Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Chat topic
- Dit onderwerp bevat 4,597 reacties, 321 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 4 maanden geleden door Docs.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
29 januari 2012 om 20:20 #32579
Dit jaar ga ik mee (: , als jullie graag bergen willen nemen idd richting vaals gaan, Cauberg red je gemakkelijk met citta en 80poelie 😛
29 januari 2012 om 20:29 #32580Wil nu toch ook wel eens een limburgs ritje meemaken

Even kijk hoe ik daar moet komen.29 januari 2012 om 23:31 #32582Citta_Florian :
Wil nu toch ook wel eens een limburgs ritje meemaken
Even kijk hoe ik daar moet komen.We zouden als het weer mooi is in die periode er ook naartoe kunnen gumballen

En misshien is het hele stuk wat te ver, maar als we bv bij zwolle starten is het nog maar 180km.
(dat rijden we met z,n 2en zo weg)29 januari 2012 om 23:38 #32581Zwolle Ligt voor ons Groningers ook op de route wat betreft een mogelijke gumball.
Maar wanneer Camping Avanti weer de deuren opent. Dan is het ritje vanaf daar ook al een leuke gumball lijkt me.
Campers, caravans en tenten mee en het zal vast weer heel gezellig worden. Goed bezig daar Avanti.29 januari 2012 om 23:55 #32586Als we nu dichterbij de vaals berg starten dan word het vanaf camping avanti idd ook wel een redelijk ritje.
30 januari 2012 om 06:09 #32587we zullen waarschijnlijk een max aantal deelnemers opgeven omdat de vorige keer niet normaal was. een duitster zei zelfs:
crazy chaos tour, en dat willen we niet.
en het word ook geen f1 tour ala iedereen de kloten op.haha dus, jullie horen van ons als we een tour en alles hebben, ik hoop dat dat binnekort even besproken word
De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.30 januari 2012 om 10:04 #32588Ik heb inderdaad persoonlijk geleerd van het organiseren van de vct’s dat 30 man ongeveer
de max. is kwa overzichtelijkheid.Als camping avanti weer open gaat,wil ik daar als het mogelijk is, ook gebruik van maken
Mike30 januari 2012 om 12:22 #32464Vanaf hier is het al een leuk stukje Gumballen idd naar de beginplaats, dat stukje touren geeft ook mijn voorkeur.
Lekker met de auto met tentjes plus caravans/kampers deze kant op komen en een mooie gezellige stek opbouwen dus zou ik zeggen
Frituurpan en BBQ zullen weer paraat staan!
Ik ga ook tegen die tijd kijken of de mogelijkheid er weer is om wat tenten op te zetten voor mensen die deze thuis niet hebben, maar pin me er nog niet op vast.30 januari 2012 om 21:33 #32567Verdamme die shit vrieskou zorgt ervoor dat me gashendel van de bravo steeds bevriest (gok water/oud vet in hendel). Een bulk WD40 en ander smeermiddel heeft weinig nut, daarom het brommertje maar even netjes warm in de gang gezet :baby
30 januari 2012 om 21:50 #32589Hahaha dat had ik laatst ook steeds met mijn rem, tijdens het rijden, erg leuk als je een kruispunt nadert en er dan achterkomt dat je remhendel vast zit :haha
30 januari 2012 om 22:08 #32568lente, kom d’r maar in!
heb ik eindelijk geld om mijn brommer af te maken, kan ik niet spuiten (niet doordenken stelletje pubers :P) omdat het zo stervens koud is…
’t mocht van mijn ouders ook al niet op het kantoor, of op m’n slaapkamer…
de schuur verwarmen heb ik geprobeert, maar er zijn inmiddels al 2 kachels gesneuveld en zolang niemand de deur achter z’n reet dichtdoet is het onbegonnen werk.weltrusten. :@
30 januari 2012 om 22:14 #32590Ben ik ff blij met de spuitcabine op de zaak :pest
30 januari 2012 om 22:14 #32591Ff straalkacheltje ophalen. Ben je voor een paar tientjes klaar! Is het budget te laag.. dan ff naar de kringloop voor een paar oliekacheltjes van grootmoeders:lol
30 januari 2012 om 22:20 #32592Paar stukken van dat goedkope afdekfolie halen bij de gamma, en daar een tijdelijke spuitcabine van bouwen.
Niet te groot natuurlijk en met ‘dak’. Die stook je vrij snel warm als je hem goed dicht taped.Wel rekening houden met de luchtvochtigheid dan.
I came, I saw, and I forgot what I was doing...30 januari 2012 om 22:26 #32593Kacheltjes met open vlam(oliekachels e.d.) en spuitbussen zijn misschien niet de beste combinatie :D:D:D
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Chat topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.