Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Chat topic
- Dit onderwerp bevat 4,597 reacties, 321 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 4 maanden geleden door Docs.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
26 oktober 2011 om 16:41 #32224
net? Het was al vroeg op de ochtend hoor Vertigo, ik heb het waarschijnlijk een heel stukje slechter gemaakt als Vertigo :boos:con
26 oktober 2011 om 16:43 #32097
AnoniemHehe 😛 en Materiaalkunde dan? 😛
29 oktober 2011 om 21:36 #32388KAK!
M’n brommertje wilde niet harder dan 50 met bergen overtoeren. Uit het niets :S
Kappen eraf, niets te zien zo met het blote oog.
Tot ik net een nieuw achterbandje erom wil leggen, zie ik dat het moertje van m’n koppeling weg is :pest En ik heb er geen meer liggen dus ik kan niet rijden morgen of maandag :'(
2 november 2011 om 16:09 #32351GTA 5 trailert!
zo te zien dezelfde stijl map als gta san andreas, maar dan met 10x betere graphics. nu nog hopen dat de systeemeisen te doen zijn…
2 november 2011 om 16:20 #32392pepko :
GTA 5 trailert!zo te zien dezelfde stijl map als gta san andreas, maar dan met 10x betere graphics. nu nog hopen dat de systeemeisen te doen zijn…
Ik zag hem net ook en dat is idd gewoon weer vinewood zoals in Sa

Maar dit is ook een hele verstandige zet
want deze setup heeft altijd het beste verkocht.
En iedereen op fora in de wereld gaf ook aan weer zoiets te willen na dat dooie gebeuren van het vorige deel.
Maar release zal nog wel even duren denk ik.2 november 2011 om 17:36 #32393ja, ik gok op eind 2012 voor de consoles, en begin 2013 voor pc.
13 november 2011 om 11:58 #28818Ik kon even geen geschikt topic vinden om dit in te posten dus doe ik het maar even hier.
Gisteren heb ik op de Italiaanse Ebay een uitlaat gewonnen.
Nadat ik de totaalprijs bij de verkoper opgevraagd had kreeg ik een mailtje dat de uitlaat al verkocht is en dat de verkoper alleen nog maar een 2dehands heeft.Ondertussen bied de verkoper nogsteeds een nieuwe uitlaat aan op Ebay Subito.
Kan ik hier nog iets mee doen om alsnog te krijgen waar ik recht op heb?
Zover ik weet is de verkoper namelijk verplicht het aangeboden item te verkopen.Bvd.
13 november 2011 om 12:26 #28871dat klopt, maar als ie dat item niet meer heeft kan dat dus niet… dan ben je dus niet verplicht tot het kopen van het gebruikte exemplaar.
13 november 2011 om 12:37 #32423Dit is riot oftewel gabpei.
Deze gast zet de verkoop altijd naar z,n eigen hand door er met fake account op te bieden om de prijs op te drijven, en als dat hem niet lukt dan begint ie met zoiets.
Maar hij is gewoon verplicht om jou te leveren wat ie aanbood dus ik zou contact opnemen met ebay.
(ook al is dit meestal wel veel gedoe)13 november 2011 om 12:47 #32424Klopt Andree, dit is de veiling waar we het eerder over hadden.
Ik was al bang dat er iets zou gebeuren ipv de vrij lage prijs waarvoor ik de uitlaat won.
Ik zal wat screenshots nemen van de ander advertentie en contact opnemen met Ebay.
Hopelijk krijg ik de uitlaat alsnog.-edit-
Kan iemand mij bevestigen dat Riot dezelfde persoon is als de Nicola op Subito?
De woonplaats is volgens mij hetzelfde en de foto is exact hetzelfde namelijk13 november 2011 om 12:53 #32425kevin030 :
Hopelijk krijg ik de uitlaat alsnog.Als je er echt even voor gaat zitten en er tijd in steekt dan zal hij wel over de brug moeten komen of anders heeft hij dikke problemen met ebay.
Edit
Dat zou ik niet weten misshien dat jarco of maarten hier info over kan verschaffen?13 november 2011 om 13:02 #32183
AnoniemGewoon doorrammen, misschien dringt het dan tot ‘m door dat ie niet helemaal eerlijk handelt.
13 november 2011 om 13:06 #32282Er is een lange mail naar Ebay verzonden met alle gegevens en vermelding naar Ebay Subito.
Nu maar hopen dat ze er wat mee kunnen.13 november 2011 om 13:08 #32426@ Kevin030; Ja, dit is een en dezelfde persoon. Hij heeft meerdere accounts op Ebay Subito etc. en hier op het forum gab-pei.
Dit is zeker niet de eerste keer en heb hier al menig persoon voor gewaarschuwd. Toch via Ebay lijkt dit gewoon te kunnen ondanks de regels die ervoor staan. Heb zelf namelijk ook al eens contact met ebay opgenomen. Misschien wanneer meerdere personen dit gaan ondernemen dat er eens op wordt toegezien?Stuur mij anders maar een pm. Ik heb nog een lading gegevens voor je met psuedo namen, paypal adres etc.
13 november 2011 om 13:17 #32427Martino :
Toch via Ebay lijkt dit gewoon te kunnen ondanks de regels die ervoor staan.Denk niet dat iemand er ooit echt werk van gemaakt heeft, anders had ebay hem al lang geband.
Anders was dit het begin van het einde geweest voor ebay als ze dit gewoon toelieten.
Ik heb er ooit wel eens werk van gemaakt toen ik een cavello jasje ontving waar de rek uit de elastiek was terwijl ie als nieuw beschreven werd.
Ik had toen de spirit om daar werk van te maken (ook meteen de laaste keer geweest want was echt veel werk)
Maar ik heb uiteindelijk wel 35 euro refund ontvangen om de geleden schade te compenseren. -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Chat topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.