Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Chat topic
- Dit onderwerp bevat 4,597 reacties, 321 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 4 maanden geleden door Docs.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
12 juli 2012 om 16:10 #26311
Vandaag weer 1 dag m,n scoot klaar en meteen bij het 1e blokje om al 2 fiets pigs voor m,n scoot liggen.
Of ik zal deze aardig mensen Politie noemen:lol
Maar poeh dat was wel even zweten want ze vielen me beide aan alsof ik hun kind net had dood gereden.Want het werd sowieso naar de roller, maar ook een technisch onderzoek bij de rdw leek hun wel op z,n plaats.
Maar ik had m,n papieren niet bij me dus ze moesten de hele boel opvragen en dat is m,n redding geweest, want dat heeft wel 10min geduurd omdat de scoot op naam van m,n moeke staat en dat snapte hij eerst niet.Dus heb ze in die 10min weer wat rustig gekregen en bij komend voordeel was ook dat het in de hoerenbuurt was dus op het laatst stonden er wel 10 dope dealers bij en omheen en dat vonden die agenten ook niet relax.
Dus toen de papieren en certificaat okay bleken, toen was het ”nou want vind jij henk? …… ach laat maar gaan”.
Heb ze daar ook een dik compliment voor gegeven en dat ik dit ook meer als leer moment zag dan dat andere wat op het programma stond.
Want dan had de politie minstens weer 2 jaar pigs geheten:D12 juli 2012 om 16:30 #28418Heel mooi verhaal, maar de grote vraag is. Wat moet jij in de hoerenbuurt tussen de dopedealers? 😀
12 juli 2012 om 16:33 #28386Het is 1 van aan rij punten naar de binnenstad en normaal ook de rustigste.
Maar denk dat ik nu maar weer tijdje de andere aanrij optie pak want heb dat hoekje nu wel even gehad:lol13 augustus 2012 om 11:54 #32111Wist niet dat je GPS speedview ook in de achtergrond kon draaien.
Voor de liefhebbers van GPS snelheid meten op je android/iphone een kleine howto -> [url]/page.php?id=366[/url]
13 augustus 2012 om 12:00 #32112ik was marktplaats ff aan het browsen en zag deze uitlaat:
linkdie heb ik nog niet eerder gezien, is dat wat?
het gaat om de zo genaamde biturbo uitlaatbeetje prutsen hier en daar
Link naar Mijn collectie / Projecten.13 augustus 2012 om 12:28 #32109Het is een Homoet, maar dan van ander merk.
13 augustus 2012 om 12:32 #32108Ok bedankt!!
eens kijken hoe die rijd binnen kort 😉beetje prutsen hier en daar
Link naar Mijn collectie / Projecten.13 augustus 2012 om 13:43 #32104Buiten het vespa virus ben ik sinds een half jaar ook ZWAAR BESMET met het battlefield 3 virus op PS3.
Nog meer soldiers hier die eens samen wat willen knallen of wellicht soldiers van een andere clan die eens in zijn voor een clan battle..??Wij zijn te vinden op battlelog,en zoek dan naar Dutchsoldiersquad.
13 augustus 2012 om 13:49 #32106als je nou bf3 op de pc ging doen was ik er helemaal voor in :)!
13 augustus 2012 om 14:03 #32107of Leage of Legends dan was ik er helemaal klaar voor 😛
beetje prutsen hier en daar
Link naar Mijn collectie / Projecten.13 augustus 2012 om 22:50 #31089Zeebodem. :
Buiten het vespa virus ben ik sinds een half jaar ook ZWAAR BESMET met het battlefield 3 virus op PS3.Een half jaar en dan maar 16.000 kills dat spel kan niet anders dan bloed druk verhogend wezen of je blowt te weinig:lol
Want ik heb fliere fluitend met een blow op de lip al 6x zoveel als dat over de grill gehad in gta.
(en heb dat in totaal denk ik zelfs maar een half jaar gespeeld)
14 augustus 2012 om 17:09 #30520Vreemd verzoek: wie kent of heeft er nog een studentenkamer vanaf begin September in Maastricht ?
16 augustus 2012 om 21:41 #30212Zit je rustig rambo te kijken, scheurt er opeens een beige oldtimer ciao door het beeld.
16 augustus 2012 om 21:50 #30213Zeebodem. :
Buiten het vespa virus ben ik sinds een half jaar ook ZWAAR BESMET met het battlefield 3 virus op PS3.
Nog meer soldiers hier die eens samen wat willen knallen of wellicht soldiers van een andere clan die eens in zijn voor een clan battle..??Wij zijn te vinden op battlelog,en zoek dan naar Dutchsoldiersquad.
ik zie inderdaad dat je veel online bent (had je toegevoegd op battlelog maar zag dat je op ps3 speelt en ik op pc)
16 augustus 2012 om 22:04 #27987SuperSi :
Zit je rustig rambo te kijken, scheurt er opeens een beige oldtimer ciao door het beeld.haha ik zag hem 😀 zaten wel grijze vario kappen op 😛
beetje prutsen hier en daar
Link naar Mijn collectie / Projecten. -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Chat topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.