Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Chat topic
- Dit onderwerp bevat 4,597 reacties, 321 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 4 maanden geleden door Docs.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
11 september 2011 om 17:21 #32200
AnoniemJazeker ๐ minstens een kwartier bij mij
11 september 2011 om 17:25 #32201Bij mij ook
11 september 2011 om 17:25 #32202bij mij ook, tripte al dacht dart ik een ip ban had ofzo whaha:P
11 september 2011 om 19:52 #32203Hier stopte die er ook mee, mooi moment om even de voorvork van mijn zusjes Ciao onder handen te nemen en trappers eraf te slaan met een HEEEEELE grote hamer :). Steppies gemonteerd nu vsnaar gespannen en remmen strak gezet. Gaan met dat ding..
11 september 2011 om 20:05 #32204Vespaheerlen :
bij mij ook, tripte al dacht dart ik een ip ban had ofzo whaha:Pwat voor ernstige dingen heb jij gedaan dat je bang bent voor een ip ban? :pest
11 september 2011 om 20:08 #32205hahaaha nee niks, ik doe geen rariteiten:P
Maar bij wijze van ๐11 september 2011 om 22:55 #32206Nog een leuk verhaal voor het slapen: Ik heb net gehoord van iemand van een sloveens forum, dat de ciao’s in Italie ook een uitstervend ras zijn.
Veel slovenen gaan nog wel naar italie om ciao spullen daar te halen, maar van de Italiaanse regering doet ze vanwege een wet weg.
Ze worden verscheept naar Afrika, oftewel die Afrikanen zitten straks lekker op de Ciaotjes te puffen.Pakken wat je nog pakken kan.
12 september 2011 om 10:04 #32207Zal wel weer om een belachelijke milieuwet gaat ofzo:con
Zeer logisch ook weer, de ”vervuiling” verplaatsen levert niks op voor de totale aarde, het verschepen van die dingen geeft in tegenstelling daarvan weer extra vervuiling.
Jaja, ze zijn echt wel goed bezig overal:no12 september 2011 om 10:11 #32208Kunnen wij die Afrikanen nu eens een poosje gaan oplichten.
“Stuur maar op, geld staat al klaar voor je bij Western Union, hier is de code.
Zodra ik mijn spullen heb, geef ik het bedrag vrij en kan je het opnemen…
Echt waar!!”๐
Ik denk dat het voorlopig nog niet op zal zijn. En sowieso zijn wij niet echt geรฏnteresseerd in de oude, standaard, daar rondtuffende Vespa-tjes.
En alle mooie onderdelen gaan ze echt niet verschepen naar Afrika.I came, I saw, and I forgot what I was doing...12 september 2011 om 10:45 #32164@Avanti:
Symptoonbestrijding; that how the westerns role!:? Schandalig maar helaas heb ik niet de ambitie om de wereldpolitiek te gaan veranderen. (of zou ik bijgod niet weten waar te beginnen ๐ ) Maar inderdaad totaal wanbeleid weer.
En uiteraard dat de Italiaanse liefhebbers hun speciale onderdelen niet afstaan. De kenners weten wat het op kan brengen en hoe geliefd sommige dingen zijn.
Ik zit hier zo te twijfelen… Het motor-virus heeft me goed te pakken en nu moet en zal! er een motor voor de deur komen te staan ๐
Ik kan een zo goed als nieuw (2004, 14k km gereden, 1e eigenaar en is nog bekende ook) Kawasaki KLE500 krijgen. Super degelijk blok, weinig gereden en voor โฌ2000 echt geen gekke deal. Maar hij is niet vet :@ Beetje duffe motor zelfs.

Dan heb ik nog een ZXR400 op het oog. En die is wรฉl vet ๐ Maar die heeft ruim 30k op het tellertje en stamt uit ’93. Kost dan ook 800 euro minder. Het is een vel beest en dus waarschijnlijk altijd goed op z’n staart getrapt en daardoor zou er maar eens groot onderhoud op de loer kunnen liggen. Geen hond die met zo’n ding rustig rijd natuurlijk…

En nu zie ik een Yamaha XJ900 staan. Schijnen echt tanks te zijn; niet kapot te krijgen (mits goed onderhouden). Geen stoere motor (hoewel, niet Valentino Rossi-stoer), maar ik denk dat dit heerlijk rijdt en daarnaast kost ‘ie me maar vijfhonderd euro’tjes. Wel een dikke 81k op de teller…Geen wegenbelasting meer.

