Chat topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Chat topic

15 berichten aan het bekijken - 1,981 tot 1,995 (van in totaal 4,598)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Edjuh
    Bijdrager

Theo maassen lult ook maar slap, hij is de weg kwijt(ik doel op zn dwdd act).

Maar ja, het is zn werk.

green_white
      Bijdrager

theo maassen de weg kwijt? die tyfustrut van een paay is de weg kwijt:?

ik zal wel eens willen zien wat er van komt als Wilders aan de macht komt. Je moet weten dat de minister president niet alle macht heeft dat hij alles maar kan doorvoeren wat hij wil.
        zeker zijn er ook gewoon nette marokkanen, helaas zijn dit er weinig. als die probleem marokkanen van nu kinderen krijgen wil ik er niet aan denken hoe het er over 30 jaar uitziet in Nederland.

TimoO_
        Donateur

green_white :
          ik zal wel eens willen zien wat er van komt als Wilders aan de macht komt.

Motie van wantrouwen

Maarja, ik zeg ook niet dat alleen de allochtonen het zijn, of alleen de marokkanen, of dat ze het land uitgestuurd moet worden. Maar het is voor mij duidelijk genoeg dat er zeker weten wat aan gedaan moet worden.

ArvidW
          Donateur

Edjuh :
            Dwangmatig Palingpop laten horen tot ze weer gezond zijn dus!

Haha, heel de dag lang via die rampsirenes overal door het hele land:lol

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
            Home made engine dyno

Edjuh
            Bijdrager

green_white :
              theo maassen de weg kwijt? die tyfustrut van een paay is de weg kwijt:?

True, dat zal ik niet ontkennen maar hij zat daar maar een beetje stoer te doen en hij ging te ver vind ik.

ArvidW
              Donateur

Als hij toen grappig was geweest had ik er geen probleem mee gehad, maar ik vond hem toen niet sterk, alleen grof. (maar daar hoef je geen cabaretier voor te zijn)

Home made engine dyno

green_white
                Bijdrager

ArvidW :
                  Als hij toen grappig was geweest had ik er geen probleem mee gehad, maar ik vond hem toen niet sterk, alleen grof. (maar daar hoef je geen cabaretier voor te zijn)

ja en wie lokt het uit? juist. hij had alle recht (vind ik) om daar grof over te zijn. Ik geef hem groot gelijk hoe hij reageerde. zoals zij omgaat met haar leeftijd kan ik niet waarderen (voorbeeldfunctie).

G-no
                  Donateur

Tuurlijk moet je deze uitspraak met een korreltje zout nemen, ik wil ook niet net als Theo insinueren dat ik wel een racist ben. Maar ik heb een documentatiemap voor Nederlands gemaakt over het integratieprobleem en heb daarbij het rapport integratie van het CBS gebruikt, en van die cijfers wat daarin staan schrok ik! Dus vandaar… (constateer ik de feiten)

ArvidW
                    Donateur

Zijn vak is Cabaret, vind het zwak dat hij hier niets leuks van kon maken. D’r zat hier geen geintje humor in, zoals Edjuh al zei zat hij daar alleen maar stoer te doen. Voor de rest vind ik hem echt een goeie cabaretier.

Home made engine dyno

superindo
                      Bijdrager

Nou ik ben vandaag voor t eerst verdwaald geraakt tijdens de rit van school naar huis (groningen naar Glimmen).
                        Het was al donker, en was mn kenteken plaat verloren en wilde daarom route buitenlangs door stadspark nemen.
                        Maar doordat het al laat was (22:30), zeer mistig was en omdat ik die route niet echt vaak rijd kwam ik uiteindelijk in eenof andere nieuwbouw buitenwijk terecht waar ik nog nooit was geweest met allemaal modderwegen in aanbouw.
                        De bedoeling was dat ik in Eelde terecht zou komen, maar zat uiteindelijk en een wijkje noordwesten van eelderwolde. Ik kende het helemaal niet en er waren ook geen wegwijsborden te herkennen.
                        Maar na uiteindelijk compleet de verkeerde richting gereden te zijn en aanal wegen geprobeert te hebben, belde Gerardus me op en heeft mij via zijn computer de weg naar eelde gelijd, waarna ik de weg weer verder naar Glimmen kon rijden.

Verdwaald raken zo dicht bij huis gaf wel een heel raar gevoel, je zit zo en een hele andere wereld.:|

hansieb
                        Moderator

Een telefoon met GPS en TOMTOM does the trick :D!

Mike
                          Bijdrager

haha ja man de mist is vet tricky hoor:P

ik had rijdt wel eens nachtelijke ritten voor mn werk en laatst met de dichte mist reed ik op een hele stille N weg ergens in Drenthe vanaf assen en ik zag geen moer. zie ik in de verte inees links van mij iets aankomen met allemaal gele lampies

das zo raar want je snapt er geen reed van op dat korte moment:p is het een trein?! is het een ufo!? wtf! bleek inees een viaduct over te rijden en dat andere ding was de zijkant van een vrachtwagen die onderme door denderde.

vaag omdat je gewoon niet kan plaatsen wat er op je afkomt. ik zag geen koplampen enzo. dan zou t herkenbaar zijn

op zo’n moment weet je niet wat je over komt. gas los.. remmen, schikken:P

Mike

superindo
                            Bijdrager

Haha ja die mist is echt raar!
                              Maar als zo mistig is dan waarschuwt de brandweer/politie ook via radio dat ze er aan komen.
                              Vorige week reed ik van Groningen naar Leek snachts in de mist, gaat de radio vanzelf kneiter hard staan met een stem die zegt’ maak de weg vrij we komen er aan’ ik dacht wtf wat is dit voor grap. Ik zat beetje te laggen en zei me vrienden naast me in de auto dat oorlog begint. Toen zag ik oppeens blauwe zwaailichten vlak voor me uit de mist verschijnen! Dus ik kon op laatste moment nog mijn auto opzij zetten.

Maargoed dit schijnt iets nieuws te zijn. Hoor je zo iets, schrik niet en kijk goed of je zwaailichten ziet!
                              Opzich goed bedacht want soms zie je mensen die het gewoon niet door hebben dat ze voor een ambulance met licht/geluid rijden.

adriaan
                              Bijdrager

soow even geluk gehad, heb in 2 maanden niet meer op de brommer of quad op het fietspad gereden, en dus ook 2 maanden lang niks geen politie door de weg:?
                                rij ik 2 keer met de citta gewoon even rijden en ik ben nog niet eens van het fietspad af of er rijd al een politie auto door de weg. Gelukkig had ik men helm opgedaan dus ik vol remmen en gelukkig reden ze door ik snel brommer in de schuur en naar binnen:D

goedguus
                                Bijdrager

Haha ik vandaag ook al kwam politie tegemoet maar me kenteken is half afgebroken.
                                  ben ik snel een zij straat in gereden toen ze voorbij waren weer omgekeerd, naar vrienden gelopen, toch maar doorgereden. Kwam ik WEER! politie tegen maar ging een weg in waar hun niet in konden dus snel naar huis gejaagd en heel vaak achterom gekeken 😛

15 berichten aan het bekijken - 1,981 tot 1,995 (van in totaal 4,598)
                                • Het onderwerp ‘Chat topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.