Chat topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Chat topic

15 berichten aan het bekijken - 3,121 tot 3,135 (van in totaal 4,598)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

500
    Donateur

net? Het was al vroeg op de ochtend hoor Vertigo, ik heb het waarschijnlijk een heel stukje slechter gemaakt als Vertigo :boos:con

Anoniem

Hehe 😛 en Materiaalkunde dan? 😛

Vespa Si
        Bijdrager

KAK!

M’n brommertje wilde niet harder dan 50 met bergen overtoeren. Uit het niets :S

Kappen eraf, niets te zien zo met het blote oog.

Tot ik net een nieuw achterbandje erom wil leggen, zie ik dat het moertje van m’n koppeling weg is :pest En ik heb er geen meer liggen dus ik kan niet rijden morgen of maandag :'(

pepko
          Donateur

GTA 5 trailert!

http://www.rockstargames.com/

zo te zien dezelfde stijl map als gta san andreas, maar dan met 10x betere graphics. nu nog hopen dat de systeemeisen te doen zijn…

speedbuxy
            Bijdrager

pepko :
              GTA 5 trailert!

http://www.rockstargames.com/

zo te zien dezelfde stijl map als gta san andreas, maar dan met 10x betere graphics. nu nog hopen dat de systeemeisen te doen zijn…

Ik zag hem net ook en dat is idd gewoon weer vinewood zoals in Sa:thumb
              Maar dit is ook een hele verstandige zet:thumb want deze setup heeft altijd het beste verkocht.
              En iedereen op fora in de wereld gaf ook aan weer zoiets te willen na dat dooie gebeuren van het vorige deel.
              Maar release zal nog wel even duren denk ik.

pepko
              Donateur

ja, ik gok op eind 2012 voor de consoles, en begin 2013 voor pc.

kevin030
                Bijdrager

Ik kon even geen geschikt topic vinden om dit in te posten dus doe ik het maar even hier.

Gisteren heb ik op de Italiaanse Ebay een uitlaat gewonnen.
                  Nadat ik de totaalprijs bij de verkoper opgevraagd had kreeg ik een mailtje dat de uitlaat al verkocht is en dat de verkoper alleen nog maar een 2dehands heeft.

Ondertussen bied de verkoper nogsteeds een nieuwe uitlaat aan op Ebay Subito.
                  Kan ik hier nog iets mee doen om alsnog te krijgen waar ik recht op heb?
                  Zover ik weet is de verkoper namelijk verplicht het aangeboden item te verkopen.

Bvd.

pepko
                  Donateur

dat klopt, maar als ie dat item niet meer heeft kan dat dus niet… dan ben je dus niet verplicht tot het kopen van het gebruikte exemplaar.

speedbuxy
                    Bijdrager

Dit is riot oftewel gabpei.
                      Deze gast zet de verkoop altijd naar z,n eigen hand door er met fake account op te bieden om de prijs op te drijven, en als dat hem niet lukt dan begint ie met zoiets.
                      Maar hij is gewoon verplicht om jou te leveren wat ie aanbood dus ik zou contact opnemen met ebay.
                      (ook al is dit meestal wel veel gedoe)

kevin030
                      Bijdrager

Klopt Andree, dit is de veiling waar we het eerder over hadden.
                        Ik was al bang dat er iets zou gebeuren ipv de vrij lage prijs waarvoor ik de uitlaat won.
                        Ik zal wat screenshots nemen van de ander advertentie en contact opnemen met Ebay.
                        Hopelijk krijg ik de uitlaat alsnog.

-edit-
                        Kan iemand mij bevestigen dat Riot dezelfde persoon is als de Nicola op Subito?
                        De woonplaats is volgens mij hetzelfde en de foto is exact hetzelfde namelijk

speedbuxy
                        Bijdrager

kevin030 :
                          Hopelijk krijg ik de uitlaat alsnog.

Als je er echt even voor gaat zitten en er tijd in steekt dan zal hij wel over de brug moeten komen of anders heeft hij dikke problemen met ebay.

Edit
                          Dat zou ik niet weten misshien dat jarco of maarten hier info over kan verschaffen?

Anoniem

Gewoon doorrammen, misschien dringt het dan tot ‘m door dat ie niet helemaal eerlijk handelt.

kevin030
                            Bijdrager

Er is een lange mail naar Ebay verzonden met alle gegevens en vermelding naar Ebay Subito.
                              Nu maar hopen dat ze er wat mee kunnen.

Martino
                              Moderator

@ Kevin030; Ja, dit is een en dezelfde persoon. Hij heeft meerdere accounts op Ebay Subito etc. en hier op het forum gab-pei.
                                Dit is zeker niet de eerste keer en heb hier al menig persoon voor gewaarschuwd. Toch via Ebay lijkt dit gewoon te kunnen ondanks de regels die ervoor staan. Heb zelf namelijk ook al eens contact met ebay opgenomen. Misschien wanneer meerdere personen dit gaan ondernemen dat er eens op wordt toegezien?

Stuur mij anders maar een pm. Ik heb nog een lading gegevens voor je met psuedo namen, paypal adres etc.

speedbuxy
                                Bijdrager

Martino :
                                  Toch via Ebay lijkt dit gewoon te kunnen ondanks de regels die ervoor staan.

Denk niet dat iemand er ooit echt werk van gemaakt heeft, anders had ebay hem al lang geband.
                                  Anders was dit het begin van het einde geweest voor ebay als ze dit gewoon toelieten.
                                  Ik heb er ooit wel eens werk van gemaakt toen ik een cavello jasje ontving waar de rek uit de elastiek was terwijl ie als nieuw beschreven werd.
                                  Ik had toen de spirit om daar werk van te maken (ook meteen de laaste keer geweest want was echt veel werk)
                                  Maar ik heb uiteindelijk wel 35 euro refund ontvangen om de geleden schade te compenseren.

15 berichten aan het bekijken - 3,121 tot 3,135 (van in totaal 4,598)
                                • Het onderwerp ‘Chat topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.