Chat topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Chat topic

15 berichten aan het bekijken - 1,996 tot 2,010 (van in totaal 4,598)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Bluevespa
    Bijdrager

Weetje wat ik me nu zo af en toe afvraag,, Waarom zijn jullie zo bang voor politie. ik bedoel, ik kom ze dagelijks tegen, en ik rem iets af, en rijdt gewoon volgens de regels, maar jullie peren um gelijk een zijstraat in, dat vat ik niet.
      Zelfs als mn kenteken is afgebroken, en ik kom ze tegen, rijdt ik rustig door. als ik dan aangehouden word, dan zeg je gewoon, meent u dat agent, toen ik net weg ging zat hij er nog op. ik denk dat hij dan afgebroken is, of iets in die trand.
      Maarja als ik dit dan hoor denk ik ook, ja als je zo plotseling een zijstraat in rijdt, dan denken hun ook, hmmm.. laten we daar even achteraan gaan

goedguus
      Bijdrager

1 ze gingen al achter me aan. Ik kwam ze eerst tegemoet en toen keken ze al raar en keerden ze 😉
        2 me achterrem werkt niet goed
        3 top snelheid is ong 65 atm op mijn snorbrommer
        4 had geen rijbewijs/kenteken papieren bij me

adriaan
        Bijdrager

Bij mij was het ook wat anders rij met een brommer zonder kenteken op een fiets pad met bordje ‘dus niet brommer’, brommer rijd rond de 70 remmen ook niet 100% en men demper zat niet goed vast dus maakte nog al “geluid”. Dus ja ik word dan liever niet aangehouden of je bent hem kwijt of dikke prent.

Bartjee
          Donateur

Of je maakt gewoon even je brommer in orde, scheelt al een hoop he:P Ik wordt ook niet altijd vrolijk als ik politie zie, maar op de snelheid na is mijn brommer verder wel perfect..

ArvidW
            Donateur

Op de enorme bak herrie, de duidelijk zichtbare variomaat, het ontbreken van kappen rondom de draaiende delen na…;)

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
              Home made engine dyno

TimoO_
              Donateur

Ach, als je dat niet had was de hele beleving van het vespa rijden er ook al vanaf 😛

Bluevespa
                Bijdrager

ja maarja, die van mij rijdt ook geen 45, maar alsnog. ik heb wel zoiets van,, zolang je rustig aan doet, en weet waar je hard kan rijden.. is er niks aan de hand. ik pak ook af en toe fietspad, ook al heb ik een brom kenteken, maarja.. zorg dat je daar gewoon rustig rijdt

Bartjee
                  Donateur

ArvidW :
                    Op de enorme bak herrie, de duidelijk zichtbare variomaat, het ontbreken van kappen rondom de draaiende delen na…;)

Herrie valt best mee als ik met die 50DR rond de 40 rij hoor. En wat maakt de vario nou uit, alsof ik daar een boete voor krijg:P En die kappen maakt volgens mij ook geen reet uit op een vespa.

hansieb
                    Moderator

Verbaasd me nog dat ze in Iraq geen vespa’s met vario’s inzetten.

Gewoon de schaal laten vallen en hopen op een haarscheurtje, zo heb je een mooie rijdende granaat tot je beschikking :con

ritze
                      Bijdrager

sjeez, ben er vandaag 3 tegen gekomen waarvan 1 fiets juut.

gloof me fiets juute zijn de ergste, ik reed tussen de huizen ongeveer 15km/h.
                        hij keek me aan en wilde van zn fietsje springen. mja hij dacht misschien dat hij me niet bij kon houden.

ik heb al eens een keer boete gehad met fiets politie.

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
                        Link naar Mijn collectie / Projecten.

superindo
                        Bijdrager

Ik ben met mn nieuwe projectje gepakt door die politie toen ik er door de stad mee reed.
                          Ik gaf ze mn papieren, zegt eentje ‘he dat is helemaal geen vespa ciao’.
                          Kijken ze allebei heel goed naar frame enzo
                          Zegt de andere agent ‘uhm dat is wel een vespa, maar een omgebouwde zotezien’.
                          Dus nu moet ik morgen op bureau verschijnen.

Herr Flick
                          Sleutelbeheerder

Snel begrenzen die hap.. laat hem 50 lopen, klaar.

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                            Gele Racefrikandel

Martino
                            Moderator

Waarom rijdt je er ook mee door de stad als ik vragen mag? Hopelijk ziet het er goed uit voor je en wordt er niks in beslag genomen.

Bas94
                              Bijdrager

Iemand die komt naar de VC Chat komt? 😉

Martijnvanheerde
                                Donateur

Jongens kom eens chatten(a)

15 berichten aan het bekijken - 1,996 tot 2,010 (van in totaal 4,598)
                                • Het onderwerp ‘Chat topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.