Chat topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Chat topic

15 berichten aan het bekijken - 3,301 tot 3,315 (van in totaal 4,598)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

paulhermens

dat uitzet beleid is al 20 jaar zo en zal nogwel 20 jaar zo blijven.

en voor de rest is het allemaal de schuld van anderen en treft hun geen enkelle blaam ?
      maar ik denk dat het tijd word dat ouders eens wat meer gaan opvoeden en normen en waarden
      gaan bij brengen zowel allochtonen als nederlanders,
      iedereen heeft tegenwoordig schijt aan elkaar en doet maar heen.

speedbuxy
      Bijdrager

paulhermens :
        maar ik denk dat het tijd word dat ouders eens wat meer gaan opvoeden en normen en waarden
        gaan bij brengen zowel allochtonen als nederlanders,

Hier hoor ik de nos of hart van nl weer praten.
        Ik heb namelijk ook een strafblad en dit heeft niks te maken met mijn opvoeding, want m,n broer is bv nooit met de politie in aanraking geweest.

En mijn hele vrienden club bestond/bestaat uit lui waarvan de pa bank directeur, art of advocaat was/is en je wil niet weten wat deze personen allemaal uit gevreten hebben en nog steeds doen trouwens.
        Dus heeft niks met opvoeding te maken en ook niet met afkomst, het enige wat er verschilt tussen de 2 is dat buitenlanders een stuk meer reclame tijd krijgen op tv:D:|
        En dit komt puur omdat domme nederlanders dat nou eenmaal graag willen horen zodat ze dom op het werk kunnen lullen hoe erg die buitenlanders wel niet zijn.

Zoals italie de albanezen de schuld geeft en engeland de polen en in amerika hebben de negers het nog steeds allemaal gedaan.
        Dus die landen moet blij zijn met die buitenlanders want dan hebben ze tenmiste een alltime zonde bok om de schuld aan te geven.

ciaofan
        Bijdrager

ik ben geen racist maar speedbuxy heb je wel eens naar opsporing vezocht gekeken?

speedbuxy
          Bijdrager

ciaofan :
            ik ben geen racist maar speedbuxy heb je wel eens naar opsporing vezocht gekeken?

Jawel, en heb jij wel eens van een minority gehoord?
            Dat zijn mensen die buiten de samenleving worden gezet en dus amper werk kunnen vinden of krijgen en zich daardoor sneller zullen verlagen tot zulk ”werk”
            En al kan je het werk wel krijgen wie gaat nou voor een waarschijnlijk racisties baas werken.
            Ik wil niet zeggen dat ze dat allemaal zijn, maar ga er maar vanuit dat een mocro dat wel denkt en das niet motiverend lijkt mij.
            Jij had ook niet voor een bedrijf willen werken waar de helft van de collega,s en baas jou als een vieze crimilnele kaaskop wegzet.(of dat op z,n minst denkt)
            Je zal zien als hun zich gewoon gewaardeerd voelden ze ook een stuk normaler in de maatschappij hadden gestaan.
            En de verre toekomst gaat dit ook wel bewijzen want racisten zijn gelukkig een uit stervend ras:thumb

paulhermens

dus omdat ik een baan beneden mijn opleidingsniveau heb en ik het gevoel heb dat mijn baas mij niet echt
              waardeerd en mijn buurman nogal neerbuigend tegen mij doet mag ik zijn auto stelen ?

er zijn veel meer bevolkingsgroepen met hetzelfde probleem die zich niet tot crimineel gedrag verlagen.
              als ze gewaardeerd willen worden kunnen ze misschien ook proberen die waardering te verdienen.
              weleens van positieve discriminatie gehoord ? ik wel en het heeft mij al een paar keer een baan gekost,
              gewoon omdat een allochtoon voorrang op die baan kreeg en niet omdat hij een betere c.v. had.
              ging ik toen zeggen dat dat discriminatie was en tegen de maatschappij trappen ? nee, ik zocht verder naar
              een andere baan.
              ik kan zeggen dat ik in mijn leven al een hele berg tegenslagen heb gehad en toch ga ik nog elke dag naar
              mijn werk,

en dat racisten uitsterven, ik mag het hopen, maar hoor anders steeds meer mensen klagen over bepaalde bevolkingsgroepen.

