Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Chat topic
- Dit onderwerp bevat 4,597 reacties, 321 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 4 maanden geleden door Docs.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
29 februari 2012 om 17:19 #32555
Daar hebben ze ook iets voor uitgevonden zodat het niet meer zoveel werk is:D
http://link.marktplaats.nl/53342417329 februari 2012 om 17:41 #32273@ bux, haha
@hans, komen soms veel mensen op bezoek of kook je veel?ik weer vandaag: rij ik de fotograaf naar huis, word ik zowat door een wout uit mn auto gehaald.
Hij brabbelde wat, om mee te komen naar het bureau ofzo iets, maar bedoelde eigenlijk dat hij de auto wilde invorderen om even naar het bureau te rijden… terwijl mn vriendin in de auto zat.ik was wel zo slim om de sleutels eruit te pakken want ik was uit gestapt om met die kerel te discussiΓ«ren.
dus, woute doen raar hier in limburg nouDe budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.29 februari 2012 om 17:48 #32262@buxy
Haha jammer genoeg gaat dat niet passen, appartement is veel te klein. Plek van de prullenbak komt een wasmachine π@ritze
Natuurlijk lekker koken, toevallig wel de frituurpan zonet. Dit was weer 4 dagen afwas…29 februari 2012 om 18:01 #32267@Ritze, mogt zkr niet in bed slapen van vrouwlief dus was jij het haasje π
29 februari 2012 om 18:07 #32552@hans :
friete pan in je keuken geeft echt rotzooi vind ik, is moeilijk schoon te krijgen.
alhoewel ik daar iets op gevonden had wat echt goed werkte: “klooster trots“ van cleanoline
super spul
(kost wel 12 euro)@beun : tja wat een pipo , mja kom toch niet meer vaak in h.broek
De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.29 februari 2012 om 18:34 #30915
paulhermens@hans :
friete pan in je keuken geeft echt rotzooi vind ik, is moeilijk schoon te krijgen.
alhoewel ik daar iets op gevonden had wat echt goed werkte: “klooster trots“ van cleanoline
super spul (kost wel 12 euro)ik gooi gewoon een blok van de vaatwasser in de pan en zet hem aan, goedkoop en werkt zeer goed
29 februari 2012 om 18:35 #30901en de deksel dan? en de knop en dergelijke ?
voor de binnen kant is dat zeker prima, zoon wasblokje π
De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.29 februari 2012 om 18:36 #30898Nog steeds geen limbo toer Ritze?
Mike29 februari 2012 om 18:41 #30899Dat mag van mij ook nog wel even duren is veel leuker in de zomer als de boel weer groen is.
En het slapen en avond meeting bij stephan is dan ook veel gezelliger
Dus wat mij betreft doe je rustig aan ritze;)29 februari 2012 om 18:57 #30900
paulhermensritze :
en de deksel dan? en de knop en dergelijke ?voor de binnen kant is dat zeker prima, zoon wasblokje π
dat is dus wel een vet probleem π
en daarom heb ik ook geen vetpan meer en ga ik gewoon afhalen29 februari 2012 om 19:08 #31434Nergens last van met frituren π
29 februari 2012 om 23:19 #31495moet maar eens op bed maarja heb vakantie maar ben gewoon te lui om in mn bed te liggen ik zit daar 2 meter vanaf ofzo π
1 maart 2012 om 09:53 #31621uuhm wat betreft limbo toer,
ik moet eerst nog een wout vrije route zien te maken richting het 3 landen punt of whatever, want de vorige keer hebben we veel grote wegen gedaan terwijl er in dat gebied heel veel cross paadjes en holle weggetjes zijn,
die ga ik dus wel gebruiken,dus zorg dan dat je fatsoenlijke banden hebt want kleine stukjes bospaadjes zullen er ook bij zitten misschien en die zijn niet verhard.
dit ligt uiteraard ook aan het weer want als het flink geregend heeft is het een modder poel gedoe en dat wilt niemand πDe budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.1 maart 2012 om 10:07 #31557Nou hoef ik niet direct alleen over de grote wegen te toeren in Limburg, maar ik hoop toch niet dat je een crosstoer gaat plannen. Er zijn toch ook genoeg tussenwegen welke wel verhard zijn? Stukken parcours amstel cold race bijv.
1 maart 2012 om 10:55 #31673ritze :
ik moet eerst nog een wout vrije route zien te maken richting het 3 landen punt of whatever,Dat gaat nog een moeilijke opgave worden:D
Maar moet zeggen dat je oplossing hiervoor mij wel in de oren klinkt, ik houd wel van alternative wegen
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Chat topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.