Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Chat topic
- Dit onderwerp bevat 4,597 reacties, 321 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 4 maanden geleden door Docs.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
23 september 2012 om 10:42 #32258
De politie heeft vrijdagavond in eerste instantie niet ingegrepen om zodoende te voorkomen dat de situatie zou escaleren. Toen er vernielingen werden aangericht is besloten om alsnog in te grijpen.
In totaal zijn 500 mensen ingezet, waaronder 250 leden van de mobiele eenheid. Daarnaast waren 75 agenten en 40 man van arrestatieteams ter plaatse om te voorkomen dat de boel nog verder uit de hand liep.
23 september 2012 om 10:57 #32257Edjuh :
Toen er vernielingen werden aangericht is besloten om alsnog in te grijpen.
En dat heeft geholpen?
Nu is er voor tonnen schade (zeggen ze) terwijl het zonder hun ingrijpen waarschijnlijk bij een bus hokje ruit oid was gebleven.
Want iedereen weet dat er op z,on grote groep wel een paar baldadige lui bij zitten, maar om daar z,on rel voor te starten.
Dat is een keuze die de politie tegenwoordig bewust maakt, maarja is ook algemeen bekend dat bijna iedere me,er bij de ME is gegaan om te meppen.23 september 2012 om 10:59 #32254Laten we de ME afschaffen dan zijn er nooit meer rellen!
23 september 2012 om 11:02 #32255W-Y :
Laten we de ME afschaffen dan zijn er nooit meer rellen!Denk serieus dat dit een hoop zou uitmaken.
Want die lui forceren de boel altijd door meteen met hun wapen stokje in de hand jou hard handig te someren te vertrekken.
Dit werkt niet bij groepen die onder invloed zijn van drank.
Ga maar eens hard handig door een discotheek heen lopen dan heb je binnen 10min al 10x ruzie gehad.23 september 2012 om 11:08 #32247ik was er van 20:00 tot 23:00, het was gezellig tot het gekloot begon. De sfeer was geweldig en er waren overal waar je keek mensen.
ik heb behalve de felle lampen van de ME in de verte niets van de rellen meegekregen, de chaos werd wel steeds groter door wegrennende mensen omdat de ME iedereen naar het station dreef.
toen zijn we maar op de trein richting huis gegaan, erg jammer dat het zo moest gaan.
Als ze ons allemaal daadwerkelijk naar de sportvelden hadden gewezen en de artiesten hun gang hadden laten was het heel anders afgelopen.wel opmerkelijk: tot 23 uur kwamen vanuit groningen en assen nog gewoon volle treinen aan.
23 september 2012 om 11:56 #3224625 september 2012 om 11:19 #30795
Tom ciaoVooral hun gang laten gaan ja en vooral geen ME inzetten, slim…
Dan was Haren nu waarschijnlijk van de kaart geveegd.Doe eerst eens wat levens ervaring op en plaats dan weer een reply
25 september 2012 om 17:44 #32141tja je hebt altijd van die klooijoos die denken: KETEN!!!
vroeger ging het rond in het dorp dat je feest had , anno 20en de rest krijg je gewoon alle relschoppers over de vloer in plaats van die 8 man uit het dorp ::Pook mogool van face book om alles iedereen meteen te vertellen… al die leipe functies alles.
binnekort gaat n keer de stroom eraf en dan sta je te kijken 😛De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.26 september 2012 om 17:50 #28964
Tom ciao@ speedbuxy:
Dus jij denkt dat als er geen politie in was gezet er niets was gebeurd?26 september 2012 om 20:02 #29109misschien niet misschien wel, weet je nu niet. Maar het feit is wel, als politie er is, hangt er een snijdende sfeer vaker waardoor als er iets mis gaat het vaak uitbreekt. Ik vind dat ze het totaal anders hadde moeten aanpakken, door ze in eerste instantie niet het dorp in te laten. of terug te verschepe
26 september 2012 om 20:22 #29099
Tom ciaoJaa dat klopt ook wel. Maarja hoe hou je 8000 jongeren buiten een dorp? Haha.
Maar het is ook duidelijk genoeg gezegd dat ze gewoon niet moesten komen, en toch komen ze.
En als hun dan ook nog verzocht wordt om het dorp te verlaten, en het niet doen.. Tja dan mogen ze van mij wel een pak slaag krijgen, want de mensen dié dan blijven staan zijn gewoon op rellen en herrieschoppen uit.1 oktober 2012 om 15:38 #284931 oktober 2012 om 16:01 #28495Hij had mij ook gemaild dat ik hem voor 6000 wel op mocht komen halen:lol
Ik heb hem terug gemaild er in de tussen tijd al 1 gevonden te hebben voor 5000:D1 oktober 2012 om 16:11 #26550vooral het ; gebruik uw gezonde verstand, is iets te mooi om waar te zijn dan is dit ook vaak zo.
😀beetje prutsen hier en daar
Link naar Mijn collectie / Projecten.1 oktober 2012 om 16:54 #28596
AnoniemHaha, ik heb t zelfde gekregen.
Nog ff een leuke reactie terugsturen, suggesties? 😀
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Chat topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.