Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Chat topic
- Dit onderwerp bevat 4,597 reacties, 321 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 4 maanden geleden door Docs.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
1 maart 2012 om 14:18 #29390
het word zeker geen cross tour, maar sommige stukjes zijn net even beter te berijken door even klein stukje onverhard te rijden dan om te rijden via een saaie grote weg met een N-nummer
dusja, maar ik zal dan proberen om zo veel mogelijk dorp hopping te doen, en daar zullen hele mooie stukjes bij zitten
maar moeten dat nog even bekijken, ik heb namelijk wel minimaal 4 man nodig die het toer volk een beetje in het gareel kunnen houden, anders word het een zooitjeik zal dan ook meer tussen stops doen om bepaalde volgas stukjes voor iedereen leuk te maken zonder uren te wachten ๐
De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.1 maart 2012 om 17:13 #31681
AnoniemMensen, ik ben op zoek naar een aantal Coldplay-shirts, bijv, Mylo Xyloto, X&Y en Viva La Vida.
Wie koopt er wel eens via internet shirts en heeft een goede shop voor mij?
Thanks ๐
1 maart 2012 om 20:37 #31672Vandaag nog bij 1 van die mooie zandpaadjes geweest in milsbeek. (op weg naar kleve duitsland)
4 maart 2012 om 02:17 #31634Wat een vieze honden gvd! fiets gejat..
Duur grapje weer voor mij aangezien de fiets die ik had niet goedkoop was..Waren vast van die stoere jongentjes die we hier in hveen in overvloed hebben.. vieze lijers!
4 maart 2012 om 11:47 #31223Citta_Florian :
Waren vast van die stoere jongentjes die we hier in hveen in overvloed hebben.. vieze lijers!Als jullie die daar genoeg hebben waarom heeft voetbal club heerenveen dan niet eens proper firm ipv alleen maar zingende huis vaders met kinderen:pest:D
4 maart 2012 om 12:01 #30639@buxy: omdat ze niet van voetbal houden
4 maart 2012 om 12:37 #30638speedbuxy :
Citta_Florian :
Waren vast van die stoere jongentjes die we hier in hveen in overvloed hebben.. vieze lijers!Als jullie die daar genoeg hebben waarom heeft voetbal club heerenveen dan niet eens proper firm ipv alleen maar zingende huis vaders met kinderen:pest:D
Dat zijn van die zogenaamde gangsters (nepnegers, met nektasjes/airmaxjes/petjes/nike tasjes/black berry) wat een kutlui zijn dat..Met vrienden zijn ze oh zo stoer, maar als ze met pappie en mammie zijn zijn niet zo stoer meer:boos
7 maart 2012 om 19:59 #31593damn basterds :@ je zou eigenlijk voor de gein eens zoon (random) ventje van de fiets stampen met een niet opvallende (normale) ciao
mja wie doet zoiets (a)ik ben ook weer lekker bezig: baas wilt naar huis, ritze wilt nog even tanken.
snel snel snel, 100 ml olie in de tank en 1.8 L benzin in de tank.dat ging precies 250 meter goed en toen viel die uit omdat die geen benzine meer kreeg, hij liep amper op stationair.
dus er zal heel veel olie in de carb hebben gezeten op dat moment:P
Choke erop: meteen starten en een idioot dikke rook wolk ๐ echt mooi om te zien.
maar het nadeel is dat die nu totaal niet meer trekt en ook niet meer topt. stom dussDe budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.7 maart 2012 om 20:50 #31594haha ik rijd altijd met een rookwalm rond heb per ongelijk koelvloeistof in de brommer zitten dus dat verbrand niet zo goed ๐
9 maart 2012 om 15:42 #31280Van wie is die ubervette 100 kleuren ciao bij de damschreeuwer?
http://www.at5.nl/artikelen/69311/damschreeuwer-gewoon-bij-herdenking
9 maart 2012 om 16:26 #31383haha, dat je dat zag ๐ die zou mij dus zijn opgevallen hea xD
13 maart 2012 om 19:52 #31513vandaag toch weer eens iet meegemaakt, :lol
ik verveelde me op school dus ik ging maar eventjes op marktplaats kijken, zie je ineens je eigen brommer voorbijkomen.
