Chat topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Chat topic

15 berichten aan het bekijken - 3,106 tot 3,120 (van in totaal 4,598)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Leovince
    Bijdrager

nog 2GB werkgeheugen erin steken en een fatsoenlijk ATI videokaartje. En natuurlijk even windows 7 erop knallen met een schone installatie. Dan moet het toch best wel te doen zijn?

hansieb
      Moderator

Gister nog een km met de bravo gelopen, dacht dat de tankinhoud wat groter was :con Toch volgens mijn kmtellertje 90km met 1 tankbeurtje gedaan 😉 (1:30-35 ong)

@kevin
        Grootste upgrade is naar mijn mening een SSD, die kan je bijv straks ook in een nieuwe pc schroeven.

Ongeveer 200,00 euro in dat pctje steken wordt wel moeilijk, waarschijnlijk zit er een brakke voeding zodat je grafisch weinig meer erin kan stoppen.

– Hoeveel Watt voeding zit erin en welk merk?
        – Zit er wel echt een E5200 in, is het niet toevallig een celeron (check het eens met google -> cpu-z)

SSD 120GB – 140,00 euro
        http://tweakers.net/pricewatch/282988/ocz-agility-3-sata-iii-25-inch-ssd-120gb.html

Iets zwaarder videokaartje – 50 – 60 euro
        http://tweakers.net/pricewatch/253267/sapphire-hd-5670-512mb-gddr5-pci-e.html
        http://tweakers.net/pricewatch/292335/point-of-view-geforce-gt430-2048-mb.html

Kan eventueel op het werk nog even in een bak kijken, liggen meestal sloop Hp DC 7700 in met een E6400 processor (kan je wel voor weinig overnemen).
        Met een beetje mazzel ondersteund je moederbord een wat zwaardere processor en kan je die erin stoppen.

beunhaaz
        Bijdrager

@hansieb, het hoeft geen NASA pc te zijn eah ;p , SSD is veels te snel voor normaal gebruik

gewoon HDD @7200RPM . en dan eve updrage dan 2 gb na 6gb , of 4gb, rond 40euro ben je dan kwijt.
          En als het gaat een dubbele 8500GT kaart zoeken (2e) dan loopt dat dan ook goed hoor. ben je denk ik nog geen 100 euro kwijt. Chill @ SLI laten lope (: , en als de voeding het niet zou redden, plant je er een beter in van 550wat, zowieso genoeg. Want mijne heeft dat ook met setup
          Quadcore 965 AMD
          9800GTX+ Nvidia kaart
          3x Hdd (1tb,500,500)
          8fans, en 6gb ram
          UD3h van Gigabyte en heb nog genoeg watt over 😛

Dus met een investering van zeg pak weg 100-150 euro ben je klaar. (alleen 6gb upgrade btw als je 64bit versie van home premuim hebt) zoniet, dan maar 4gb(ivm dat een 32bit niet meer dan 3.5 gb ondersteunt.)

hansieb
          Moderator

@beunhaaz
            Weet niet of je uberhaupt hebt gezien wat voor pc hij heeft, een packard”hell”

Upgrademogelijkheden zijn minimaal, jij komt met SLI verhalen in een 3-4+ jaar oude pc. Waarschijnlijk is zelfs de voeding een ander model dan de std ATX als ik het kastje zo bekijk.

Sli met kaarten die niks zijn heeft natuurlijk totaal geen nut… de 5670 of gts 430 is al veel sneller dan 2 x een 8500GT kaartje.

Met een SSD voelt zelfs een p4 systeempje weer herboren aan, zal nog eens even een artikel erover zoeken.

misterd11
            Bijdrager

ik snap niet waarom mensen die merk pc’s kopen. Gewoon een zelfbouwer nemen, maar die voeding van de packerd bell is crappy, dus wordt alleen meet werkgeheugen. Dus 4 gb, op het mobo zitten ook maar 2 slots. Maar een ssd is zker chill, maar alleen te duur.

speedbuxy
              Bijdrager

Ik snap uberhoud al niet waarom je zoveel geld in comp zou stoppen:D
                Als je zo graag spelletjes wil spellen koop je toch gewoon een ps3.

misterd11
                Bijdrager

en dan zit je ook niet vast aan systeemeisen

portlock
                  Bijdrager

een pc kan je blijven upgraden. PS3 niet 😛

speedbuxy
                    Bijdrager

portlock :
                      een pc kan je blijven upgraden. PS3 niet 😛

Nee dat doe sony automatisch om de 5 a 6 jaar.
                      (als het ook pas echt nodig is ipv iedere maand een 2% upgrade verbeteringen uit te brengen)

ritze
                      Bijdrager

hey, ik heb eigenlijk vrij wijnig verstand van brom/snor klokjes, maar ik haalde een bromklokje open en zag dat er maar 1 groot tandwiel in zat.

normaal zitten naast de brom as toch nog 2 tandwielen (op een as) ofniet?

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
                        Link naar Mijn collectie / Projecten.

Herr Flick
                        Sleutelbeheerder

De pagerank formule die ik moet kunnen opschrijven tijdens tentamen :

PR(x) = (1-d) + d*Σ {PR(y→x) / C( y )}

Mooi…..

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                          Gele Racefrikandel

hansieb
                          Moderator

Leuk om te weten flick, ik ben gezellig met een doelgroep onderzoek bezig voor mijn onderzoeksvoorstel.

Gewoonweg geweldig op de woensdagmiddag.

SuperSi
                            Bijdrager

ik heb net een natuurkunde toets gehad.
                              ging niet verder dan v=s/t en s=1/2*a*tkwadraat
                              wat een grap, tijd voor een nieuwe school haha

Frankp
                              Donateur

vind het al knap dat je al die toetsen op het toetsenbord weet:P

Anoniem

Hehe, net tentamen Natuurkunde gehad, ging over gaswetten enzo 😛

Waarschijnlijk ga ik mijn bijdrage leveren aan de zesjescultuur zoals het nu lijkt.

15 berichten aan het bekijken - 3,106 tot 3,120 (van in totaal 4,598)
                                • Het onderwerp ‘Chat topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.