Chat topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Chat topic

15 berichten aan het bekijken - 3,046 tot 3,060 (van in totaal 4,598)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Vespa Si
    Bijdrager

Ja, brommertje blijft sowieso de komende tijd nog, als ik eenmaal m’n rijbewijs heb dan ga ik op stage voor een half jaar en wat er daarna met bbrommie gebeurt weet ik niet… Denk zeker dat ik ‘m hou, ik heb nu alle spullen in huis om er een mooie setup van te maken, eenmaal afstellen en finetunen dan hoef ik er niet meer mee te sleutelen en wordt dat m’n korte-stukjes vervoer en een motor voor lange afstanden en toeren natuurlijk :thumb

Was net de eerste keer dat ik ooit op een motor heb gereden, zelfs achterop zitten nooit gedaan en de beste man was onder de indruk van m’n skills 🙂 Hij dacht dat ik ‘m liep te fucken dat ik nog nooit had gereden xD Dus met een beetje geluk heb ik over een paar maandjes m’n rijbewijs 😀

PS. Iemand nog theorie A boeken te koop ^^

portlock
      Bijdrager

Helleu.

Anoniem

Koekkoek

Ik ga ook meteen slapen 🙂 de wekker staat weer om 6 uur, morgen eerste 4(?) uur practicum bij Werktuigbouw, kheb dr zin in!

portlock
          Bijdrager

Oke dan. Krijg alst goed is VANDAAG me nieuwe trekberry binnen. 😀

Vespa Si
            Bijdrager

Vario en koppeling ontvet, maar de snaar blijft slippen als ik probeer te starten :S

Hij is aan te krijgen dus ik ga even testen of de iets zwaardere rolletjes een succes zijn =)

Wat ik net door de straat al merkte trekt ‘ie nog harder door, voorwiel wilde harder omhoog dan voorheen o.0

Tot zo 😀

Tonni
              Moderator

Bij de malossi vario wil de bus nog wel eens iets te lang zijn waardoor de snaar niet tussen de schijven klemt maar op de bus ligt. Daardoor slipt hij dan iets door.
                Meestal is 1 a 2 mm inkorten van de bus al wel genoeg. Als je er een kunt vinden/maken helpt het misschien ook om een ring onder je gradenplaat te doen zodat het variohuis iets naar beneden gehouden wordt.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Anoniem

Verveelde me net een beetje, heb ff een foto gemaakt van mijn Fire. Voor mijn mening is hij nog te donker, maar ik heb geen idee hoe ik de foto zonder photoshop lichter maak. (De blauwe kleur is ook niet gefotoshopt)

Iemand tips hiervoor?

ArvidW
                  Donateur

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                    Home made engine dyno

Anoniem

😀

Edit: Toch maar fotosoepen:

pepko
                      Donateur

waarom ben ik de enige v-c member online? ’t is nog maar 5:16…

kevin030
                        Bijdrager

Wie kan mij hiermee helpen?
                          Stel je voor, ik heb in Excel een halve pagina ingevuld.
                          Hoe kan ik dan halverwege ruimte maken om er nog iets tussen te zetten?

Ik kom er niet uit:(

ArvidW
                          Donateur

rechtermuisklik op de rij waar je wilt invoegen (tussen de “vaste nummers” in), en dan klikken op rij invoegen

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                            Home made engine dyno

kevin030
                            Bijdrager

ArvidW :
                              rechtermuisklik op de rij waar je wilt invoegen (tussen de “vaste nummers” in), en dan klikken op rij invoegen

Danku, werkt perfect.:thumb

SjoerdCiao
                              Donateur

Lag de site er bij meerdere forumleden een tijdje uit net?

Tonni
                                Moderator

ja, was even off..

I came, I saw, and I forgot what I was doing...
                                15 berichten aan het bekijken - 3,046 tot 3,060 (van in totaal 4,598)
                                • Het onderwerp ‘Chat topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.