Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Chat topic
- Dit onderwerp bevat 4,597 reacties, 321 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 4 maanden geleden door Docs.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
13 september 2012 om 15:31 #32084
ik vindt het mooie dat die rutte dan 1000€ beloofd aan ieder werkend mens.
maar het beste is dat je met hun belasting verhoging die dubbel en dwars terug betaald.en je kan in nederland niet op een partij programma stemmen, omdat er toch een coalitie komt.
hierdoor worden er meerdere plannen door elkaar gegooit, waardoor het alleen maar chaotischer word.
hier en daar een redelijk nutteloos project die klauwen met geld kost.
en dan sjenken als ze weer tekort komen.dit is zo’n beetje mijn standpunt op de nederlandse politiek, die naar mijn mening voor geen meter werkt.
beetje prutsen hier en daar
Link naar Mijn collectie / Projecten.13 september 2012 om 15:47 #32098goedguus :
De rest van de onderwerpen kijkt hij niet eens naar.. 🙁Dat doet helaas niemand, iedereen staart zich blind op die hypotheek rente aftrek of andere zaken van de vdd.
(iets wat op lange baan toch ook geen stand houd bij hun das gewoon verkoop praat)@hans
Nou misschien is het 100,000 per jaar:lol
En die banen creatie van rutten is gewoon omdat ie alle woa ,ers eruit heeft gegooit waarvan nu 95% bij de sociale dienst in de bak is beland als onbemiddelbaar.
En daar komt 95% van zijn zogenaamde banen score vandaan.En dit komt misschien over als spreken voor m,n eigen kerk, maar zou nog zo 4 a4tjes vol kunnen zetten over hoe anti sociaal hun omgaan met jan modaal(iedereen met een eigen bedrijfje of gewoon een normale baan)
Want die mogen bloeden om de rijken te ontzien.
(terwijl die ons de crisis in hebben gewerkt met hun miljoenen bonussen en salarissen)En neem ook die wiet pas, hoe dom kan je zijn:?
Das puur straat dealers in de kaart spelen.
En als het ze zo genaamd ging om het drugs toerisme tegen te gaan dan slaat het ook nergens op want je kreeg in Maastricht bv zonder idee kaart al niks mee.
Dus we hadden al een wietpas in de vorm van een roze nls idee kaart:lol
(die geen 1 drugs toerist in bezit heeft)13 september 2012 om 20:57 #29476Nog een leuk stukje in trouw andre 😉 http://www.trouw.nl/tr/nl/11364/Verkiezingen-2012/article/detail/3316000/2012/09/13/Waarom-het-noorden-altijd-rood-stemt.dhtml
13 september 2012 om 22:30 #30749hansieb :
Nog een leuk stukje in trouw andre 😉 http://www.trouw.nl/tr/nl/11364/Verkiezingen-2012/article/detail/3316000/2012/09/13/Waarom-het-noorden-altijd-rood-stemt.dhtmlLeuk stukje en de theorie klopt natuurlijk ook wel want het zuiden van Amerika waar de boeren wonen stemmen ze ook altijd sociaal gericht omdat dit soort partijen meestal dichtbij de arbeider staan.
Maar het rare is dat Limburg bv ook vol zit met veeteelt en andere boeren bedrijvigheid en toch stemmen die ook vdd.
(en hoop gemeentes zijn niet echt rijk en dat moest je wel wezen voor die vdd plannen die er lagen)17 september 2012 om 21:18 #29272Wordt gezellig hier vrijdag iets buiten Groningen 😉
Een meisje in Haren (Stationsweg) gebruikte Facebook om er een evenement in aan te kondigen, een feest bij haar thuis. Dit social medium voorziet daarin. Maar de fout die ze maakte was dat zij de uitnodiging voor haar feest niet slechts zichtbaar maakte voor haar eigen vriendenkring, maar voor de hele Facebook-wereld.
18 september 2012 om 11:34 #28759
Anoniem7km fietsen, ga zeker eventjes koekeloeren daar
Edit:
Ik zag dat Hansie en Florian ook eventjes heen gaan? 😛 😀
18 september 2012 om 15:53 #32095ik kom misschien ook wel ff kijken =)
ben benieuwd hoeveel er daadwerkelijk komen22 september 2012 om 18:56 #29190
AnoniemEn ik stap vanaf nu ook over naar speedengine!
Speedengine
13/13
70DR
nieuwe lagers en keering!22 september 2012 om 19:35 #28459@Tom96 sweet! mooie carters, ga je verder met cp of elec? 😉
@pepko / vertigo / Hansieb
nog wezen kijken?
was zeker HEUL gezellig…beetje prutsen hier en daar
Link naar Mijn collectie / Projecten.22 september 2012 om 20:02 #29191Wat een tuig allemaal daar in Haren zeg, ben blij dat ik ziek was en daardoor niet ben wezen kijken (Zou toch geen hol aan zijn..)
Anyway zijn hier nog Iphone liefhebbers die volgende week de nieuwe Iphone 5 gaan kopen?
22 september 2012 om 20:13 #31395als ze er nou een normaal gezellig feestje van maakte..
dan zou het een heel ander verhaal zijn, maar het moet altijd weer een puinzooi worden.
gelukkig was project x doorwerth tijd geleden in een besloten kring gehouden van 3000 man van plaats 30000…
dat was wel enorm vet was ik bij 😀maar kweenie over de nieuwe iphone, toch niet echt veel nieuws toch?
beetje prutsen hier en daar
Link naar Mijn collectie / Projecten.22 september 2012 om 22:16 #32264paar dinge nieuw, idd niet zo mooi, Maar dat van Doorwerth, lache nooit iets van gehoort?
22 september 2012 om 22:28 #32265Florian! :
Wat een tuig allemaal daar in Haren zeg, ben blij dat ik ziek was en daardoor niet ben wezen kijken (Zou toch geen hol aan zijn..)Anyway zijn hier nog Iphone liefhebbers die volgende week de nieuwe Iphone 5 gaan kopen?
Ben om een uurtje of 21:00 nog wezen kijken toen was alles nog prima. Mongolen die de boel kapot hebben gemaakt, graag oppakken !!!
https://www.dropbox.com/s/fbn14ojcznydgty/2012-09-21%2021.28.19.jpg
22 september 2012 om 22:52 #32263
Anoniembram0vitz :
@Tom96 sweet! mooie carters, ga je verder met cp of elec? 😉@pepko / vertigo / Hansieb
nog wezen kijken?
was zeker HEUL gezellig…CP speedengine,
ik heb nu met originele carters, en 50 DR , licht opgevoerd, al bijna 10000KM gereden, geen een keer stil gestaan!
, maar de mannen van de kreidlers en zundapps, vonden dat ik geen echte brommer had, en dat ik maar een schakelbrommer moest kopen,
dus ik dacht van, ik haal een speedengine, en dan die mannen voorbij :D.wat is een redelijk prijsje?
Speedengine CP
70 DR
13/13
nieuwe lagers + keering
43mm kop.alles is gebruikt, maar in zeer goede staat,
22 september 2012 om 23:26 #32260hansieb :
Mongolen die de boel kapot hebben gemaakt, graag oppakken !!!Dan zal de politie bij de ME moeten wezen want die veroorzaken 9 van de 10 keer dit soort problemen.
Eerst laten ze de boel inzuipen en daarna gaan ze hard handig vragen te vertrekken wat bij mensen die dronken of aan geschoten zijn de stemming meteen doet omslaan. -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Chat topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.