Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Chat topic
- Dit onderwerp bevat 4,597 reacties, 321 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 4 maanden geleden door Docs.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
23 maart 2012 om 15:03 #32240
Nee waarom ik was er nu gewoon meer te gast en ik had ook nog vrij aangenaam blond uitzicht:D
(alleen jammer van de kleding keuze:lol)23 maart 2012 om 15:39 #31349
Spulleke!Als je niks meer te horen krijgt, ben je met je neus in de boter gevallen:D
23 maart 2012 om 17:29 #31003Qua ”keurings” gezeik enzo wel

Maar de boete krijg ik sowieso nog wel want dat is al een afgerond geheel.
Maarja die hoef ik toch pas over een dik jaar ofzo te betalen want laat het natuurlijk eerst weer 2x voorkomen:D
Want 30km rijden en dan bekeurd worden voor 66km blijft natuurlijk vreemd:? en dat ga ik wel weer even melden
23 maart 2012 om 17:35 #31228speedbuxy :
en ging ik 30+km te hardDat is bij nog altijd 31. ๐
Klinkt wel goed bux, misschien heb je toch wat mazzel aan je zeide.
23 maart 2012 om 18:12 #32477Jarco :
misschien heb je toch wat mazzel aan je zeide.
Dus niet:( meneer vond 66km zo erg dat hij hier net met een collega aan de deur stond om het kenteken als nog in te vorderen.
(hij had op bureau een foutje gemaakt waardoor er niks van bekend was)
Maargoed tzt maar even het tiff blokje eronder en naar de rwd dan.23 maart 2012 om 18:13 #28442๐
23 maart 2012 om 18:19 #31367Ja jammer, was toch leuker geweest als meneer na dit foutje het wel best had gevonden.
Maargoed wat ik nog minder vond om te horen was dat je tegenwoordig maar 16km te hard hoeft te rijden met je brom en dan word het al een strafbaar feit met het gezeik van voorkomen enzo.
(en dus dik lappen)
Brommer rijden word echt steeds meer kapot gemaakt.23 maart 2012 om 18:25 #31250pff balen bux :(!
maar 1 ding blijkt nu wel ^_^ je gaat helemaal niet 80+! ๐
maar idd brommer rijden word zwaar tegengegaan…
wel flauw dat ze naderhand nog komen stelletje boetewankers.23 maart 2012 om 18:32 #31251speedbuxy :
Maargoed wat ik nog minder vond om te horen was dat je tegenwoordig maar 16km te hard hoeft te rijden met je brom en dan word het al een strafbaar feit met het gezeik van voorkomen enzo.hier schrik ik wel ff van..
16km te hard op de roller of gelaserd of hoe moet ik dit zien?
Ik dacht altijd dubbele van de snelheid rijbewijs kwijt en dan pas voorkomen?23 maart 2012 om 18:35 #31252DR-flenny :
maar 1 ding blijkt nu wel ^_^ je gaat helemaal niet 80+! ๐De citta wil dat idd niet halen door dat poeli gezeik.
Maar dit wist ik al lang want ook op de snelheids meters die naast de weg hangen reed ik meestal rond deze snelheden.
En m,n oude politie roller hier thuis zegt ook maar 1,4 a 1,5kw.
Maar in dit geval ben ik daar niet echt rauwig om:D23 maart 2012 om 18:40 #31358ja dat kan ik inderdaad goed geloven haha :)! naja komt goed!
23 maart 2012 om 18:51 #31343ciaofan :
hier schrik ik wel ff van..
16km te hard op de roller of gelaserd of hoe moet ik dit zien?
Ik dacht altijd dubbele van de snelheid rijbewijs kwijt en dan pas voorkomen?Hier weet ik het fijne ook niet van.
Alleen de tabel die die agent er gisteren bij had werd het boven de 16km te hard al een strafbaar misdrijf of boete via de officier.
Ik ben er nog op in gegaan dat dit nieuw voor mij was enzo, waar hij op antwoorde dat dit ook nieuw was.
Maar je rijbewijs raak je blijkbaar niet zo snel kwijt, want daar hebben ze bij mij ook geen woord over gesproken en heb die ook nog gewoon in m,n bezit
Terwijl je die bij 30km te hard ook moet inleveren naar mijn weten.
Dus is maar net wie of wat je treft qua agent.23 maart 2012 om 19:12 #31331Pff ik zo net even een stukje rijden op de Citta, even de Gianelli Mega uit proberen.
Geef even een flinke dot gas, rijd ik ineens langs 2 politie’s op de fiets.. het was ook al te laat om gas terug te nemen dus ik rijd gewoon volgas weg, ik kijk achterom zie ik gelijk 1 een zij steegje in schieten (dat is 1 steegje achter mijn huis) dus ik snel voorlangs bij mijn huis gauw de brommer uit gedaan op de loopstand en weggerend naar binnen, brommer staat nu in de woonkamer.De schutting stond nog open dus die doe ik even op slot komen ze samen met het fietsje aanfietsen, zeiden leuk even goedendag ik natuurlijk leuk wat terugzeggen, zonder enige argwaan gewekt te hebben, was wel weer even schrikken haha
Was ook niet echt slim, natuurlijk rijd er wat politie rond i.v.m. WK afstanden die hier om de hoek zijn.
Aantal weken niet op de Citta gereden, maar dit voelde wel weer als vanouds:D
Gianelli Mega rijd ook echt lekker, mooi stil dus dat is wel een blijvertje voor in het centrum.23 maart 2012 om 19:42 #32298haha ๐ arme jij. Krijg je het benouwd dan he.
23 maart 2012 om 20:12 #31332
paulhermenswordt weer beter weer zeker want dat ongedierte komt weer uit allerlei holen en gaten gekropen,
heb er hier de laatste dagen ook al een hoop gezien.
fiets, auto, motor en gewoon lopend met laser, telkens als ik even gas geef zie ik er weer 1
vaniddag reed ik er bijna รฉรฉntje van de weg af, was ik wel een keer niet de enigge die schrok :lol:lol:lol
heb wel gelijk gas gegeven,dus geen meting,aanhouding of wat dan ook.
ik denk dat hij niet eens mijn kenteken heeft gezien. -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Chat topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.