Chat topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Chat topic

15 berichten aan het bekijken - 3,181 tot 3,195 (van in totaal 4,598)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Lennaert
    Sleutelbeheerder

haha hebben ze 3 skelleten gevonden bij me werk op de hoek net een half meter onder de grond ?
      hoezo hebben ze dat niet kunnen vinden ongeveer 2 jaar terug tijdens het opnieuw tegelen?

Spulleke!

Van wat dan?
        bisjes?:D

Lennaert
        Sleutelbeheerder

van dat :)!
          actuaal footage overigens.

CittaKlaas
          Bijdrager

Heeft deze site ook een mooi ban plaatje als je er een te pakken hebt? Zou ik wel eens willen zien, bij wijze van .jpg ipv echte ban 😛

Vespa_addicted
            Donateur

DR-flenny :
              haha hebben ze 3 skelleten gevonden bij me werk op de hoek net een half meter onder de grond ?
              hoezo hebben ze dat niet kunnen vinden ongeveer 2 jaar terug tijdens het opnieuw tegelen?

Meestal als je een bestaand stuk straatwerk aanhaalt, kom je niet op die halve meter diepte 😉

Anoniem

DR-flenny, crimineeltje jij 😀

Hoezo komen ze erop om opeens een gat te gaan graven dan?

FonS
                Bijdrager

Check hier:

http://www.abradio.nl/web/show/nieuws/14196/twee_skeletten_gevonden_in_centrum_haarlem

Het was dus een begraafplaats, archeologie my ass, gewoon grafschennis toch? 😕
                  Als het bekend is dat er daar vroeger mensen zijn begraven, moet je er niet gaan graven… En nu halen ze de skeletten uit de grond en worden ze ‘grondig onderzocht’ ? Wat willen ze eraan zien dan, het zijn gewoon Jan Modaal en zijn buurman. Get a real job.

niek1992
                  Bijdrager

docs911 :
                    IP ban bant inderdaad je WAN(Wide area network) adres. Onder dit adres is je router bekend bij de buitenwereld. Alle PC’s achter die router kunnen dus niet meer op de site 😉

Tenzij je de site bezoekt vanaf een proxy. (schuldig, mede ICT-er :lol)

Docs
                    Donateur

niek1992 :
                      Tenzij je de site bezoekt vanaf een proxy. (schuldig, mede ICT-er :lol)

Misschien niet heeeel handig om te zeggen :pest:D

arvid13690
                      Bijdrager

beste forumleden.

ik wou even mijn excuses aanbieden.
                        ik snap nu dat het niet geaccepteerd word als jeje niet aan de forum regels houd.
                        ik heb er zeker van geleerd, en ik heb er spijt van.
                        bedankt dat ik nog een kans gekregen heb.

mvg arvid13690

Tis altied moar eem!

paulhermens

welkom terug, en nu braaf zijn he’ :!:D:D:D

arvid13690
                          Bijdrager

paulhermens :
                            welkom terug, en nu braaf zijn he’ :!:D:D:D

bedankt, ja dat zal ik zeker doen.:con

Tis altied moar eem!

speedbuxy
                            Bijdrager

Vandaag een kleine overwinning geboekt bij justitie:thumb
                              Ik heb m,n eis van 310euro met 3maanden rijontzegging op een proeftijd van 2jaar weten te reduceren tot 150euro zonder verdere proeftijd of wat ook maar:thumb

Het blijft opzich nog 150 teveel gezien mijn partner in crime mister Avanti maar 0 euro voor deze zelfde actie heeft betaald.
                              Maar ga er denk ik toch maar wel mee accoord, ik kan nog wel in cassatie gaan als ik wil maar dit is een veel lastiger proces waar een advocaat sowieso al verplicht is.
                              Dus ik aanvaar die 150 maar.

paulhermens

ze eisen altijd veel meer dan ze geven ( bang maken ) maar met €150 en geen proeftijd en/of voorwaardelijk
                                ben je er zeker goedkoop afgekomen.
                                als je er met een advocaat heengaat, gaat het je meer kosten denk ik, dus nemen die boete.
                                het is zuur en zeker zonde van het geld maar wel de beste optie, schat ik zo.

beunhaaz
                                Bijdrager

docs911 :
                                  IP ban bant inderdaad je WAN(Wide area network) adres. Onder dit adres is je router bekend bij de buitenwereld. Alle PC’s achter die router kunnen dus niet meer op de site 😉

You mean LAN en WLAN? Want je meestal heb je geen WAN in je huisje 😛 tenzij je 2 huizen hebt en cowl bent : D of je moet al op werk zitten en dan dat je werk 2 locs heeft. Owjuah, Proxy changer werkt ook (:

(mede ICT’er : D)

15 berichten aan het bekijken - 3,181 tot 3,195 (van in totaal 4,598)
                                • Het onderwerp ‘Chat topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.