Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Chat topic
- Dit onderwerp bevat 4,597 reacties, 321 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 4 maanden geleden door Docs.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
19 mei 2010 om 13:01 #30095
ja dat klinkt niet echt aardig..
De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.21 mei 2010 om 13:07 #30103Lekker weertje straks even lekker bbqen! :bier
Btw voor alle house luisteraars, freshfm heeft de house top 1000 aan staan.
Klik -> http://www.fresh.fm/index.php?option=com_content&task=view&id=32&Itemid=53
Heerlijke muziek, bij dit uber relaxte weer 8)
21 mei 2010 om 21:34 #30104morgen ga ik een tandemsprong maken vanaf 3 km hoogte, ik schijt hem nu al. iemand hier het al eens gedaan?
22 mei 2010 om 01:54 #30106Respect bratha! Ik zeg houd deze erin: “Als je gaat, dan ga je hard.”
Morgen weer lekker house top 1000 :bier
24 mei 2010 om 18:20 #30115was weer een toppie weekend 😛 met flink wat bbq worstjes:P
en veel zon :relax ben gelukkig niet verbrand. maar mn vriendin wel heheook de brommer had een beetje last van de warmte =)

EDit: ik rij net het tankstation op en wat zie ik daar:
3 moto juuten 1 grote (juute) bus met aanhanger en een scooter.
die scooter hadden ze blijkbaar aangehoudentoevallig ware ze net op aan het ruimen dus ik hoefde niet op de roller, ze keken niet eens naar mn brommer 😀
ik heb echt geluk gehad, ik dacht echt dat ik nu de lul was 😀De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.28 mei 2010 om 20:56 #30124Over wreeede perso gesproken:
http://forum.scooterforum.net/forum/f88/mhr-minarelli-ciao-154587/
Echt prachtig 8)!28 mei 2010 om 22:41 #30126pff omdat ie een stukje ciao frame gebruikt is het vet:? ik noem dat gewoon de zoveelste sukkel die ergens een scooter blok onder hangt en dan het type van dat stukje frame gaat gebruiken.
Enige project op scooter forum die credit verdiend is deze KLIK
29 mei 2010 om 08:21 #30127Jij vindt het alleen maar niet vet omdat hij een ciao frame gebruikt lijkt het wel, of omdat het op scooterforum staat. Maar zeg nou zelf hij pakt het goed aan(netjes en technisch van niveau). Ik vind het leuk om te lezen/zien.
29 mei 2010 om 10:54 #30128Edjuh :
Ik vind het leuk om te lezen/zien.Ga dan het hele scooter forum even lezen zijn zoveel lui die daar netjes en technisch bezig zijn.
Ik vind in ieder geval alle projecten waar iemand een stukje frame gebruikt en het dan naar dat type noemt nep.
Toen ik nog sprinte met m,n peugeots waren er ook vaak van die halven die een piaggio blok onder een peugeot frame hingen en het dan een peugeot sprinter noemde:conDat terwijl ik en nog 2 personen het met echte peugeot blokken deden en daar best wat werk voor moesten verichten
Als je dan met pia blok aankomt om lekker eazy alles plud and play erop te zetten en je dan qua naam gaat mengen in de lui die wel met de orginele blokken rijden vind ik nep.
Dan moet z,on persoon het wel HEEL goed doen wil ie mijn respeckt krijgen.
(en hier ben ik niet de enige 1 op het scooterforum)Is gewoon het zelfde dat ik een pia scooter blok onder een ciao hang en dan iedereen er de volgende rit uitrij en daar dan ook nog mee gaan pronken alsof je het met een ciao heb gedaan.
Nou dan had ik mezelf een beste sukkel gevonden.29 mei 2010 om 11:18 #30129@speedbuxy:
Het gaat er vooral om hoe hij alles aanpast. En waar ligt de grens, als mensen scootercilinders/vario’s vespa blokjes gaan zetten is het in feiten ook niet meer een vespablokje..
Het is gewoon de eerste minarelli ciao die ik ooit ben tegengekomen en vind hem zeker geslaagd.29 mei 2010 om 12:31 #28252
Dit is toch een prachtige modificatie, de essentie van een ciao is er nog 🙂 Je ziet wel vaker onder een citta een scooterblok hangen maar dat wordt altijd een rommeltje, dit daarintegen is een geheel en strak afgewerkt.
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno29 mei 2010 om 13:07 #30130Ja hij is idd super net een echte ciao sprinter mensen zoals ivano kunnen ook beter stoppen want z,on verlast frame met een plug and play minarelli blok is idd VEEL vetter:kots
Als jullie dit zo mooi vinden moet je vaker naar het scooter forum gaan want dit is de 3e ”ciao” sprinter in 3jaar tijd.29 mei 2010 om 13:30 #30131Waar staat dat ik dit vetter vind dan Ivano’s project?:?
Is het uberhaupt al bij je opgekomen dat er een mogelijkheid bestaat dat 1 persoon meerdere dingen leuk kan vinden? Ik vind bijvoorbeeld porsche 911’s echt supervet, betekend dit gelijk dat ik een Nissan Skyline R34 een doodsaaie wagen vind? Natuurlijk niet!
Jij bent echt koning in het fout interpeteren van andermans mening.
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno29 mei 2010 om 16:25 #30132Ik vind het eigenlijk ook wel een fun dingetje. En als je die filmpjes ziet, knalt wel goed vooruit:P
En het gaat er toch inderdaad niet om wat vetter is, dit is een keer wat anders en moet zeggen dat ik dat ook niet verkeerd is. (Idee van de ciao is inderdaad grotendeels verdwenen, maar het is wel een mooi en netjes project).
29 mei 2010 om 17:26 #30133ArvidW :
Is het uberhaupt al bij je opgekomen dat er een mogelijkheid bestaat dat 1 persoon meerdere dingen leuk kan vinden?Nee nog nooit daarom heb ik ook gewoon een scooter en spaar ik peugeot 103 onderdelen ect ect.
Waar ik over val is dat zoiets lovend weg zet word en het zelfs nog een ciao genoemen word.
Dit soort lovingen hebben er een kleine 10jaar geleden voor gezorg dat er in de brommer sprint wereld nog amper creatieviteit plaats vond.Want vroeger ging je met de orginele basis van het blok bezig of paste je die aan(zoals het hoort
)
Maar toen kwam de generatie die een tnt kappen set met een plug and play blok al de hemel in prezen(of zoiets als dit)
En toen werd het ook toegankelijk voor de massa want ja das eazy te doen.Een feit blijft dat het wel grappig is en altijd beter is dan al die standaard gepimpte aeroxs maar om het nou een.
”wreeede perso gesproken”
”netjes en technisch van niveau”
”Dit is toch een prachtige modificatie”
Te noemen das gewoon zwaar overdreven zeker scooter projecten technisch gezien.
Blijft gewoon een verlast frame met een plug and play blok eronder.
Met een orgineel blok dan was het uniek en vet geweest zoals ivano
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Chat topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.