Chat topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Chat topic

15 berichten aan het bekijken - 1,156 tot 1,170 (van in totaal 4,598)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

sombrero
    Bijdrager

hetzelfde πŸ˜€ maja daar zou ik nooit wat kunnen vinden πŸ˜€ maar wat die allemaal uitvreten is egt vet

barry
      Donateur

Heb je die keuken,deuren & behangpapier al eens gezien,hahahahaha ; en dat belletje aan die 2 draadjes,niet te doen.Ik ga er plat van.

diac
        Bijdrager

wahaha, die ene aan de telefoon moet altijd alles vragen en ligt die ene gast te slapen.
          das een wandelende computer man, hij weet precies alles xD

LeMoN
          Bijdrager

hmmm ik moet in september een nieuw abbonoment nemen, en dit keer moet ik het zelf gaan betalen πŸ™ Ben dan 18+ :/ Maar nu is het zo dat ik graag weer een leuke telefoon erbij wil! Nu is mijn vraag dus hier, weet iemand waar ik een leuk abbonoment voor maximaal 25 euro per maand kan krijgen met een leuke, recente en moderne telefoon? πŸ˜›

Roger102
            Bijdrager

Pff er zijn zoveel abbonnomentjes te krijgen, die zou je tog zelf moeten zoeken, vaak zit er vaak ook nog een bij die precies bij je past. met bel min enz enz,

BTW: Nokia N95 is een super toestel.

Martijnvanheerde
              Donateur

Sony Ericsson W810i of W910i zijn ook wel vet!

diac
                Bijdrager

Doorsparen en een Smartphone nemen, zoals de Samsung f700 of nokia n95, dat zijn zupervette dingskes;)

VespaAvanti
                  Donateur

Nog ff over Boyd, dit wist ik al ff via het Porsche-924 forum, Boyd R.I.P.
                    Roy, wist ik niet:o, Roy R.I.P.

Shop Chop kijk ik eigenlijk altijd, prachtig is dat.
                    Die Ludolfs volg ik ook altijd, ik vind dat zo geinig dat we elkaar hier ook weleens aanspreken met hey Uwe, hey Mani, hey Peter of hey GΓΌnter:lol
                    ”Wie ein Computer mein kopf!!!”, dat verklaart waarom Peter zo goed weet waar de troep ligt:thumb

Ik ben serieus eens vanplan om hun eens te komen bezoeken, lijkt me echt geinig:D

PoliniCitta
                    Bijdrager

dikke storm hiero, hoop dat we vrij krijgen..want de storm wordt nog erger, maar vrij krijge we tog niet. zoals gewoonlijk denken ze niet om de leerlingen natuurlijk…
                      tot er een dode valt…………

hansieb
                      Moderator

Zit nu in emmen…. storm valt mee althans vanachter mijn bureautje hehe.

PoliniCitta
                        Bijdrager

Ja maar emmen is wat meer binnenlands, de kustprovincies hebben echt veel last van de storm, het is hier al wat afgezakt maar het kan zo weer gaan stormen naar mijn mening. gelukkig ben ik met mn auto naar school:P

Bubba
                          Bijdrager

Wie had vandaag zijn Ciao bij de hanzehogeschool in Groningen staan? Wit frame, stang, oranje velgen? Mooi ding!

hansieb
                            Moderator

Ikke :D!!!

hahahahah

Ja ik was bij de opendag zat bij human technology informatie over mijn stage te vertellen 8 euro per uur 8)

Waar ben jij geweest?

Bubba
                              Bijdrager

8 euro, doe je goed. Ik was langsgeweest om te kijken naar de opleiding communicatie. Maar dat bleek niks voor mij. Ik wil naar de kunstacademie, maar moet wat plannen klaarhebben voor als ik afgewezen wordt.

Kom ik eens in de grote stad en dan herken ik direct de brommers van vespa-ciao.nl:lol
                                Ik kwam aanlopen en zag je brommer staan. Ik zag de stikker van vespa-ciao en ik dacht, dat moet ik vanavond even navragen. Maar t is n mooi ding hoor, die oranje velgen bij die witte lak.
                                Je helm lag dr los bij…

hansieb
                                Moderator

Klopt πŸ˜› slotje was ook erg dun hehe maarja. Er rijd ook maar 1 mafketel op een wit oranje ciao :bier

Communicatie en media vette studie heb ik keuzethema gevolgt ik vind het een leuke studie.

Brommertje is wel weer zwaar vies en rijd belabbert ( 60km/h digi max ) binnenkort pully erop en nieuwe DR met spoelers aangepast op naar de 75-80 hehe

15 berichten aan het bekijken - 1,156 tot 1,170 (van in totaal 4,598)
                                • Het onderwerp ‘Chat topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.