Chat topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Chat topic

15 berichten aan het bekijken - 3,241 tot 3,255 (van in totaal 4,598)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

beunhaaz
    Bijdrager

Toch best leuk wat 1 iemand voor invloed heeft gehad:P , (Guy Fawkes anyone?)

FonS
      Bijdrager

Zo, mijn Windows Live account is geblokkeerd, daar gaat mijn e-mail :boos
        Stelletje lekkere zijn dat zeg. Nu maar hopen dat ze de blokkering ooit nog opheffen, maar ik ben er bang voor…

Anoniem

Heb je onbewust spam gestuurd ofzo? Vriend van mij had dat ook, maar heeft z’n account weer terug gekregen, vraag me niet hoe.

Succes ermee

goedguus
          Bijdrager

Fons is dat ivm verzenden van spam? Zoja heb dat al 2x meegemaakt bij vrienden van me en is prima op te lossen
            Als je me ff de precieze melding geeft zal ik ff voor je zoeken 😉

FonS
            Bijdrager

Spam sturen heb ik maanden geleden last van gehad, stopte vanzelf en sindsdien geen last meer van gehad.

Ik vulde mijn e-mailadres en wachtwoord in en kreeg toen (ipv m’n mailbox) een scherm te zien, dat inloggen onmogelijk was omdat mijn account geblokkeerd is. Dit omdat ze denken dat ‘derden’ gebruik hebben gemaakt van m’n account. Meer weet ik ook niet 😕

Om de blokkering op te heffen moet je aantonen dat je de eigenaar van het account bent dmv een formulier, dat heb ik gedaan en zou binnen 24 uur bericht krijgen op een andere e-mailadres van mij. Geloof er eigenlijk geen ruk van, maar goed.

EDIT: Dat formulier was blijkbaar volslagen onnodig, ik kan weer op m’n account (via 20 links een nieuw wachtwoord ingesteld en nou doet hij het weer :con).
              Anyway, thank f*cking god :worshippy

Docs
              Donateur

Ooit ergens je email adres+ww ingevoerd bij een “check wie je geblokt hebben op msn” dienst of iets dergelijks?

FonS: Nope…

Ok, als je dat doet ben je namelijk sowieso de sjaak… Maar das wel mooi kut 😮

beunhaaz
                Bijdrager

Zolang je bewijs hebt , krijg je het terug. Als je hem nog niet terug had. Paasde ik je mijn gegevens hoe ik dat heb opgelost :P(ook gehad)

pepko
                  Donateur

google translate beschermd onze mannelijkheid? klik

Docs
                    Donateur

Ze hebben het alweer aangepast 😉

pepko
                      Donateur

bij mij staat er nog steeds: men are men and women should clean the house.

Docs
                        Donateur

Ow 😐 Bij mij: men are men and men should clean the house
                          Vannochtend deed hij nog wel women should clean the house 😛

Anoniem

Hmmm, bij jou thuis moeten mannen dus schoonmaken. Ik gelukkig niet zeg….

I loll’d:

speedbuxy
                            Bijdrager

Eigenlijks is het ook maar beschamend dat wij met onze 70cc+ cilinder met zij inlaat trots zijn op 90 of 100+km
                              Want kwam op een site terecht die de prestaties van jaren 60 a 70, 50cc racers erbij vermeld.
                              En dan vind ik snelheden tussen 170 a 180km toch heel wat anders.

Morbidelli 50cc
                              KLIK

Suzuki 50cc
                              KLIK

Kreidler 50cc
                              KLIK

Je zou dan toch haast zeggen dat je met een 50cc eurocilindro (wat best een nette basis is) en goede tuning en uitlaat op een zij inlaat blokje toch ook minstens 120km zou moeten kunnen:lol
                              Toch zie ik het op 1 of andere manier niet gebeuren:D
                              Maar wel raar dat ze het in de jaren 60 en 70 zo ”easy” lukte.
                              (zelfs 70cc sprint scooters met de zwaarste vertanding pakken maar een 150 a 160km op de testbank)

paulhermens

het is een complot van de gote olie magnaten, die verdunnen de benzine zodat ze meer op een liter brandstof
                                kunnen verdienen 😀

17/ 18 pk uit een 50cc cil. persen is inderdaat niet slecht en dan een 6 bak eronder dat wil dus wel
                                maar moet wel zeggen dat die mannen ballen hadden, 150 kmh + en dat met trommelremmen.

pepko
                                Donateur
                                15 berichten aan het bekijken - 3,241 tot 3,255 (van in totaal 4,598)
                                • Het onderwerp ‘Chat topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.