Chat topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Chat topic

15 berichten aan het bekijken - 3,391 tot 3,405 (van in totaal 4,598)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

speedbuxy
    Bijdrager

Daar hebben ze ook iets voor uitgevonden zodat het niet meer zoveel werk is:D
      http://link.marktplaats.nl/533424173

ritze
      Bijdrager

@ bux, haha
        @hans, komen soms veel mensen op bezoek of kook je veel?

ik weer vandaag: rij ik de fotograaf naar huis, word ik zowat door een wout uit mn auto gehaald.
        Hij brabbelde wat, om mee te komen naar het bureau ofzo iets, maar bedoelde eigenlijk dat hij de auto wilde invorderen om even naar het bureau te rijden… terwijl mn vriendin in de auto zat.

ik was wel zo slim om de sleutels eruit te pakken want ik was uit gestapt om met die kerel te discussiΓ«ren.
        dus, woute doen raar hier in limburg nou

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
        Link naar Mijn collectie / Projecten.

hansieb
        Moderator

@buxy
          Haha jammer genoeg gaat dat niet passen, appartement is veel te klein. Plek van de prullenbak komt een wasmachine πŸ˜‰

@ritze
          Natuurlijk lekker koken, toevallig wel de frituurpan zonet. Dit was weer 4 dagen afwas…

beunhaaz
          Bijdrager

@Ritze, mogt zkr niet in bed slapen van vrouwlief dus was jij het haasje πŸ˜›

ritze
            Bijdrager

@hans :

friete pan in je keuken geeft echt rotzooi vind ik, is moeilijk schoon te krijgen.
              alhoewel ik daar iets op gevonden had wat echt goed werkte: “klooster trots“ van cleanoline
              super spul:thumb (kost wel 12 euro)

@beun : tja wat een pipo , mja kom toch niet meer vaak in h.broek

paulhermens

@hans :

friete pan in je keuken geeft echt rotzooi vind ik, is moeilijk schoon te krijgen.
                alhoewel ik daar iets op gevonden had wat echt goed werkte: “klooster trots“ van cleanoline
                super spul (kost wel 12 euro)

ik gooi gewoon een blok van de vaatwasser in de pan en zet hem aan, goedkoop en werkt zeer goed

ritze
                Bijdrager

en de deksel dan? en de knop en dergelijke ?

voor de binnen kant is dat zeker prima, zoon wasblokje πŸ˜›

Mike
                  Bijdrager

Nog steeds geen limbo toer Ritze?

Mike

speedbuxy
                    Bijdrager

Dat mag van mij ook nog wel even duren is veel leuker in de zomer als de boel weer groen is.
                      En het slapen en avond meeting bij stephan is dan ook veel gezelliger:thumb
                      Dus wat mij betreft doe je rustig aan ritze;)

paulhermens

ritze :
                        en de deksel dan? en de knop en dergelijke ?

voor de binnen kant is dat zeker prima, zoon wasblokje πŸ˜›

dat is dus wel een vet probleem πŸ˜€
                        en daarom heb ik ook geen vetpan meer en ga ik gewoon afhalen

hansieb
                        Moderator

Nergens last van met frituren πŸ˜‰

xDanielcitta
                          Bijdrager

moet maar eens op bed maarja heb vakantie maar ben gewoon te lui om in mn bed te liggen ik zit daar 2 meter vanaf ofzo πŸ˜›

ritze
                            Bijdrager

uuhm wat betreft limbo toer,

ik moet eerst nog een wout vrije route zien te maken richting het 3 landen punt of whatever, want de vorige keer hebben we veel grote wegen gedaan terwijl er in dat gebied heel veel cross paadjes en holle weggetjes zijn,
                              die ga ik dus wel gebruiken,

dus zorg dan dat je fatsoenlijke banden hebt want kleine stukjes bospaadjes zullen er ook bij zitten misschien en die zijn niet verhard.
                              dit ligt uiteraard ook aan het weer want als het flink geregend heeft is het een modder poel gedoe en dat wilt niemand πŸ˜›

Martino
                              Moderator

Nou hoef ik niet direct alleen over de grote wegen te toeren in Limburg, maar ik hoop toch niet dat je een crosstoer gaat plannen. Er zijn toch ook genoeg tussenwegen welke wel verhard zijn? Stukken parcours amstel cold race bijv.

speedbuxy
                                Bijdrager

ritze :
                                  ik moet eerst nog een wout vrije route zien te maken richting het 3 landen punt of whatever,

Dat gaat nog een moeilijke opgave worden:D
                                  Maar moet zeggen dat je oplossing hiervoor mij wel in de oren klinkt, ik houd wel van alternative wegen:thumb

15 berichten aan het bekijken - 3,391 tot 3,405 (van in totaal 4,598)
                                • Het onderwerp ‘Chat topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.