Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Chat topic
- Dit onderwerp bevat 4,597 reacties, 321 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 4 maanden geleden door Docs.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
21 september 2011 om 21:01 #32268
Eindelijk!! Ze bestaan echt!!
RACEVONKJES!!
http://autoblog.nl.msn.com/archive/2011/09/21/champion-presenteert-premium-bougievonkjes
Binnen kort ook te krijgen voor vespa ciao op jmpb heb ik gehoord!!21 september 2011 om 21:04 #32270Heeeeerlijk weer een flesje goldy (a)
21 september 2011 om 21:11 #32271
Anoniem@Superindo,
Wie had dat gedacht? Niet Polini Racevonkjes maar Champion Racevonkjes!
22 september 2011 om 05:20 #32272bestaat al langer, maar dat was met een condensator enzo, denk niet dat dit werkt op een ciao π
De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.5 oktober 2011 om 15:16 #32313Ik roep vandaag uit tot “Schijt aan het ‘Grote kleine vragen topic’-dag”
oww, en misschien iemand hier interesse? In 1 uur via MP 8 reacties π Niet verwacht voor dit brik eigenlijk….
5 oktober 2011 om 15:17 #32314waarom?
5 oktober 2011 om 15:17 #32315
AnoniemHoera! π
Ik weet het, verkeerde topic, maar is het een idee om het de grote vragen topics een vast plekje te geven op de homepage?
5 oktober 2011 om 15:19 #32316Vandaag een meer dan normale concentratie van nieuw geopende topics waargenomen welke eigenlijk in het Grote Kleine vragen topic thuis horen π
-Lampje in achterlicht vraag
-Carters splitsen vraag
-Voetstepjes vraag
-Zuigerveer vraag
-(varionaaf vraaag)(of is dit een verkeerde constatering mijnerzijds?)
@vertigo:
De zoekfunctie is nu dankzij Google echt 100keer beter geworden. Ik denk dat het zinvoller is om de zoekfunctie meer te promoten dan het “Kleine vragen topic”. Dit topic is vaak al een grote herhaling van tientallen keren dezelfde vraag, met een beetje zoeken kan je inmiddels echt elk detail van een Vespa wel vinden π5 oktober 2011 om 15:23 #32317ahaaa… me sees the problem…
we hebben een opvallender how-to knopje nodig.
edit: en een zoek knopje dus XD
5 oktober 2011 om 15:25 #32318Vandaar π
Het how-to knopje zou eigenlijk het “Alles wat je wilt weten”-knopje moeten worden π Weinig vragen die er nog niet in beantwoord worden. Samen met de zoekfunctie zijn replies bijna niet meer nodig xD
6 oktober 2011 om 13:16 #32319Heerlijk oldscool Nummer Starship – Nothing’s Gonna Stop Us Now
http://www.youtube.com/watch?v=ydOB-YNJ8Jw&feature=relatedEn deze blijft toch echt de mooiste, Berlin – take my breath away ( Topgun Soundtrack).
Veel Emoties bij dit laatse nummer..
En deze is ook wel goeie altijd…http://www.youtube.com/watch?v=0rfnTMcHkqA Fresku – twijfel
7 oktober 2011 om 20:11 #32328Misschien dat iemand hier mij kan helpen.
Ik begin me langzamerhand wat te ergeren aan mijn PC.
Graag wil ik hem wat sneller hebben. ook mag die grafisch wat verbeterd worden.
Iemand ideeΓ«n?Het gaat om deze pc:
http://www.computerbargains.co.uk/shop/customer/product.php?productid=17024&cat=&page=7 oktober 2011 om 20:15 #32327
Spulleke!Als je hem echt wil upgraden,
Kun je het beste een maybe een ander moederbord aanschaffen + processor.
Ik zou als ik jou was dan ook je werkgeheugen aanpassen + je video kaart.
ik zal wel iets bekijken dan edit ik dit berichtje wel
7 oktober 2011 om 20:36 #32322Volgens mij verkoopt Alternate ‘upgrade setjes’ waarmee je dus mobo+proc of mobo+proc+GPU kan upgraden.
@kevin: Wat is het budget waarmee je je PC wilt upgraden? Je kan het zo gek maken als je zelf wilt, maar als je hulp wilt is het wel zo makkelijk je budget te weten π
7 oktober 2011 om 20:42 #32330Vespa Si :
Volgens mij verkoopt Alternate ‘upgrade setjes’ waarmee je dus mobo+proc of mobo+proc+GPU kan upgraden.@kevin: Wat is het budget waarmee je je PC wilt upgraden? Je kan het zo gek maken als je zelf wilt, maar als je hulp wilt is het wel zo makkelijk je budget te weten π
Ik dacht aan max 200 euro.
Anders kan ik voor 300 beter een nieuwe pc kopen bij een thuishandelaartje.Het hoeft ook geen NASA computer te zijn, als het maar soepel loopt en ik af en toe een spelletje kan spelen met normale FPS.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Chat topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.