Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Chat topic
- Dit onderwerp bevat 4,597 reacties, 321 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 4 maanden geleden door Docs.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
23 januari 2012 om 23:45 #32562
paulhermens :
ze eisen altijd veel meer dan ze geven ( bang maken ) maar met €150 en geen proeftijd en/of voorwaardelijk
ben je er zeker goedkoop afgekomen.
als je er met een advocaat heengaat, gaat het je meer kosten denk ik, dus nemen die boete.
het is zuur en zeker zonde van het geld maar wel de beste optie, schat ik zo.Ja ik laat het hier verder ook bij, de rest is alleen maar veel werk waarbij ik dan ook kosten moet maken van minimaal 200 euro dus dat weegt dan niet af tegen de eis van 150 euro.
24 januari 2012 om 00:28 #32563Dat kan je opzich toch wel een goed einde noemen, sommige boetes ( Zonder zitting ) kosten nog meer! 😉
24 januari 2012 om 10:55 #32513Heb ik er toch nog een keer voordeel van dat ze me als Limbo beschouwen hier:D
Denk dat dat ook een reden is geweest dat ze mij vrijspraak gegeven hebben want zo werkt dat hier:con
Speelt ook wel mee dat ze bij jou een betere meting hebben gedaan dan bij mij, en dat die vent achter jou aan zat enmij er daarna ook nog maar ff bijlapte aangezien ik toevallig alsnog bij hem in de buurt kwam.
Maargoed, je bent er gelukkig nog redelijk goed vanaf gekomen, hopelijk heb je meer geluk in de toekomst Andree
24 januari 2012 om 14:23 #32565VespaAvanti :
want zo werkt dat hier:conIk begin idd steeds meer jou woorden te geloven.
Want die flikkers in limburg hadden kopie van jou seponering die ik de vorige kaar als bewijs had aan gedragen gewoon uit de bewijs stukken verwijderd.
Dus deze rechtbank kon daar niks van terug vinden en heb dus vurig moeten hard maken dat wij daar wel met z,n 2en reden en bla bla.En als je daar dan ook nog bij opteld dat ze bij jou ”’perongeluk” de seponerings code waren ”vergeten” komt het er gewoon op neer dat die flikkers in limburg er alles aan gedaan hebben om mij wel te laten veroordelen, en evt bewijs wat er was om verzachtende omstandigheden aan te te tonen is of weg gegooit of zo afgewerkt dat niemand er later wat op kan terug lezen of halen.
Kortom dikke flikkers daar:kots want deze rechter en officier waren STUKKEN normaler en praatte tenmste ook gewoon abn ipv plat limburgs.24 januari 2012 om 17:12 #32566Ik heb hier talloze voorbeelden van Andree, nu krijg je het zelf eens voor de kiezen, snap je nu waarom ik pleite wil uit deze provincie:D
Brabant is idd al een stuk minder erg, dat verchil merk ik met rijlessen nu ook echt goed (leerlingen uit beide provincie’s), mijn beeld over brabanders heb ik sinds kort ook een klein beetje positiever bijgesteld, al blijven ze ook dezelfde trekjes vertonen.29 januari 2012 om 11:43 #29182Hoe zit het eigenlijk met een Zuid-Limburg Toer dit jaar?
Ik zat mezelf alweer te vermaken met de foto’s van vorig jaar en zou graag deze klassieker ook dit jaar weer rijden!:)
Zijn er nog mensen in die regio die zich aangesproken voelen om zoiets weer op poten te zetten? (Joris,dartfreak)
Mike29 januari 2012 om 12:09 #32569Lijkt me wel weer leuk 😉 als het wat warmer is! Dit jaar misschien verstandig om wat meer organisatie aan te stellen.
29 januari 2012 om 12:29 #32570Deze is mij vorig jaar ook goed bevallen, vooral de combi met de ‘camping’ bij Stefan ! Ik ben wel voor dus.
I came, I saw, and I forgot what I was doing...29 januari 2012 om 12:38 #32571Ik kreeg er toevallig laatst PM over van Dartfreak. We komen binnenkort met z’n allen bij elkaar om over de nieuwe toer te praten (Dartfreak, Joris, Ritze en ik).
29 januari 2012 om 13:31 #32572Mooi!
Dat beschouw ik als goed nieuws!En dan ook alsjeblieft heel graag het “drie landen punt” erin integreren! (a) Daar was vorig jaar pittig vraag naar maar is helaas niets mee gebeurd! Ik zou persoonlijk graag de Cauberg en de Vaalserberg willen pakken met m’n ciaotje!:D
Mike29 januari 2012 om 14:15 #32573Ja het is misshien wel een idee de start nu wat dichtbij het 3landen punten en de bergen te zetten.
Want anders redden we het ben ik bang weer niet en ook deze jonge wil de citta wel eens die bergen op duwen:D29 januari 2012 om 14:35 #32575Het is dus wachten op het Limbo-toer 2012 topic. Goed bezig daar in het zuiden.

Aangezien dit toch wel een van de grotere toertjes qua opkomst is. Is het misschien een idee om een aantal personen binnen de groep een gidsfunctie te geven d.m.v. een goed communicatie systeem. Het enige jammere van afgelopen edite was de versplintering van de groep.29 januari 2012 om 19:07 #32576Ik wil zodra deze rond is de camping hier wel weer open gooien, geen probleem
29 januari 2012 om 19:15 #32577Camping Avanti was vet!
29 januari 2012 om 19:16 #32578kan er niet veel over zeggen maar komt goed;)
De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten. -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Chat topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.