Chat topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Chat topic

15 berichten aan het bekijken - 3,271 tot 3,285 (van in totaal 4,598)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Tonni
    Moderator

Die had ik al wel eerder gezien, maar ik vind hem geweldig!

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

SuperSi
      Bijdrager

dr’s en athena’s zijn in de aanbieding bij jmpb

FonS
        Bijdrager

En dan nog zijn ze veel te duur… Ik snap af en toe echt niet waar JMPB de prijzen vandaan haalt 😕
          Het is en blijft een goede shop, met over het algemeen goede prijzen, maar sommige uitschieters begrijp ik gewoon niet.

niemand
          Donateur

jmpb heeft trouwens ook beungereedschap:
            http://www.jmpbonderdelen.nl/nieuw/sproeierruimer-set.html
            een sproeier opboor setje :no
            en voor die prijs heb je een hele doos sproeiers :con

FonS
            Bijdrager

Da’s gewoon oldskool, ik heb mijn vader wel eens het woord ‘sproeiervijl’ horen gebruiken in een verhaal over ‘vroeger met mijn brommer’ :lol

pepko
              Donateur

haha, mijn vader had dat “vrouger mit de zundapp” gewoon van een oude spaak, die liep dan van dik naar dun en daarmee vergrootte hij zijn sproeiers :p

niemand
                Donateur

ik ken de sterke verhalen van sproeiers opboren ook wel, alleen was het niet mijn vader :lol
                  die kerel had dus met een 0,5 boortje zijn sproeiers opgeboord, en dan gek vinden dat hij voor geen meter loopt :no:con

Anoniem

Nja maar volgend probleem is dat je de weg compleet kwijt raakt omdat op het sproeiertje 52 staat terwijl het sproeier 64 is en tussen al je andere sproeiers ligt -.-”

Daarom heb ik om mijn Tomosje een verstelbare sproeier 😉

speedbuxy
                    Bijdrager

Brommer boer hier gebruikt die spoeier boortjes ook nog gewoon en ik heb al meerdere keren van die service gebruik gemaakt:thumb
                      Ja kan er namelijk ook mooi tussen maatje mee creeren:thumb

@vertigo
                      Z,on verstelbare spoeier is helemaal ideaal ja:thumb
                      (snap ook niet waarom ze daarmee gestopt zijn)

Anoniem

Naja, die dingen verspringen nogal snel, maar qua afstellen is het wel ideaal, ik ga gewoon volgas rijden in zijn 2 en dan net zolang aan dat ding draaien tot hij zo hard mogelijk gaat 🙂 Zou wel mooi zijn als iemand dat voor de SHA-carburateurs kon verzinnen.

tvmierlo
                        Donateur

Zo’n sproeierruimsetje heb ik hier ook thuis liggen, is wel gemakkelijk als je toch nog een paar sproeiertjes hebt liggen en een grotere maat nodig hebt. Hoef je tenminste niet 10 keer naar de brommerboer om een sproeier te kopen a 2 euro (of soms nog meer) voor één brommertje. De maat gewoon wegkrassen en met een sproeiermeter meten welke maat het is (in stappen van 5 af te lezen).

Martino
                          Moderator

Anoniem

Heeft u overlast van Limbo’s? Of bent u uw baan kwijtgeraakt aan zo’n schobbejak uit het zuiden met hoge alcoholinname? Probeert er één te regeren?

:haha

speedbuxy
                              Bijdrager

Martino :
                                http://meldpuntlimburgers.nl/

Mooie knipoog met wat wilders naar een andere bevolkings groep doet.

beunhaaz
                                Bijdrager

Racisme die site :O . Kunnen wij er iets aan doen dat wij meer zuipen ….

15 berichten aan het bekijken - 3,271 tot 3,285 (van in totaal 4,598)
                                • Het onderwerp ‘Chat topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.