Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Chat topic
- Dit onderwerp bevat 4,597 reacties, 321 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 4 maanden geleden door Docs.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
21 januari 2010 om 22:20 #29244
hansieb :
Verbaasd me nog dat ze in Iraq geen vespa’s met vario’s inzetten.Gewoon de schaal laten vallen en hopen op een haarscheurtje, zo heb je een mooie rijdende granaat tot je beschikking :con
HAHAHAH juist, kamikazecoureurs 😛
21 januari 2010 om 22:30 #29245Bartjee :
ArvidW :
Op de enorme bak herrie, de duidelijk zichtbare variomaat, het ontbreken van kappen rondom de draaiende delen na…;)Herrie valt best mee als ik met die 50DR rond de 40 rij hoor. En wat maakt de vario nou uit, alsof ik daar een boete voor krijg:P En die kappen maakt volgens mij ook geen reet uit op een vespa.
Haha, dat denk jij. Ik weet precies wanneer jij bij Guus bent geweest;)
Maar kappen maken wel uit, ik heb namelijk een waarschuwing gekregen omdat er geen kappen op mijn brommer zaten en je dus met je handen tussen bewegende delen kon komen. Je brommer is verzekerd als automaatbrommer dus in princiepe ben je dus niet meer verzekerd als je met Vario rijdt, de verzekering voor variomaatbrommer is namelijk ook duurder.
Zolang je maar geen politie tegenkomt die zijn dag niet heeft zal het allemaal niet zo hard lopen 🙂
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno21 januari 2010 om 22:39 #29246Haha ja oke, je zal hem vast wel goed horen maar in vergelijking met mijn KitRacing en Ciao valt het allemaal best mee(a)
En over de variomaat zullen ze hopelijk niet zo snel klagen. Gewoon hopen dat je een agent tegenkomt die er niks vanaf weet, en die zijn er gelukkig genoeg:lol21 januari 2010 om 23:06 #29247ArvidW :
Maar kappen maken wel uit, ik heb namelijk een waarschuwing gekregen omdat er geen kappen op mijn brommer zaten en je dus met je handen tussen bewegende delen kon komen. Je brommer is verzekerd als automaatbrommer dus in princiepe ben je dus niet meer verzekerd als je met Vario rijdt, de verzekering voor variomaatbrommer is namelijk ook duurder.
Als dat zo was zou je voor een superbravo meer premie betalen, maar daar wordt helemaal geen rekening mee gehouden, alleen voor een schakel betaal je meer zover ik weet.
Maar automaat en versneller zit dus een premieverschil in? raar, maar ik denk niet dat veel agenten daar over zullen beginnen.
edit: even gecheckt bij oriondirect.nl, daar rekenen dezelfde premie voor automaat en versneller.
22 januari 2010 om 08:02 #29248Oh, dan is dat misschien al achterhaald. Toen ik net met brommers begon wilde ik een schakel maar daarvan was de premie bijna 2x zo hoog als voor een snor automaatbrommertje. De automaatsnorfiets was het goedkoopst, gevolgd door de automaatbrommer, snorscooter, bromscooter en dan pas de schakel. Dit was bij Unive
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno22 januari 2010 om 17:18 #29215
Tom ciaoHet is allemaal achterhaald hoor.
Waar ik de brommers verzekerd heb, zeggen ze dat er geen verschil meer gemaakt wordt in schakel en automaat.
Je betaald er dus net zoveel voor.*edit:
Ik heb net eens op de site van Univé gekeken, maar er zit inderdaad nog wel verschil in.
Al zijn die paar euro naar mijn mening wel te verwaarlozen. :con22 januari 2010 om 17:50 #29216
Vespa Ciao!Komt er iemand naar de chat van vc?
23 januari 2010 om 19:21 #29257iemand die naar de VC Site chat komt ? :pest
23 januari 2010 om 19:52 #29258
Vespa Ciao!ikke
26 januari 2010 om 13:46 #29264Getuige geweest van een ongelukje..
Toen ik de bocht in reed, kwam er een politieauto de bocht uit rijden.
Toen ik de bocht uit kwam zag ik veel rook, het was dus echt NET gebeurd.De piepo die hier staat komt net uit die Citroën C5 gekropen, behalve een bloedend oor mankeerd hij niets!

Die vrouw had iets minder geluk, ze is zwanger en had last van haar buik! 🙁

Het was de schuld van die jongen, hij stak over met de instelling: Snel snel, ik moet nog even naar m’n werk.
Uit eindelijndlijk stonden er:
2 brandweerauto’s
2 ambulances
2 politieauto’s
2 politiemotoren26 januari 2010 om 15:34 #29265
Vespa Ciao!Ahj is wel hard gegaan
Komt er nog iemand naar vc chat?:D
26 januari 2010 om 15:50 #29266zo he daan dat is mooi lomp gegaan :no
hopen dat het met die vrouw allemaal goedkomt26 januari 2010 om 22:09 #29271Dat hoop ik zeker ja,
Maar die pijn in haar buik.. dat komt denk ik door de schrik. In de meeste gevallen is dat iig wel zo.27 januari 2010 om 17:41 #29274Heeft er mischien iemand hier ooit een werkstuk gemaakt over een scooter motor(gewoon citta/vespa blok mag ook)
want ik moet dit maken maar heb nogal weinig tijd. Als iemand mischien iets kan sturen zou dat heel mooi zijn 😉
kleine moeite, groot plezier:DM.v.g. Adriaan
5 februari 2010 om 17:22 #29185Gaan er morgen nog meer mensen naar HARDBASS in het Geldredome in Arnhem ?
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Chat topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.