Chat topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Chat topic

15 berichten aan het bekijken - 3,451 tot 3,465 (van in totaal 4,598)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

-RobinvS-
    Bijdrager

Je word bedankt voor het cree-eren( toetsenbord doet vaag ) van het stereotype van de Brommer/Scooter rijders ! :thumb

Lennaert
      Sleutelbeheerder

als de bonnenquota afgeschaft is zal je pas gaan lachen hoe weinig je word bespied en gelaserd ;)!

Martino
        Moderator

Bonnenquota is al afgeschaft. De vraag was of deze weer niet zal worden ingevoerd. Nu ze op deze manier ook veel inkomsten mislopen. Tevens is het per regio anders. Naar het schijnt heeft niet elk politiekorps zich aan deze regels gehouden. Minister Opstelten was hier ook niet over te spreken!

speedbuxy
          Bijdrager

Ja die bonnen zullen nooit echt minder worden, want agenten vinden het gewoon makkelijk, veilig en vooral leuk werk.
            Want z,on rollerbank is bv net vissen, je weet nooit wanneer je een dikke 1 vangt.
            En het is natuurlijk ook prachtig om met wat kromme wets regels iedereen die opstandig is de mond te snoeren.
            (geeft ze toch een soort machts gevoel of kick)

pepko
            Donateur

jammer 🙁 ik dacht: wat speedbuxy kan, dat kan ik ook! maar helaas gaat het rijden zonder pakkingen mij niet zo goed af :p
              hij trekt wat valse lucht bij de voet, maar het valt me nog best mee eigenlijk 🙂

nu toch maar even een pakking ertussen plakken

speedbuxy
              Bijdrager

Heb je de boutjes dan wel leuk vast gedraaid want dit doe ik altijd wel ter compensatie.

pepko
                Donateur

ja, heb ik nu gedaan 😉 het helpt wel iets, maar hij reageert nog steeds op de deo…

JayL
                  Bijdrager

Jeetje het stikt hier van de controles: http://www.rollerbank.nl

Hebben die pigs niks anders te doen? Boeven vangen heeft wat mij betreft een hogere prioriteit.. Ipv daarvan mensen lastig zitten vallen die af en toe het gas opentrekken…. in mijn ogen, zijn het allemaal lafaarden. sorry hoor.

speedbuxy
                    Bijdrager

JayL :
                      die af en toe het gas opentrekken….

En zelfs dat hoef niet eens, want ik heb nu ook weer een roller boet voor 66km terwijl ik een 30km reed.
                      Laat het daarom ook mooi weer voorkomen want daar klopt natuurlijk geen zak van.

beunhaaz
                      Bijdrager

Pepko, mij lukte het ookal niet zonder pakkingen te rijden 😛 , binnenkort ga ik het probere met reserve blok. Ik wil en het zal ook lukken :P. (Alles zat zo vast als iets, en had ook de voet gevlakt maar helaas )

JayL
                        Bijdrager

speedbuxy :

JayL :
                          die af en toe het gas opentrekken….

En zelfs dat hoef niet eens, want ik heb nu ook weer een roller boet voor 66km terwijl ik een 30km reed.
                          Laat het daarom ook mooi weer voorkomen want daar klopt natuurlijk geen zak van.

Ogh dat meen je niet…. Dat is heel erg zuur voor je 🙁 Maar ze hebben tenminste je brommer niet ingenomen. Dan ben je weer de komende tijd druk bezig met een hoop papierwerk.
                          Ik ben trouwens op de hoogte gesteld dat mijn rijbewijs 4 maanden lang wordt ingehouden. Hopelijk zal een klachtbrief de tijd verkorten, maar anders moet ik die 4 maanden maar toch afwachten pfff… :'(

pepko
                          Donateur

@jayL: buxy’s papieren zijn ingenomen 😉

ik zal m’n scooter ook ff weer begrenzen, ’t wordt me te heet onder de voetjes

JayL
                            Bijdrager

pepko :
                              @jayL: buxy’s papieren zijn ingenomen 😉

ik zal m’n scooter ook ff weer begrenzen, ’t wordt me te heet onder de voetjes

Ow fuck… dan is het idd net zo erg. Erg zuur 🙁

Ik zal de mijne maar ook gaan begrenzen. Al heb ik hier 4 maanden voor :con

Lastpak
                              Bijdrager

binnenkort toch maar eens eronder hangen als ik tijd heb:).
                                gelaste uitlaatjes ga ik ook snel bij spulleke ophalen.

criminalmindz
                                Donateur

Ziet er netjes uit!

15 berichten aan het bekijken - 3,451 tot 3,465 (van in totaal 4,598)
                                • Het onderwerp ‘Chat topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.