Chat topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Chat topic

15 berichten aan het bekijken - 3,286 tot 3,300 (van in totaal 4,598)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

niemand
    Donateur

ik hoop toch dat dit een grap is 😀

alleen jammer dat zoveel mensen zo slecht denken over limburg 🙁
      het is toch leuker dan je denkt hier 😉

paulhermens

ik vind limburg hardstikke leuk en mooi, alleen wel jammer dat er zoveel limburgers wonen :D:D:D

beunhaaz
        Bijdrager

LOL! @ Paul 😛 , idd, het is echt niet zo slecht, Liever hier dan ergens anders in nederland (no offence)

ritze
          Bijdrager

ik blijf ram in liimbuuurgh geek `oja `HIK` :thumb

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
            Link naar Mijn collectie / Projecten.

VespaAvanti
            Donateur

Haha, GENIAAL!:D
              Zo zien we maar weer eens dat ik niet de enige ben die zo denkt:whistle

@Andree: Moet ik hier uit begrijpen dat jij zegt dat Wilders oordeelt over een bevolkingsgroep?
              Dan luister je dus net zoals bijna iedereen niet ECHT naar wat hij zegt, als je goed luistert begrijp je heel wat anders uit zijn verhaal;)

Martino
              Moderator

Wilders is een Limburger. :pest

speedbuxy
                Bijdrager

VespaAvanti :
                  Dan luister je dus net zoals bijna iedereen niet ECHT naar wat hij zegt,

Klopt, de enige die dat wel massaal hoorden waren de limburgers, want daar zaten als zijn stemmen.
                  Terwijl grote steden zoals amsterdam en rotterdam die volgens hem het meeste last zouden moeten hebben van dat ”tuig” zoals hij het altijd mooi zegt, amper op hem gestemd hebben.
                  (puur omdat zijn praat meestal gewoon propaganda is)
                  Maar ondanks dat vind ik het niet de minste partij van dit kabinet want wilders is allround gezien nog vrij sociaal.
                  De vvd daarin tegen steelt van de armen en geeft het aan de rijken en das nog erger.

Martino
                  Moderator

Andree “the modern day Robin hood”. 😉 Vergeet niet dat wanneer er nu verkiezingen zouden zijn de SP de grootste partij zal worden. Nu alleen nog het huidge kabinet ten val laten brengen. Dree I’m your brother Tuck.:D

speedbuxy
                    Bijdrager

Martino :
                      Vergeet niet dat wanneer er nu verkiezingen zouden zijn de SP de grootste partij zal worden.

Dat vind ik ook een hele mooie ontwikkeling:thumb de sp is namelijk wel goeie partij:thumb
                      (stukken beter dan alles wat nu achter het stuur zit)
                      Dus laten we idd hopen dat die bende binnenkort valt:thumb
                      Maar heb hier wel goeie hoop op want het is nu 1 grote steun partij wat straks beslist eens fout moet gaan.

Sil Hugelier
                      Bijdrager

Zitten jullie met hetzelfde probleem als in België? :p

Hier behaald de persoon met grootste mond de meeste stemmen voor premier te worden, maar mag niet tonen hoe hij zou falen. België heeft zogezegd al miljarden bespaard, enige dat wij als burgers voelen zijn extra belastingen.

Kan dan maar hopen voor jullie dat er wel iets goeds gebeurd in de toekomst 🙂

-RobinvS-
                        Bijdrager

speedbuxy :

VespaAvanti :
                          Dan luister je dus net zoals bijna iedereen niet ECHT naar wat hij zegt,

Terwijl grote steden zoals amsterdam en rotterdam die volgens hem het meeste last zouden moeten hebben van dat ”tuig” zoals hij het altijd mooi zegt, amper op hem gestemd hebben.
                          (puur omdat zijn praat meestal gewoon propaganda is)

Weet je wat voor volk er tegenwoordig voor het grootste deel in Rotterdam en Amsterdam woont, jawel Allochtone mensen.

Die stemmen uiteraard niet op Wilders.
                          Ik had pas een heel mooi filmpje op Youtube alleen kan hem even niet meer vinden, maar in ieder geval die kleine jochies beginnen het gedrag van hun broers over te nemen en zo blijft het maar doorgaan.

Ik wil ze absoluut niet over 1 kam scheren, maarja feit blijft dat ik nooit ruzie heb, behalve met allochtonen.:?

paulhermens

Sil Hugelier :
                            Zitten jullie met hetzelfde probleem als in België? :p

Hier behaald de persoon met grootste mond de meeste stemmen voor premier te worden, maar mag niet tonen hoe hij zou falen. België heeft zogezegd al miljarden bespaard, enige dat wij als burgers voelen zijn extra belastingen.

Kan dan maar hopen voor jullie dat er wel iets goeds gebeurd in de toekomst 🙂

maak je geen zorgen, wij zitten hier in hetzelfde schuitje, korten, inleveren en bezuiningen enz. enz.
                            en als er dan weer wat geld is , dan gaan we lekker de grieken helpen en kijken of we ons nog ergens
                            in een oorog kunnen mengen zodat daar ook nog wat geld van de burgers heen kan.

politiek is overal hetzelfde, een verzameling leugenaars en bedriegers die zeggen wat wij willen horen
                            en dan doen waar zij zelf beter van worden.
                            het enigge verschil tussen de regering en de mafia is dat de regering legaal is en de mafia niet.

en dat één europa met één munt, wat was dat een super idee, nu nog een paar van die puinhoop landen
                            als griekenland erbij en dan lekker met zijn allen naar de klote.
                            ik zal het wel verkeerd zien, maar wat heeft die munt ons nou gebracht ?

speedbuxy
                            Bijdrager

-RobinvS- :
                              Weet je wat voor volk er tegenwoordig voor het grootste deel in Rotterdam en Amsterdam woont, jawel Allochtone mensen.