hebben de klasgenoten m’n brommer eropgezet voor 150 euro :o.
binnen een half uur 2 reacties ๐
toch maar eventjes snel de advertentie laten blokkeren door marktplaats ๐13 maart 2012 om 19:58 #32406
Tom ciaoZo hebben ze hier een keer een blauwe chihuahua gratis af te halen op marktplaats gezet, onder de naam + telefoonnummer van een vriend van me. Hij werd binnen 2 uur toch wel meer dan 50x gebeld daarvoor haha. En na 2 uurtjes vond hij ’t toch niet meer zo grappig. Maar wij kwamen niet meer bij van ’t lachen. ๐
Toen maar gezegd dat hij ondertussen overleden was..16 maart 2012 om 00:59 #32422Ik zag in het mp topic dat er nog steeds mensen zijn die denken dat 4takt net zo snel is als 2takt.
Dus om de hedendaagse jeugd (die steeds minder 2takt ziet en leert kennen) geen verkeerd beeld te geven door deze info, ben ik genoodzaakt weer even een 2takt campange te starten:DLaten we beginnen met brommers.
Geen 1 4takt scooter rijd mee in de scooter sprint.
(gewoon weg omdat zelfs z,on malossi 80cc set met snelle nokken as enzo nog niet vooruit te branden is:D)
Een 2takt 80cc sprint scooter is daarin tegen al wel goed genoeg om een 1100cc sprint/drag motor er bijna uit te rijden.
Gaan we naar motors van gelijk gewicht.
535cc 2cyl 2takt vs 1200cc 4cyl 4takt
421cc 2cyl 2takt vs 1000cc 4cyl 4takt
Hier kan ik nog tig voorbeelden van pakken, maar dit zegt opzich al genoeg qua motors.
Want beide 4takt motors hebben 2cilinders en wel 500 tot 600cc meer dan de 2takts.Gaan we over naar auto,s
Saab 93 750cc 3cyl 2takt vs een Ac ace bristol met een 2000cc 6cyl.
(beide auto,s wegen om en de bij 800kg)
Vanaf 3:00
En dat was winnen van porsche en andere snelle merken.Wartburg 3cyl 1000cc vs Vw beetle rs 2000cc 4cyl
En dan vergelijken we ook nog jaren 70 a 80 techniek met hedendaagse.
(zo heeft een wartburg bv niet eens voet spoeling maar gaat alles via de zuiger, en dat alles is ook niet veel)Maargoed dit zijn ook nog steeds 2takts zonder turbo iets wat snelle 4taks eigenlijks standaard wel hebben.
Gooi je dit op een 2takt dan is het voor 4takt helemaal een sneu verhaal.
Dan boek je met een 1200cc 4cyl 2takt gewoon even 7,9sec op de 400 meter.
Om aan te geven hoe snel dat is moet je maar even naar deze 2600cc 6cyl nissan skyline kijken.
(waarvan die man zelf aangeeft dat 2600cc zelfs nog uniek is bij zulke tijden)
Maar deze geeft nog wel het mooiste aan watvoor beest er met een turbo nog eens bovenop komt.
Dit is een cr500 blok met vario aandrijving van een snowmobil en offcourse een dikke turbo.
Resultaat dik 200pk uit een 500cc 1cyl
Of even 305km op 600m neerzetten met je nitro snowmobil, gewoon omdat het kan:D
En laten we ook niet vergeten wat 2takt power doet met een diesel blok.
Van trekker sound tot beest zou ik hem betitelen:D
Dus 2takt ruled gewoon bigtime
maarja het afwegen naar een blok met 1 complete mis slag per ontbranding is opzich ook niet eerlijk:haha.16 maart 2012 om 09:12 #32478Je vergeet er nog een; de grootste zuigermotoren draaien ook de 2takt cycle en behalen een fantastisch rendement. Owja, en 106000pk:lol
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Chat topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.