Chat topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Chat topic

15 berichten aan het bekijken - 3,091 tot 3,105 (van in totaal 4,598)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

superindo
    Bijdrager

Eindelijk!! Ze bestaan echt!!
      RACEVONKJES!!
      http://autoblog.nl.msn.com/archive/2011/09/21/champion-presenteert-premium-bougievonkjes
      Binnen kort ook te krijgen voor vespa ciao op jmpb heb ik gehoord!!

Vespaheerlen
      Bijdrager

Heeeeerlijk weer een flesje goldy (a)

Anoniem

@Superindo,

Wie had dat gedacht? Niet Polini Racevonkjes maar Champion Racevonkjes!

ritze
          Bijdrager

bestaat al langer, maar dat was met een condensator enzo, denk niet dat dit werkt op een ciao πŸ˜›

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
            Link naar Mijn collectie / Projecten.

Vespa Si
            Bijdrager

Ik roep vandaag uit tot “Schijt aan het ‘Grote kleine vragen topic’-dag”

oww, en misschien iemand hier interesse? In 1 uur via MP 8 reacties πŸ˜› Niet verwacht voor dit brik eigenlijk….

pepko
              Donateur

waarom?

Anoniem

Hoera! πŸ˜€

Ik weet het, verkeerde topic, maar is het een idee om het de grote vragen topics een vast plekje te geven op de homepage?

Vespa Si
                  Bijdrager

Vandaag een meer dan normale concentratie van nieuw geopende topics waargenomen welke eigenlijk in het Grote Kleine vragen topic thuis horen πŸ˜›

-Lampje in achterlicht vraag
                    -Carters splitsen vraag
                    -Voetstepjes vraag
                    -Zuigerveer vraag
                    -(varionaaf vraaag)

(of is dit een verkeerde constatering mijnerzijds?)

@vertigo:
                    De zoekfunctie is nu dankzij Google echt 100keer beter geworden. Ik denk dat het zinvoller is om de zoekfunctie meer te promoten dan het “Kleine vragen topic”. Dit topic is vaak al een grote herhaling van tientallen keren dezelfde vraag, met een beetje zoeken kan je inmiddels echt elk detail van een Vespa wel vinden πŸ™‚

pepko
                    Donateur

ahaaa… me sees the problem…

we hebben een opvallender how-to knopje nodig.

edit: en een zoek knopje dus XD

Vespa Si
                      Bijdrager

Vandaar πŸ˜‰

Het how-to knopje zou eigenlijk het “Alles wat je wilt weten”-knopje moeten worden πŸ˜› Weinig vragen die er nog niet in beantwoord worden. Samen met de zoekfunctie zijn replies bijna niet meer nodig xD

Vespaheerlen
                        Bijdrager

Heerlijk oldscool Nummer Starship – Nothing’s Gonna Stop Us Now
                          http://www.youtube.com/watch?v=ydOB-YNJ8Jw&feature=related

En deze blijft toch echt de mooiste, Berlin – take my breath away ( Topgun Soundtrack).

Veel Emoties bij dit laatse nummer..

En deze is ook wel goeie altijd…http://www.youtube.com/watch?v=0rfnTMcHkqA Fresku – twijfel

kevin030
                          Bijdrager

Misschien dat iemand hier mij kan helpen.
                            Ik begin me langzamerhand wat te ergeren aan mijn PC.
                            Graag wil ik hem wat sneller hebben. ook mag die grafisch wat verbeterd worden.
                            Iemand ideeΓ«n?

Het gaat om deze pc:
                            http://www.computerbargains.co.uk/shop/customer/product.php?productid=17024&cat=&page=

Spulleke!

Als je hem echt wil upgraden,

Kun je het beste een maybe een ander moederbord aanschaffen + processor.
                              Ik zou als ik jou was dan ook je werkgeheugen aanpassen + je video kaart.
                              ik zal wel iets bekijken dan edit ik dit berichtje wel :thumb

Vespa Si
                              Bijdrager

Volgens mij verkoopt Alternate ‘upgrade setjes’ waarmee je dus mobo+proc of mobo+proc+GPU kan upgraden.

@kevin: Wat is het budget waarmee je je PC wilt upgraden? Je kan het zo gek maken als je zelf wilt, maar als je hulp wilt is het wel zo makkelijk je budget te weten πŸ˜›

kevin030
                                Bijdrager

Vespa Si :
                                  Volgens mij verkoopt Alternate ‘upgrade setjes’ waarmee je dus mobo+proc of mobo+proc+GPU kan upgraden.

@kevin: Wat is het budget waarmee je je PC wilt upgraden? Je kan het zo gek maken als je zelf wilt, maar als je hulp wilt is het wel zo makkelijk je budget te weten πŸ˜›

Ik dacht aan max 200 euro.
                                  Anders kan ik voor 300 beter een nieuwe pc kopen bij een thuishandelaartje.

Het hoeft ook geen NASA computer te zijn, als het maar soepel loopt en ik af en toe een spelletje kan spelen met normale FPS.

15 berichten aan het bekijken - 3,091 tot 3,105 (van in totaal 4,598)
                                • Het onderwerp ‘Chat topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.