Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Chat topic
- Dit onderwerp bevat 4,597 reacties, 321 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 4 maanden geleden door Docs.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
30 januari 2012 om 22:28 #32594
wauw, bedankt voor de tips! Ik zal er binnenkort mee bezig gaan đ
30 januari 2012 om 22:57 #32595@fons heb de brommer gelukkig nog niet in de woonkamer staan đ
31 januari 2012 om 07:30 #32596
paulhermensFonS :
Hahaha dat had ik laatst ook steeds met mijn rem, tijdens het rijden, erg leuk als je een kruispunt nadert en er dan achterkomt dat je remhendel vast zit :hahazo ken ik er ÊÊn die eenvoetrem op zijn citta had gemaakt met een dikke stalen stang, ik hoor hem nog zeggen: die breekt NOOIT meer, en vervolgens vol door het rode licht, borgpinnetje vergeten :@
altijd leuk, niet kunnen remmen.
weet je meteen of je beschermengeltje nog wakker is :lol:lol:lol31 januari 2012 om 07:49 #32597Vind dit weer hendig lache met mun citta đ alleen nu rijden de autos zo traag :P, wat drifte en wat spelen.@Hansieb, je hebt idd gelijk, ik controleer nu steeds voor het rijden de remmen xD want riskeer het niet met alleen voorrem dit weer.
31 januari 2012 om 11:22 #32101zo. đ blokkade van ziggo om de site van piratebay niet meer te kunnen gebruiken.
gelukkig hebben we altijd een alternatieve link die niet geblokkeerd is haha.31 januari 2012 om 12:05 #32170
Anoniem31 januari 2012 om 19:12 #32598Het blijft een trieste ontwikkeling, los van je mening over de downloadsites.
Dit zet helaas een deur open voor andere ‘organisaties’ die ook allemaal wel vinden dat ze op een of andere manier benadeeld worden en voor je het weet is het over met het vrije surfen op een vrij toegankelijk internet…:kotsI came, I saw, and I forgot what I was doing...31 januari 2012 om 19:28 #32599maar het vreemde vind ik: het word illegaal downloaden genoemd omdat je er niet voor betaald.
maar betalen wij niet allen abbonementen van providers? Dus wij betalen zeker wel voor downloaden alleen niet PER download. :)!31 januari 2012 om 20:02 #32600
paulhermensdaar kunnen ze zich dan wel mee bezig houden, laat ze eerst maar naar de privacy op het internet kijken want als ik
bij een webwinkel ergens naar heb gekeken dan staan er tal van gelijkwaardigge producten rechts op mijn startpagina.
ergens zegt mij dat dat ook niet zou horen en dat ze persoonlijke info over mijn surfgedrag opslaan.
( ja algemeen bekend) maar dat mag dan wel ?die artiesten komen echt niet om van de honger, sterker nog downloaden mag niet want dan lopen de artiesten geld mis,
maar bij de voice worden de downloads gratis aangeboden en artiesten die proberen door te breken zetten hun
nummers maar wat graag op youtube en download site’s.
eenmaal beroemd willen ze het niet meer.het mes snijd aan twee kanten ! sukkels.
31 januari 2012 om 20:10 #32601DR-flenny :
maar het vreemde vind ik: het word illegaal downloaden genoemd omdat je er niet voor betaald.
maar betalen wij niet allen abbonementen van providers? Dus wij betalen zeker wel voor downloaden alleen niet PER download. :)!Haha, ja het gaat erom dat je de gedownloade data niet betaald, de provider heeft geen rechten op het product wat je download.
Je betaald Malossi toch ook niet direct als je bij JMPB een Cilinder besteld? đ
31 januari 2012 om 20:11 #32602@ Flenny, weet je wat nog mooier is, ik heb een download server(legaal betaal er immers voor en het mag mits het binnen familie kring blijft) en daar is dankzij brein al zelfs acties ondernomen (vorige is ook ofline gegaan-,-) . Zo zie je maar hoe ver ze gaan om alles te stoppen. Want in sommige landen (zoals Japan) heeft de overheid niet eens gezegt van wij willen ACTA invoeren. Maar gewoon gedaan en erna pas bekend gemaakt. De meeste landen wordt er gelukkig tegen geprotesteerd.
31 januari 2012 om 23:34 #31558Dit hele gezeik rond dat downloaden komt ook niet bij de artiesten weg maar bij giganten zoals warner bros, universal en andere film of platen maatschappijen.
Deze ergeren zicht namelijk dood dat het geld wat hun van de artiesten stelen weer van hun word bestolen door downloads.Ik hoop ook sterk dat dit proces wat ze nu uit gelokt hebben zich straks zo gaat manifesteren dat hun zelf de benadeelde worden.
Want feit blijft dat hun nog steeds 80% van de winst op strijken en daardoor een muziek dvd ook 29,95 moet kosten ipv 6,95 als de artiest het zelfs allemaal zou regelen.Ook heeft de artiest niks tegen downloaden van bv hun muziek video,s want deze worden speciaal gemaakt als promotie materiaal.
Neem hier bv een voorbeeld van mezelf van, door het downloaden van old skool rap is mijn horizon qua artiesten en keuzes veel groter geworden en iets wat echt goed is koop je dan als liefhebber origineel op ebay.
(en als het nieuwere spul betrof in de winkel)En als je het nog ruimer ziet, waar waren de meeste artiesten qua bekendheid geweest zonder het intenet?
(waarschijnlijk niet veel verder dan local fame ipv world wide)
En dan nog een mooi voorbeeld waar is het alternatief op het illegaal downloaden?
Meestal is dat nergens te vinden of te krijgen.Dus ik hoop sterk dat de kuil die ze nu graven straks voor hunzelf bestemd is.
Want gaat nergens over, het zijn gewoon een stel geld wolven die alleen geld willen verdienen maar verder voor de artiest weinig ondernemen door bv het uitbrengen van een verzamel album of dvd voor de fans.
En als ze het al doen dan maken ze de prijs schandalig hoog omdat ze zelf een nieuwe bentley op het oog hebben.1 februari 2012 om 08:28 #31948
Waarom?Thanks Vertigo voor de link

Grappig dit, want ga zo m’n abonnement bij XS4all op zeggen:kots Net als veel anderen als ik het zo lees op de verschillende sites.
1 februari 2012 om 08:38 #32482kpn
heb nog nergens last van đ1 februari 2012 om 09:20 #32481
AnoniemXS4all kan er ook niks aan doen, gewoon daar blijven, blijft een van de beste provider, waarschijnlijk zelfs de beste.
Mooie actie in het Poolse parlement:

Oftewel, opbokken met ACTA :no
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Chat topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.