muziek

LeMoN
                            Bijdrager

Loek :

ik vind het flauwekul als ze die filters dingen gaan doen, maar goed, over een anti opvoer dign is flauwekul, want uitlaatfabrikanten plaatsen dan gewoon gelijk zo’n filter erin

Je meent het Lemon :con
                              Denk je nu echt dat Fabrizi, simonini, polini enz enz enkel voor NEDERLAND uitlaten maken?

Dan nog, of er komen losse filtertjes die je zo in je begin van je uitlaat kan stoppen ofzo of weet ik veel, er word zeker wel een oplossing voor gezocht 🙂

ArvidW
                              Donateur

Lijkt me niet zo mooi:

Zo’n ding in de bocht van je uitlaat=) (of uberhaupt in je uitlaat)

Home made engine dyno

pier
                                Bijdrager

Agja we weten toch dat NEDERLAND altijd haantje de voorste moet zijn met alles:)

De regeringen moeten niet zo zeuren:con het is hun eigen dikke schuld, en om dat nu is aangetoond dat het mede door auto’s enz komt dat de ozonlaag wordt aangetast willen ze er opeens wat aan gaan doen!

Maar dan wel in een dik huis wonen en in een dikke auto rijden… :con beetje tegenstrijdig he jongens!

En wat hier gezegd wordt over de Landen als china india enz, de oosterse landen. Dit zijn vooral USA en Europese multinationals die zich gevestigd hebben in de oostelijke landen. En dan moet je niet zeggen dat hun er niks aan doen, het zijn de zelfde hufters in NL die de debiele regels verzinnen omdat ze toch weten dat hun bedrijfje ver weg er niks mee te maken heeft. Omdat ze daar niet die regels hebben. Als die gene dan toch zown moraal ridders zijn pas je eigen regeltjes dan ook toe op je bedrijf. Agja om een lang verhaal kort te houden, Je doet er niks aan…. :con

15 berichten aan het bekijken - 1,126 tot 1,140 (van in totaal 4,598)
                                • Het onderwerp ‘Chat topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.