Chat topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Chat topic

15 berichten aan het bekijken - 3,616 tot 3,630 (van in totaal 4,598)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

niek1992
    Bijdrager

Zit je rustig Expendables 2 te kijken, scheuren er opeens 2 ciao’s en een Si voorbij. haha. moest even lachen!

bram0vitz
      Bijdrager

Je zag een Uitlaat die €97 euro kost.
        je hebt alleen geen geld dus je leent 50€ van mams en 50€ van paps.
        je koopt de Uitlaat en krijgt 3 euro wisselgeld.

je geeft 1€ terug aan mams, 1€ terug aan paps en je houdt 1€ zelf.
        hierdoor ben je paps maar 49€ verschuldigd en mams ook.

maar 49€ + 49€ = 98€ totaal + jouw 1€ = 99€

Waar is die ene euro heen?

πŸ˜›

beetje prutsen hier en daar
        Link naar Mijn collectie / Projecten.

pepko
        Donateur

πŸ˜•

citta1234
          Bijdrager

Dit zet me echt aan het denken:P

uuhh die euro is er niet, die heb je zelf verzonnen klopt? πŸ™‚

goedguus
            Bijdrager

Je moet die 1 euro van jezelf er niet bij op tellen maar eraf halen dan kom je op 97,-
              Als je dan die 1 euro van jou, 1 euro van je moeder en 1 euro van je vader erbij op telt kom je weer op 100..

W-Y
              Bijdrager

@niek1992 Haha geweldig, gelijk in het begin bij The Expendables 2, naamloze spleetoogjes genieten van hun laatste ciao ritje. @hierboven, ik moest hard nadenken.. jemig :p

Jelle
                Moderator

SuperSi :
                  Zit je rustig rambo te kijken, scheurt er opeens een beige oldtimer ciao door het beeld.

http://www.vespa-ciao.nl/forums.php?m=posts&q=21142

hier staat ook de youtube link πŸ˜‰

bram0vitz
                  Bijdrager

@goedguus, kijk je hebt hem πŸ˜‰

beetje prutsen hier en daar
                    Link naar Mijn collectie / Projecten.

goedguus
                    Bijdrager

speedbuxy
                      Bijdrager

Ik ben normaal niet echt politiek in gesteld, maar wil bij deze toch even de :thumb:thumb up doen voor noord Nederland.
                        Want wij hebben bij deze bewezen het slimste volk van Nederland te zijn:thumb

Want de rest van Nederland heeft bijna allemaal VVD gestemd terwijl die partij voor lui is met een modaal van 150.000 euro per jaar over meer.
                        Nou das echt maar een handje vol mensen die zich tot die groep mag rekenen.
                        (maar noord nederland is blijkbaar de enige bevolking die dat snapt en inziet)

Lastpak
                        Bijdrager

totaal onnodige reactie vind ik.
                          iedereen heeft zijn eigen standpunten en zijn eigen keuze en is het dus niet slim om te gaan provoceren.
                          want van dat soort reacties krijg je alleen maar discussies die niet stoppen.

ik ben wel benieuwd hoe lang dit stand gaat houden, ik denk persoonlijk dat ze elkaar uiteindelijk weer allemaal gaan bekritiseren en de schuld bij de ander leggen terwijl verder Nederland ontwikkeld moet worden. indien dit weer zo is houden ze het nog geen 2 jaar vol.

speedbuxy
                          Bijdrager

Lastpak :
                            indien dit weer zo is houden ze het nog geen 2 jaar vol.

Ik denk niet dat ik hier iemand tegen het been stoot want als je vermogend bent zit je zeer waarschijnlijk niet op dit forum;)
                            Maar ik denk dat ze niet eens tot een zittende partij komen, en als dit wel lukt eindigt het waarschijnlijk hetzelfde als bij de pvv.

Want de vdd is gewoon niks, deze lui wil graaien van armen om het de rijken toe te spelen, en gelukkig denkt naast hun partij geen 1 partij er zo over.
                            (nu moet alleen Nederland het ook nog even snappen)

Daarom ook mijn reply, want m,n mond staat nog steeds open van verbazing dat zoveel jan modaal lui hebben gestemd op een elite partij als de vdd.

Anoniem

Ben het eens met Bux, als je ziet dat de bovenste 10% van de inkomens even veel van de hypotheekrenteaftrek krijgen als alle mensen in de bijstand, dan zit er toch behoorlijk wat scheef…

hansieb
                              Moderator

@buxy
                                Geeft een mooie tweedeling van het land weer πŸ˜‰ Hoogst waarschijnlijk krijgen we een paarse coalitie die hopelijk stabiel zal zijn.
                                Ben wel benieuwd waarom je pas met een inkomen boven de 150.000 euro op de vvd zou moeten stemmen?

Heb trouwens wel VVD gestemd en waarom:
                                – CreΓ«ren van banen
                                – Over een aantal jaar een huis kopen (hyptoheekrenteaftrek en overdrachtsbelasting)
                                – Geen kilometerheffing

Vind dit trouwens wel een rare van de VVD

Er komt een clubpas om de overlast van coffeeshops te beperken. In coffeeshops mag allen nog met pin
                                worden betaald

Uiteindelijk zullen partijen toch samen moeten werken om tot een coalitie te komen. Er zal onderhandeld moeten worden en ben erg benieuwd wat daar uitkomt.

P.s het Noorden heeft de meeste werklozen (Groningen om precies te zijn) Als je werkloos bent of een uitkering hebt stem je sociaal. Dat verklaard ook wel waarom Groningen een Pvda bolwerk is.

goedguus
                                Bijdrager

Lol hoorde laatst dat er iemand van de vvd gezegd zou hebben dat een modaal inkomen van 2 werkende ouders rond de 84.000 per jaar zou zijn 😐

Sowieso als ik soms hoor waarom mensen op een party stemmen snap ik geen reet van..
                                  2 voorbeelden:

1 kameraad: Johan vlemmincks reden: “Die hoort wel thuis in de poppenkast daar! Allemaal sukkels bij elkaar!”

Andere kameraad van me die militair is stemt puur vvd omdat dat de enige partij is die niet wil bezuinigen op defensie.
                                  De rest van de onderwerpen kijkt hij niet eens naar.. πŸ™

15 berichten aan het bekijken - 3,616 tot 3,630 (van in totaal 4,598)
                                • Het onderwerp ‘Chat topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.