Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Chat topic
- Dit onderwerp bevat 4,597 reacties, 321 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 4 maanden geleden door Docs.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
29 mei 2010 om 17:41 #30134
De tijd van echt custom blokken onder scootersprinters heb ik helaas nooit meegemaakt (te jong), scootersprint is voor mij precies zoals jij beschijft: Veel domme figuren die voor veel geld een blok laten samenstellen en monteren door een bekend tuningsbedrijf:(. De brommersprint volg ik wel maar daar maken ze ook nog leuke blokken:)
Ik snap je frustratie richting de “domme figuren” en moet je daarin ook echt gelijk geven.
Zal ik mijn mening over de ciao even bijstellen: Ik vind het een prachtige frame modificatie, gewoon omdat mechanisch gezien goed doordacht is en het frame van de ciao vloeiend over loopt in het scooterblok.
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno29 mei 2010 om 18:11 #30135En dat ben ik ook wel met jou eens hij bouwt het wel mooi prof op qua frame stevigheid enzo

Alleen is ie met z,n keuze qua blok weer oer saai en vind ik het zeker aan projecten die ik de afgelopen jaren heb gezien niet veel voorstellen.
Ik had bv een peugeot fox of honda wallaroo blok een mooiere optie gevonden want dat past er volgens mij wel leuk onder en had hem nog een brommer look doen houden
En een fox of wallaroo blok is tenmiste ook nog vrij uniek
(en zeker wel snel te krijgen enkel met wat meer moeite)
Maar de mensen die die moeite en tijd nog nemen moet je tegenwoordig met een lampje zoeken helaas:(29 mei 2010 om 18:27 #29963Vandaag weggestuurd vanuit m’n werk naar onze leverancier in dland.. Ze kregen het werk voor ons niet af, dus even uithelpen..
Voor de geinteresseerden:

Halverwege.
Andere kant.
Las close-up.Het zijn hoogwaardige rvs luchtkanalen, hoge eisen wegens toepassing in voedingindustrie..
Groetjes Twan @ nu lekker weekend! Proost!
11 juni 2010 om 13:34 #28282http://frontpage.fok.nl/nieuws/389807/1/1/100/busje-met-pakketten-gestolen.html
nog mensen last van pakketjes die niet aan zijn gekomen?
quote: Terwijl de dief wegreed richting de Franciscus Romanusweg, toeterde hij nog naar de pakketbezorger.
11 juni 2010 om 13:37 #28279dan ben je wel een brutale hond, nog even toeteren ook nog.
11 juni 2010 om 15:18 #30168Ben ik even blij dat ik niks vanuit Maastricht heb laten komen. Inderdaad wel brutaal zeg om zo een auto mee te nemen. De dief zal wel teveel GTA gespeeld hebben.
11 juni 2010 om 15:31 #30169ik moet eerlijk zijn dat wij de sleutels van de bus meestal ook gewoon op contact laten steken, meestal zelfs met lopende motor!
11 juni 2010 om 16:34 #30170Ge fucking weldig 😀 remi !
11 juni 2010 om 16:44 #30171Haha ja Hans, deze gast heeft de meest aparte filmpjes. Je bent wel ff zoet op youtube, maar ze zijn ook echt allemaal ff geniaal. Hij heeft ook al meerder keren het nieuws gehaald ook wanneer hij zich voordeed als speler van een gewonnen bekerfinale.
11 juni 2010 om 17:34 #30172goedguus :
http://frontpage.fok.nl/nieuws/389807/1/1/100/busje-met-pakketten-gestolen.htmlnog mensen last van pakketjes die niet aan zijn gekomen?
quote: Terwijl de dief wegreed richting de Franciscus Romanusweg, toeterde hij nog naar de pakketbezorger.
Ja, mijn koppelingskabel voor de RS is nog steeds niet binnen :boos:
gelukkig is mn DR er wel al.
12 juni 2010 om 21:37 #30174Ik zie nu dat de agenda niet helemaal klopt? Ik had laatst een tour toegevoegd (GT Grand Tour) maar nu klopt de data niet waar hij op de agenda staat, zal een mod hier naar willen kijken?
En waarom wordt de agenda naar mijn mening uberhaupt zo weinig gebruikt? Ik vind dit persoonlijk toch wel een handige tool. Cker wanneer iedereen ook kan invullen waar en wanneer hij aanwezig zal zijn op tourtjes en meetings. Dus mensen bij deze ook de oproep nog eens naar de agenda te kijken.:!
12 juni 2010 om 23:11 #30175Ik zit zow beetje op marktplaats te kijken
al 3 goeie dingen gezien… allen allemaal in limburg!
is limburg zow speciaal ofzowXD
12 juni 2010 om 23:34 #30176dhr-jordi :
is limburg zow speciaal ofzowXDof course, limburg is de place to be jongeh!
😀13 juni 2010 om 05:44 #30177Zo, vandaag een dagje motorclassics in Francorshamps voor de boeg. Een paar foto’s van dikke motors zullen binnenkort hier wel te zien zijn 😀
13 juni 2010 om 15:52 #30178En we lopen weer naar huis, Lalalala lalala en we lopen weer naar huis. Want dat kreng dat doet het niet!
(zingend!)
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Chat topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.