Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Chat topic
- Dit onderwerp bevat 4,597 reacties, 321 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 4 maanden geleden door Docs.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
13 februari 2012 om 18:48 #32005
Een oproep voor iedereen uit limburg.
Ik ben nog opzoek naar een kaartje voor de Brand Boetegewoene Boetezitting ook wel Zoepkoel genoemd.
Als iemand mij hier nog aan kan helpen dan hoor ik dit graag.
Graag mailen naar: luukvwijlick@hotmail.com20 februari 2012 om 19:23 #29694
paulhermenszucht, is vandaag zeker glazenbollen dag word even simpel van die posten: brommer start niet wat is het probleem ? waarom kunnen mensen niet even de moeite nemen om te vertellen wat het probleem is ๐
20 februari 2012 om 19:27 #29695omdat ze dat dus niet weten? als de dat wisten zouden ze vragen hoe ze het op moesten lossen :s
20 februari 2012 om 20:04 #31741
paulhermensja ik snap dat ze niet weten wat het probeem is, maar als je dan simpelweg: hij doet het niet, post zonder
enigge verdere info of sutup dan kan niemand daar wat mee.
maarja dit is altijd al zo geweest op forums en zal altijd wel zo blijven21 februari 2012 om 09:20 #31541haha ik vind dat altijd wel grappig, ik doe ze dan overladen met informatie, dan weten ze helemaal niet meer wat ze moeten ๐
weet je waar ik echt totaal gestoord van word?die poep krukassen die altijd en overal kapot zijn, ik snap echt niet waarom dat gebeurd.
of een lager passing stuk, spiebaan, vlakke kant altijd is er wat mis mee.De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.22 februari 2012 om 18:46 #30364Joo mensen ik zoek foto’s van citta’s , ciao’s, si’s van vroeger dus bijvoorbeeld toen ze net nieuw waren uit de fabriek of een paar jaar oud , dus foto’s van bijvoorbeeld voor 2000 nog met de verzekeringsplaatjes etc.
Heb je wat op je pc aub stuur het mij:P
Gr.22 februari 2012 om 18:57 #3180422 februari 2012 om 19:00 #31803@pepko bedankt moet ik daar mijn aanvraag posten?
22 februari 2012 om 19:06 #31793haha, nee daar staan foto’s zat :p moet je zelf maar wat uitzoeken ๐ je kan ook nog in de “gallery” kijken natuurlijk
22 februari 2012 om 20:43 #31692Haha zonet een mooi gesprek gehad met een oude man op straat ๐
Hij zag mij dus rijden op de brommer hij zo zeggen van dit is mooi spul,
Hij zo van ja een vespa goh die had ik vroeger ook maar wat is dat voor achterlijk ding op de achterkant(wees hij naar mn blauwe kentekenplaat) ik zo : ja dat is een kenteken, begint die man wat te mompelen van ja vroeger hadden we van die kleine plaatjes dat was veel beter koste een paar 10tjes en je kon rijden en een rijbewijs hoefde heel vroeger niet en daarna wel dat kostte ook niet veel, ik zei zo van jaa dat waren tijden een rijbewijs kost nu rond de 400 euro voor een brommer
hoor je die man: wel gvd wat een geld wat een geld
Haha dat was mooi ik heb hem gelijk gevraagd of hij nog een oud verzekeringsplaatje had liggen want die spaar ik maar dat had hij niet ๐22 februari 2012 om 21:12 #31838Haha, dat is altijd leuk Daniรซl, dat maak ik ook wel eens mee8)
Maar zo te zien zul je wel jaloers zijn op mijn verzekeringsplaatjescollectie;)
47 stuks op m’n slaapkamer op de muur, en er zwerven er los ook nog wel zo’n 20 op m’n slaapkamer en in de schuur rond, allemaal van brommers gehaald die ik zelf gekocht en verhandeld heb, jawel Vroegah in de goede oude tijd toen het nog makkelijk handelen was in Vespa’s
22 februari 2012 om 21:16 #31758@stephan, zo! dat zijn er wel een paar:D.
wie weet er trouwens een goed middel om je handen goed schoon te krijgen na een dag flink sleutelen?
ik ben echt een dik uur bezig om mijn handen schoon te krijgen, het gaat gewoon tussen je huid zitten:boos.
heb al wat verschillende soorten zeep geprobeerd en afwasmiddel etc, niks werkt goed genoeg:boos.22 februari 2012 om 21:18 #31738Garagezeep
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno22 februari 2012 om 21:26 #30014Nu we toch foto’s aan het maken zijn:D
Dit is DE garagezeep die je MOET hebben!
Ik heb in meerdere garage’s stage gelopen, bij een automaterialenzaak gewerkt, en dus vele merken en soorten gebruikt door de jaren heen, maar dit is toch echt DE beste!
Verkrijgbaar bij ”Van Cranenbroek”, dit is ook nog eens een van de goedkoopste die verkrijgbaar is;)In de tussentijd kan je waspoeder van je moeder pikken, of afwasmiddel, dat ontvet allebij en werkt ook vrij goed
22 februari 2012 om 21:27 #30015nee joh, remmenreiniger doet het ook :p
alleen wel wat koud aan je handen dus eerst op een doekje doen. -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Chat topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.