Chat topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Chat topic

15 berichten aan het bekijken - 3,031 tot 3,045 (van in totaal 4,598)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Bluevespa
    Bijdrager

opzich heel bijzonder!!! zo een oude bak die die snelheid aantikt. Vriend van mij heeft een Volvo 850 T5. Wat dus toen de tijd 1 van de snelste productie auto’s was. hij komt uit 95. en toch vind ik 250 km/h topsnelheid bizar hoog voor een auto van 16 jaar oud :). hele dikke bak. bovendien is het ook nog super simpel om de turbodrukslang deraf te trekken. en vervolgens zelf dmv van je voet de turbodruk te bepalen. niet super goed voor t blok om te gaan trappen. maar altijd leuk om even te kijken wat hij dan doet. en dan mag het maarliefst een topsnelheid zijn van 270 km/h en 6 seconden naar de 100 (A). Is toch best kicken. aangezien veel mensen dat van een volvo niet verwachten

Vespa Si
      Bijdrager

924, een van de weinige mooie porches!

plusje voor Arvid =)

goedguus
        Bijdrager

Vandaag naar lowlands 😀 Nog meer mensen die kant op?

Om ff in de sfeer te komen..

beun_ciao
          Bijdrager

Bluevespa :
            opzich heel bijzonder!!! zo een oude bak die die snelheid aantikt. Vriend van mij heeft een Volvo 850 T5. Wat dus toen de tijd 1 van de snelste productie auto’s was. hij komt uit 95. en toch vind ik 250 km/h topsnelheid bizar hoog voor een auto van 16 jaar oud :). hele dikke bak. bovendien is het ook nog super simpel om de turbodrukslang deraf te trekken. en vervolgens zelf dmv van je voet de turbodruk te bepalen. niet super goed voor t blok om te gaan trappen. maar altijd leuk om even te kijken wat hij dan doet. en dan mag het maarliefst een topsnelheid zijn van 270 km/h en 6 seconden naar de 100 (A). Is toch best kicken. aangezien veel mensen dat van een volvo niet verwachten

Ik ben op mijn stage een paar keer mee geweest met het afstellen van zo’n volvo, maar die was getuned tot 300+ pk’s:D. dat ding dat ging pas, je hoorde vanalles kraken en doen en bij het overschakelen ging je hoofd bijna door de voorruit van de G krachten die er dan ineens niet meer zijn

Mike
            Bijdrager

Hoe het dus ook kan:

Klik

Mike

speedbuxy
              Bijdrager

Doe mij dan maar een tiffany:thumb

Mike
                Bijdrager

En dan ingehaald worden door een Malle belg op een kettingzaag aangedreven fiets met 67 km’h:D

Mike

ritze
                  Bijdrager

haha klinkt misschien gek maar zou best wel eens kunnen dat het harder loopt dan je denkt.
                    mijn mini ketting zaag met 23cc draait gewoon dik 8500 toeren easy:thumb

en aan de spoelers gezien is het helemaal niet verkeerd, ik heb op dit moment een depsje als uitlaat poort 😛
                    dus standaard beter dan vespa, scooter, schakel, haha vette fun die dingen

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
                    Link naar Mijn collectie / Projecten.

beun_ciao
                    Bijdrager

ja, maar dan alleen met de voorrem kunnen remmen:? hij is wel een belg, anders had hij de achterrem ook wel gehouden.

niemand
                      Donateur

en hoe dan gas geven??
                        maar wel leuk gedaan door die rare belg :thumb

beun_ciao
                        Bijdrager

je zou nog altijd gas kunnen geven met zon versnellingsdraaiding. kun je hem lekker in de 5 of zo zetten en dan heb je cruise control:D:D

Vespa Si
                          Bijdrager

opweg naar mn eerste motorrijles =) =) =)

WHOOOT:D

ritze
                            Bijdrager

goed man, ik hoop dat je wel met de brommer blijft rijden 😛

hey op een fiets kan je ook gewoon vespa handvatters erop zetten en dan een gaskabel systeem maken:P
                              hier op het forum was ook ene bezig met een ketting zaag step maar dat is volgens mij niks meer geworden

pepko
                              Donateur

jij toch ook ritze?

dit lijkt me trouwens veel vetter:
                                http://www.dumpert.nl/mediabase/1650421/3f9a4d79/ondertussen_in_duitsland.html

ritze
                                Bijdrager

dat is lijp man 😛 wel uber komisch
                                  nja moeten maar even kijken , ik kan wel een step uithalen maar die is wel erg klein dus dat word denk ik niks.

15 berichten aan het bekijken - 3,031 tot 3,045 (van in totaal 4,598)
                                • Het onderwerp ‘Chat topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.