Keuzes, keuzes, keuzes…. Waarom zijn er zoveel gafe motoren en is er overal wel wat voor te zeggen :con Ik heb het er maar zwaar mee ๐ Nu eerst fatsoenlijke schoenen kopen om tijden de lessen te dragen. tot zo ๐
12 september 2011 om 12:24 #32211Heb de mijne vrijdag opgehaald!
Suzuki Savage, 650 cc 1-pitter, dus maar 23 kw (31 pk) en behoorlijk wat koppel..
Hield hem bij het stoplicht met de Volvo XC90 (2,5 liter 5-cilinder turbo, 210 pk, automaat) niet bij..Dus trekt wel royaal lekker, alleen helaas maar een top van ongeveer 130-135..
12 september 2011 om 14:18 #32212VespaAvanti :
Zeer logisch ook weer, de ”vervuiling” verplaatsen levert niks op voor de totale aardeMilieu moraal ridders zie alleen maar het probleem als ze het echt kunnen zien, zoals bv de rook uit een 2takt uitlaat.
Verder gaat hun geestelijke capaciteit niet:D
Mooi voorbeeld daarvan is dat ik laast in adam op het pondje stond en er 2 van de halven uit de gemeente raad (tenmiste z,on soort look hadden ze) het pondje op reden met 2 electro scooters waar op de kappen stond ik rijd milieu vriendelijk want ik rijd op stroom.
Wat er eigenlijks op moest staan was, ik rijd nog in de jaren 1930 want ik rijd nog op kolen:D
Maarja dat snapt zulk dom volk niet eens.@vespa-si

Als je dit type toch mooi vind, waarom koop je er dan niet 1 met een echt blok eronder
KLIK
(staat nu niet 1 te koop toevallig, maar normaal ben je 1500 koopman van een haast gloednieuwe bike
)Want iedereen klaagt wel dat 2takt steeds meer verdwijnt, maar zie wel iedereen hier een 4takt motor kopen:kots
Als iedereen zo was als mij of m,n broer had 4takt nooit voet aan de grond gekregen en hadden er nu dus nog bosjes met 2taks rond gereden
en waarschijnlijk zelfs nog gewoon verkocht geweest omdat yamaha of kawasaki anders gewoon failliet was gegaan.Nu is het andersom en heeft al dat 4takt rijdende volk ervoor gezorgd dat 2takt rijden voorbij is:(
Dit is voor mij ook een reden om er nooit 1 te kopen, want door dat blok is mijn favorite blok te einde en zou een 4takt kopen dus hetzelfde wezen als iemand die jou een klap voor de kop geeft ervoor bedanken:DEn 4takt zuigt natuurlijk ook nog eens big time.
Rd350 535cc 2 cil tegen een kawasaki zx12r 1200cc 4cil.
Rd350 421cc 2cil tegen kawasaki zx10r 1000cc 4cil
Kortom 2takt rules BIG time

Want wat is nou sneuer om er met een 1200cc 4cil uit geboekt te worden door een 535cc 2cil:D12 september 2011 om 14:56 #32213hoezo is 2 takt vervuilend? we maken alleen blauwe lucht!
12 september 2011 om 15:04 #32215pepko :
hoezo is 2 takt vervuilend? we maken alleen blauwe lucht!Die blauwe lucht is slecht ontbrande olie en das niet echt goed.
Maarja als je dan in die 11september docu,s van de laaste dagen hoort, dat er toen op 11september om 9uur s,ochtens al meer dan 5600 boeings in de lucht hingen boven amerika vraag ik me af waar we het over hebben.
Dagelijk 5600 kerosine vernevelaars in je lucht ruim, weegt een 2takt motor of brommer natuurlijk nooit tegenop.
Maar wederom heerst hier weer het presiepe van wat je niet ziet aan rook is er ook niet.
(moet er wel bij zeggen dat amerika daarin tegen ook nog zat doet met 2takt, in de vorm van jetski,s boten en quads
)12 september 2011 om 15:16 #31988achja… Zo is’t leev’n en ’t leev’n is nait aans.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Chat topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.