Jarco
              Bijdrager

Tijd voor een politiek topic? 😀

Hoewel het schaatsen weer even leuk was ben ik blij als de temp weer wat omhoog gaat.
                Sleueten in mijn schuurtje met de temps. van buiten is toch minder leuk dan ik dacht. 😛

ciaofan
                Bijdrager

speedbuxy :

ciaofan :

Jawel, en heb jij wel eens van een minority gehoord?
                  Dat zijn mensen die buiten de samenleving worden gezet en dus amper werk kunnen vinden of krijgen en zich daardoor sneller zullen verlagen tot zulk ”werk”

Onzin dit is maar een heel klein deel dat zo denkt. Veel bedrijven kijken toch gewoon naar het cv i.p.v. kleur etc. Iedereen hier in NL heeft recht en kans op een opleiding etc. Sterker nog een van mijn beste vrienden tevens collega is Marokkaans en hij wordt op t werk precies t zelfde behandeld. T ligt ook aan je instelling want die van hem is goed, hij werkt hard, heeft gestudeerd etc.

speedbuxy
                  Bijdrager

Jarco :

Dan mag iemand anders dat runnen want ik word daar alleen maar moe van:|

Maargoed doe nog 1 poging.

@paulhermens
                    Ik snap je vergelijking niet echt, want dit is meer zelf beklag van dingen die bij jou verkeerd gingen/gaan in het leven.
                    Dat heeft niks te maken met een gevoel er niet bij te horen of in een hokje geplaatst te worden
                    Maargoed ik ben er verder eigenlijks wel over uit gepraat iedere z,n eigen standpunt:thumb

En racisme verdwijnt wel hoor:thumb
                    Zie maar naar amerika daar mocht de zwarte vroeger niet eens in de bus zitten en nu hebben ze een zwarte als president:thumb

@ciaofan
                    Mooi gezegd.
                    Alleen waarom hebben arbeids bureua,s dan aangeraden gewoon jan de vries in te vullen op je sollicitatie ipv achmed igli.
                    En ook zembla of iets in die trant heeft dit al eens aangetoont.
                    Met buitenlandse naam niks, met jan de vries prima.

En verder ben ik er wel klaar mee ik weet mijn tijd wel beter in te vullen:thumb

paulhermens

Jarco :

Hoewel het schaatsen weer even leuk was ben ik blij als de temp weer wat omhoog gaat.
                      Sleueten in mijn schuurtje met de temps. van buiten is toch minder leuk dan ik dacht. 😛

jij hebt teminste nog een schuurtje, ik kan alleen in de tuin sleutelen of in de woonkamer maar dat wil de vrouw natuurlijk weer niet hebben.

en wat betreft dat politiek topic, daar was ik een aantal posten geleden al klaar mee en zal daar bij deze dan ook verder geen sec. tijd meer aan besteden.

Florian
                      Moderator

Zo had ik een buurman die kwam uit Irak en die kraamde altijd van die teksten uit zoals ”Lekker vakantie vieren in Nederland” ”lekker profiteren van Nederland, daarna weer terug naar Irak” ”Vrouwen hebben helemaal niks te zeggen in ons land, vrouwen zijn hoeren” Nou sorry hoor dan kun je wat mij betreft gelijk weer oprotten naar de plek waar je thuishoort.

Jarco
                        Bijdrager

paulhermens :

Jarco :

jij hebt teminste nog een schuurtje, ik kan alleen in de tuin sleutelen of in de woonkamer maar dat wil de vrouw natuurlijk weer niet hebben.

Opzich is het sleutelen in huis hier geen probleem, heb daar een mooie hobby kamer voor. 😛
                          Maar het dremel werk en schoonmaak werk ga ik echt niet in huis doen. 😛

De tijd van ‘in de tuin’ sleutelen ken ik ook nog wel, opzich heerlijk alleen in deze dagen is dat echt niet leuk.
                          Met een graadje of 15 sta ik alsnog liever in de tuin dan in mijn schuurtje of binnen. :thumb

paulhermens

hoog tijd voor beter weer dus :(( graadje of 15/20 van de zomer met 30 graden in de volle zon staan sleutelen,
                            nou dat is ook geen succes 😐
                            dat was toen ik nog thuis woonde beter, had ik een schuur van 11 bij 6 mtr dat was nog ééns ruimte en dan gewoon
                            de citta in zijn geheel op de werkbank of met twee haken aan het dak hangen en dan rechtopstaand sleutelen =)

snap eigenlijk niet waarom ik eigenlijk altijd in de tuin loop te kloten, ouderlijk huis is maar 500 mtr. hier
                            vandaan 😕 gewoon te lui om erheen te lopen denk ik.

Lennaert
                            Sleutelbeheerder

http://orangeciao.wordpress.com/

heel vet.

heeft nu een electro motor op een ciao gemaakt :)!
                              dit is helaas wel de toekomst mochten we door willen tuffen later.
                              ( of je moet alvast je tuin afgraven en een benzine station erin zetten )

beunhaaz
                              Bijdrager

Kan je zeggen wat je wilt. Maar vind het heel vet 😛 . Je hoort alleen je 2takt geluidje niet meer jammer, maar verder ;p

Helios
                                Bijdrager

Gister op de terugreis van Hard Bass kwamen we dit bord tegen 😛

15 berichten aan het bekijken - 3,301 tot 3,315 (van in totaal 4,598)
                                • Het onderwerp ‘Chat topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.