Chat topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Chat topic

15 berichten aan het bekijken - 3,211 tot 3,225 (van in totaal 4,598)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

beunhaaz
    Bijdrager

Dit jaar ga ik mee (: , als jullie graag bergen willen nemen idd richting vaals gaan, Cauberg red je gemakkelijk met citta en 80poelie 😛

Florian
      Moderator

Wil nu toch ook wel eens een limburgs ritje meemaken:thumb
        Even kijk hoe ik daar moet komen.

speedbuxy
        Bijdrager

Citta_Florian :
          Wil nu toch ook wel eens een limburgs ritje meemaken:thumb
          Even kijk hoe ik daar moet komen.

We zouden als het weer mooi is in die periode er ook naartoe kunnen gumballen:thumb
          En misshien is het hele stuk wat te ver, maar als we bv bij zwolle starten is het nog maar 180km.
          (dat rijden we met z,n 2en zo weg)

Martino
          Moderator

Zwolle Ligt voor ons Groningers ook op de route wat betreft een mogelijke gumball.

Maar wanneer Camping Avanti weer de deuren opent. Dan is het ritje vanaf daar ook al een leuke gumball lijkt me.
            Campers, caravans en tenten mee en het zal vast weer heel gezellig worden. Goed bezig daar Avanti.

speedbuxy
            Bijdrager

Als we nu dichterbij de vaals berg starten dan word het vanaf camping avanti idd ook wel een redelijk ritje.

ritze
              Bijdrager

we zullen waarschijnlijk een max aantal deelnemers opgeven omdat de vorige keer niet normaal was. een duitster zei zelfs:
                crazy chaos tour, en dat willen we niet.
                en het word ook geen f1 tour ala iedereen de kloten op.

haha dus, jullie horen van ons als we een tour en alles hebben, ik hoop dat dat binnekort even besproken word

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
                Link naar Mijn collectie / Projecten.

Mike
                Bijdrager

Ik heb inderdaad persoonlijk geleerd van het organiseren van de vct’s dat 30 man ongeveer
                  de max. is kwa overzichtelijkheid.

Als camping avanti weer open gaat,wil ik daar als het mogelijk is, ook gebruik van maken:thumb

Mike

VespaAvanti
                  Donateur

Vanaf hier is het al een leuk stukje Gumballen idd naar de beginplaats, dat stukje touren geeft ook mijn voorkeur.
                    Lekker met de auto met tentjes plus caravans/kampers deze kant op komen en een mooie gezellige stek opbouwen dus zou ik zeggen:thumb
                    Frituurpan en BBQ zullen weer paraat staan!
                    Ik ga ook tegen die tijd kijken of de mogelijkheid er weer is om wat tenten op te zetten voor mensen die deze thuis niet hebben, maar pin me er nog niet op vast.

hansieb
                    Moderator

Verdamme die shit vrieskou zorgt ervoor dat me gashendel van de bravo steeds bevriest (gok water/oud vet in hendel). Een bulk WD40 en ander smeermiddel heeft weinig nut, daarom het brommertje maar even netjes warm in de gang gezet :baby

FonS
                      Bijdrager

Hahaha dat had ik laatst ook steeds met mijn rem, tijdens het rijden, erg leuk als je een kruispunt nadert en er dan achterkomt dat je remhendel vast zit :haha

pepko
                        Donateur

lente, kom d’r maar in!

heb ik eindelijk geld om mijn brommer af te maken, kan ik niet spuiten (niet doordenken stelletje pubers :P) omdat het zo stervens koud is…

’t mocht van mijn ouders ook al niet op het kantoor, of op m’n slaapkamer…
                          de schuur verwarmen heb ik geprobeert, maar er zijn inmiddels al 2 kachels gesneuveld en zolang niemand de deur achter z’n reet dichtdoet is het onbegonnen werk.

weltrusten. :@

FonS
                          Bijdrager

Ben ik ff blij met de spuitcabine op de zaak :pest

AC RACING
                            Moderator

Ff straalkacheltje ophalen. Ben je voor een paar tientjes klaar! Is het budget te laag.. dan ff naar de kringloop voor een paar oliekacheltjes van grootmoeders:lol

Tonni
                              Moderator

Paar stukken van dat goedkope afdekfolie halen bij de gamma, en daar een tijdelijke spuitcabine van bouwen.
                                Niet te groot natuurlijk en met ‘dak’. Die stook je vrij snel warm als je hem goed dicht taped.

Wel rekening houden met de luchtvochtigheid dan.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Docs
                                Donateur

Kacheltjes met open vlam(oliekachels e.d.) en spuitbussen zijn misschien niet de beste combinatie :D:D:D

15 berichten aan het bekijken - 3,211 tot 3,225 (van in totaal 4,598)
                                • Het onderwerp ‘Chat topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.