Chat topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Chat topic

15 berichten aan het bekijken - 3,136 tot 3,150 (van in totaal 4,598)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Martino
    Moderator

Zoals ik al schreef en jij wist. Heb ik al 2 keer een mail verzonden naar Ebay en tot op heden nooit antwoord op is geweest. Waarschijnlijk omdat ik ten tijde van de mails ook een claim was gestart volgens de normale procedure. Die is gewoon verlopen na bepaalde tijd en daar heb ik ook nooit wat van terug gezien?

hansieb
      Moderator

Claim aanmaken, mailen heeft geen nut naar ebay.

kevin030
        Bijdrager

Gelukkig had ik hem dus niet geen geld gestuurd.
          Ik ben wel benieuwed of ik wat van Ebay ga horen, helemaal gezien er meerdere mensen zijn die problemen met deze persoon hebben gehad.

ritze
          Bijdrager

hehe net even cod 2 voor de gein eens geprobeert:P
            meteen dikke ownage

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
            Link naar Mijn collectie / Projecten.

-RobinvS-
            Bijdrager

Leuk spel is dat altijd he 😛
              Die snipers daar zijn nog altijd Epic

ritze
              Bijdrager

soms wel ja, ik rush voornamelijk

miniciao1968
                Donateur

Vraag eens of jullie opa’s of oma’s ook zo blij worden van het zien van hakenkruisen ?
                  Hoe ‘gewoon’ het symbool ook is in oorlogfilms of games, ik heb er moeite mee als pic op een brommerforum.
                  Zal de enige wel zijn vrees ik…

ritze
                  Bijdrager

eigenlijk niet over nagedacht… maar heb het veranderd in japan 😛
                    maar is het hakenkruis nu echt een lands flag symbool geweest of was het daarvoor de vlag die wij nu kennen?

miniciao1968
                    Donateur

Dank je Ritze
                      De hakenkruis is het symbool van het Nazisme (Derde Rijk) onder Hitler. Duitsland heeft een roerige geschiedenis en ik zou moeten google-en om te weten of vlag sinds de val van de Duitse Keizer einde WWI in 1918- ook al het zelfde was.
                      Het hakenkruis is een symbool veel ouder dan het nazisme maar daar helaas wel het bekendst door.
                      Wel toevallig dat je nu Japan gekozen hebt. Zij streden aan de kant van de Duitsers in de oorlog 8)
                      Tot zo ver deze geschiedenis les ! 😀
                      for further reading :
                      den deutschen vlag…

Martino
                      Moderator

Het is daarvoor en ook nu nog steeds een veel gebruikt symbool geweest. Het is een heilig symbool vanuit het boeddhisme bijv. Maar je komt het symbool in vele hoedanigheden overal tegen. Wat miniciao ook al schetst is de verwijzing vanuit het spel cod2 wel direct naar de nazi-tijd en kan voor sommigen ook als vervelend worden ervaren.

Ondanks dat is Cod2 wel nog een goede game, zeker voor zijn tijd.

speedbuxy
                        Bijdrager

Zat laast een bnn op reis te kijken in india en daar stonden de haken kruizen zelfs als graffiti op de muren.
                          Maar het is daar idd een teken van het geloof, hitler heeft het haken kruis idee gewoon gejat en misbruikt.
                          Teken opzich was vroeger niks raars aan.

misterd11
                          Bijdrager

Het is een teken van het boedhisme, maar is voor verschillende doeleinde. Heelaas voor het nazisme!

maar toevallig speel ik sinds 3 weken weer cod 2 :P:p

ritze
                            Bijdrager

waar zit jij? ik op all-weapons-uk

hansieb
                              Moderator

Anoniem

Vet 😀 het filmpje ook wel, moet ik ook nog eens doen, helaas hebben we niet zulke omgeving hier in Nederland…

15 berichten aan het bekijken - 3,136 tot 3,150 (van in totaal 4,598)
                                • Het onderwerp ‘Chat topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.