Die stemmen uiteraard niet op Wilders.
                              Ik had pas een heel mooi filmpje op Youtube alleen kan hem even niet meer vinden, maar in ieder geval die kleine jochies beginnen het gedrag van hun broers over te nemen en zo blijft het maar doorgaan.

Ik wil ze absoluut niet over 1 kam scheren, maarja feit blijft dat ik nooit ruzie heb, behalve met allochtonen.:?

Ga eerst maar eens naar die steden toe, want als jij amsterdam allochtoon noemt ben je er duidelijk nog nooit geweest.
                              (80% is daar gewoon blank)
                              (en daarbij alloctonen gaan meestal niet te stemmen en zeker al niet pvda die wel de grootste was in die steden)
                              En dan nog als wilders zo fantasties is waarom wil dan geen 1 partij met hem samen werken, behalve de vvd omdat die hem nodig had om een formatie te kunnen vormen.
                              De rest van de 2e kamer wil nog niet eens dood naast die racist gevonden worden.
                              En dat jij ruzie hebt met alloctonen vind ik niet vreemd met deze houding, want je zegt het netjes maar ik lees duidelijk racisme tussen de zinnen.

En ik vind racisten het domste volk wat erop deze aardkloof rond loopt.
                              Want die verslechten alleen een situatie, want neem marokko als thuis land als je daar naartoe gaat op vakantie heb je nog nooit zulk hartelijk volk gezien.
                              En die ouders die hier met kinderen naartoe kwamen hadden die bedoeling en intensie ook echt wel.
                              Alleen als je daarna structueel op tv beledigd word en je niet geaccepteerd voelt omdat er ergens een mocro wat gedaan heeft en jij daar dan ook even op afgerekend word dan neemt dat hartelijk snel af natuurlijk.

Vind het verhaal van ali b hier een mooie van.
                              Die was vroeger ook straat schoffie en had een vrienden groep die op 1 andere mocro na compleet nls was, mag jij raden als hun weer wat geflikt hadden hoe ze betiteld werden in de krant.
                              Juist ja als een groep marokanen, dus in 1x waren al die nls vrienden van hem om gedoopt tot buitenlander en dat alleen omdat simple racisten hier in nl dat graag willen lezen.
                              (dus de krant geeft daar wel gehoor aan, alleen ben je natuurlijk zo dom als olie als je dat standaard gelooft)

Ik kom ook uit het criminele milieu en ik weet wel hoe de vork echt in de steel zit, en er is echt geen nl die zichzelf op de borst hoeft te kloppen.
                              Wij zijn namelijk geen steek beter of misshien zelfs nog wel erger, want een nl heeft wel alle kansen op bv een baan omdat ie visser heet ipv abdula.
                              Dus verdiep je eerst eens in het geheel ipv als ”nobody” je een mening aan te meten die je op tv de mond in is gepraat.

Edit
                              Laat ik het anders eens voorrekenen.
                              We hebben in nl een kleine 400.000 marokanen.
                              van die 400.000 is minstens de helft ouders.
                              Dus blijven er nog maar 200.000 over.
                              Een gedeelte daarvan is sowieso meisje of meid.
                              Dus blijven er nog maar een goeie 100.000 over die potentie hebben om straat schoffie te worden.
                              Mag jij gaan uitreken wat ervan die 100.000 over blijft als je dit verdeeld over alle grote steden en plaatsen.
                              (precies helemaal niks en geeft dus ook aan hoe ”groot” dit probleem is)

paulhermens

@ speedbuxy, de rest van de tweede kamer zijn nog erger, ze zijn zogenaamd menselijk en iedereen is gelijk,
                                maar als je een vluchteling jaren in onzekerheid laat wonen in een land en dan na 5 of zelf 10
                                jaar zegt dat ze terug moeten, dan ben je pas een racist.

en naar mijn mening word het woord racist nogal snel gebruikt, mijn pa werkt als conducteur en
                                die is elke keer als hij een boete geeft aan een (allochtoon) zonder kaartje een vuile racist.
                                maar ik heb verder niet eens zin in deze totaal zinloze discussie

speedbuxy
                                Bijdrager

Dat uitzet beleid is ook totaal verkeerd en zelf de minister die daar over gaat vind dat ook niks en vind ook nodig dat dit veranderd en versneld moet worden om idd te verkomen dat je na 10jaar nog eens iemand moet uitzetten.
                                  Maar nu is het 1 groot zooitje waardoor z,on procedure jaren in beslag neemt.

En dat een allochtoon niks meer kan hebben en dus al snel het woord racist in de mond neemt neem ik hun niet kwalijk.
                                  Als ik door mijn ouders naar een bepaald land gehaald was en daar vervolgens ondanks m,n goeie bedoeling uit gekost word op tv en als ik een baan zoek hem niet krijg omdat ik mocrco ben dan had ik ook een zeer kort lontje gehad.

15 berichten aan het bekijken - 3,286 tot 3,300 (van in totaal 4,598)
                                • Het onderwerp ‘Chat topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.